Ուսուցման այլընտրանքային տարբերակի փնտրտուքի արդյունքում Արամ Քոչարյանը, Տիգրան Թոփչյանն ու Բաբկեն Մեսրոպյանը ստեղծեցին TopLabs ծրագրավորման դասընթացները: Նախաձեռնողները աշխատում են ծրագրավորման ընկերությունում ու համարում են, որ կրթություն տալու տարածված մեթոդներն այնքան էլ արդյունավետ չեն:
Խնդրի լուծման առաջին քայլը ուսուցումն անվճար կազմակերպելն էր: Դասախոսը չի վճարվում իր աշխատանքի համար, հետևաբար նրա նպատակը ոչ թե կուրսը կարդալ, վերջացնել, գլուխն ազատելն է, այլ իսկապես սովորեցնելը, գիտելիք տալը, տարածելը: Միաժամանակ աշակերտը եթե չի վճարում, ապա իր մոտիվացիան փողի դիմաց ստանալիքը չէ, այլ հենց գիտելիք ստանալը, սովորելը: Եթե դու գալիս ես այս դասերին, ուրեմն հետաքրքված ես, այլ ոչ թե պարտավորված:
TopLabs-ը չունի ֆինանսավորում, աշակերտները չեն վճարում, դասախոսները չեն վճարվում, այն լրիվ անվճար է: Էնտուզիաստ նախաձեռնողների առաջնային նպատակը Հայաստանում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների զարգացմանը նպաստելն է: Նրանք հավատում են, որ հետագայում այլ ընկերությունների մասնագետներն էլ իրենց փորձով անշահախնդիր կկիսվեն ծրագրավորող դառնալ ցանկացողների հետ՝ աստիճանաբար ստեղծելով community-driven կրթական համակարգ:
TopLabs-ը չի տալու սերտիֆիկատներ, տալու է գիտելիք, որը աշակերտներին հնարավորություն կտա դառնալ մասնագետ՝ համալրելով ՏՏ ոլորտի մասնագետների շարքը: Դասընթացները չունեն հստակ ժամանակացույց. տևելու են այնքան, ինչքան պետք է մասնագետ դառնալու համար:
Դասընթացին մասնակցել ցանկացողների պակաս TopLabs-ը չունեցով: Դասերն արդեն մեկնարկել են, որոնց մասնակցում է 100 ուսանող՝ բաշխված 4 խմբերում: Հետագայում ուսանողներից կստեղծվեն թիմեր, որոնք նախաձեռնողների օգնությամբ կփորձեն իրականացնել սեփական մտահղացմամբ նախագծեր:
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ