ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Մասնակցային դպրոց» ծրագրի մասնակիցները այցելել են ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամաս

Դեկտեմբերի 18, 2019
Պաշտոնական

«Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի շրջանակում մասնակցային մշակույթի դասավանդման մասին գիտելիքի և փորձի փոխանակման նպատակով հայկական հանրակրթական դպրոցների 11 տնօրեն, 8 ուսուցիչ և 6 հայ փորձագետ դեկտեմբերի 8-ից 13-ը այցելել են ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամաս։

Հայ մասնագետները Գերմանիա են մեկնել ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթի կրթության նախարար Թուլների հրավերով։ Ուսումնական այցի ընթացքում հայ պատվիրակները դասալսումներ են կատարել երեք հանրակրթական դպրոցում, ծանոթացել «LISA» ուսուցիչների վերապատրաստման և որակի ապահովման ինստիտուտի աշխատանքին, ինչպես նաև Գերմանիայի հանրակրթական համակարգին, մասնակցել են «Կենտրոնացված քննություններ և դպրոցների որակի ապահովում» համագերմանական կոնգրեսին, այցելել Ֆրանկեի հիմնադրամ և այլ մշակութային հաստատություններ։

Այս փուլը հաջորդել է Երևանում և Վանաձորում կայացած աշխատաժողովներին, որոնց միջև ընկած ժամանակահատվածում մասնակիցները փորձարկել են կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված դասի տարրերը, մեթոդները, առաջադրական բայերի և նկարագրիչների կիրառումը։ Տնօրեններն իրենց հերթին ուրվագծել են կոմպետենցիոն դասավանդման խրախուսման եղանակները, առկա խոչընդոտներն ու մասնակցային խորհուրդների աշխատանքի և առանցքային կոմպետենցիաների ձևավորման միջև կապ ստեղծելու հնարավորությունները։

Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարար Մարկո Թուլները բարձր է գնահատել հայ և գերմանացի փորձագետների համագործակցությունը և նշել, որ Սաքսոնիա-Անհալթն այսուհետ ևս պատրաստ է կիսվել կրթական բարեփոխումների փորձով հայ գործընկերների հետ։ Գարնանը սպասվում է Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարար Մարկո Թուլների այցը Հայաստան։

Տեղեկացնենք նաև, որ ծրագրային գործընկերները մտադիր են շարունակական դարձնել «Մասնակցային դպրոց» նախաձեռնությունը, ինչը թույլ կտա ՀՀ կրթական չափորոշիչների վերանայման փուլում դպրոցներում գործնականում փորձարկել կոմպետենցիաների ձևավորմանն ուղղված ուսուցումը և կատարել փորձի փոխանակում հայաստանյան մյուս դպրոցների հետ։

«Բազմակարծիք կրթական համակարգի ձևավորում» ծրագրի գործընկերներն են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը և ԳԴՀ Սաքսոնիա-Անհալթ երկրամասի կրթության նախարարությունը, ինչպես նաև «Դասավանդի՛ր, Հայաստան» հիմնադրամն ու Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնությունը։ Նախագիծն իրականացվում է ԳԴՀ ԱԳՆ Արևելյան գործընկերության ծրագրի միջոցներով և Սաքսոնիա-Անհալթի Դրոյսիգի դպրոցի հիմնադրամի հետ։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…