Տավուշի մարզի Բաղանիս, Ոսկևան, Բերդավան և Հաղթանակ համայնքների երիտասարդների շահերի պաշտպանության խմբերի համար անցկացվեց վերապատրաստման առաջին դասընթացը՝ «Մարդու իրավունքներ և երիտասարդության բարեկեցության վրա ազդեցություն ունեցող քաղաքացիական չափորոշիչներ» թեմայով: Նպատակն էր երեխաներին հաղորդել համապարփակ գիտելիքներ և տալ կարողություններ մարդու իրավունքների ու հասարակական նախաձեռնություններ իրականացնելու համար անհրաժեշտ կարողություններ, ուժեղացնել թիմային համագործակցության հմտությունները: Դասընթացի թեմատիկան բազմազան էր. մարդու իրավունքներ և պաշտպանություն, , քաղաքացիական հասարակություն, երիտասարդների բարեկեցության վրա ազդեցություն ունեցող քաղաքացիական չափորոշիչներ, քաղաքացիական ակտիվություն, մարդու իրավունքների ազգային ու միջազգային փաստաթղթերի ներկայացում, ՏԻՄ մակարդակում որոշումների կայացման գործընթացի մասնակցություն, թեմատիկ տեսաֆիլների ցուցադրություն և քննարկումներ: Ոչ ֆորմալ կրթական մեթոդների օգտագործմամբ և թիմային վարժանքների օգնությամբ ուսուցանումը խթանեց մասնակիցների ներգրավվածությունը ուսուցման գործընթացում: Դասընթացից երեխաները սովորեցին մարդու հիմնական իրավունքների ու ազատությունների դասակարգման, հատկանիշների(անկողմնակալություն, համընդհանրություն, անօտարելիություն, անկապտելիություն և այլն) և դրանց պաշտպանության, խախտումների կանխարգելման ուղիների, ժողովրդավարության, պետություն-քաղաքացի իրավական հարաբերությունների, պետության կողմից իրավունքների իրացման նպատակով անհրաժեշտ քայլերի ու իրավական մեխանիզմների, ինչպես նաև անհատի ու քաղաքացիների խմբերի տեղական մակարդակներում կառավարմանը ակտիվ մասնակցության եղանակների ու տարբերակների վերաբերյալ: Ծրագրի մասնակից 14 ամյա Ժաննան դասընթացի կարևորության մասին հետևյալն է նշում.«Իմ համար դասընթացի մասնակցությունը կարևոր է, քանի որ տեղեկացա մարդու իրավունքների մասին, որոնք մինչ այս մակերեսորեն գիտեի: Հետաքրքիր էր նաև այդ իրավունքների մասին օրենքների մասին ուսուցումը, թիմային աշխատանքը և համոզված եմ, որ գիտենալով դրանց մասին, կարող եմ պաշտպանել իմ իրավունքները»:
Կարողությունների հզորացման նպատակով խմբերը կվերապատրաստվեն նաև շահերի պաշտպանության, տվյալների հավաքագրման ու մշակման, գործողությունների պլանավորման ոլորտներում՝ գիտելիքներ ու հմտություններ ձեռք բերելու նպատակով: Խմբերը, որոնք ներառում են ավելի քան 55 անդամ, կմշակեն համայնքային նախագծեր և քաղաքացիական նախաձեռնությունների, քարոզարշավների ու այլ միջոցառումների իրականացման ժամանակ կներգրավվեն նաև որոշում կայացնողների ու հանրության շրջանակներին:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ