Հունվարի 24-ին Կապանի N13 հիմնական դպրոցում գեղեցիկ ավանդույթ է դարձել հայ գրողների հոբելյաններին անդրադառնալը: Հունվարի 24-ին հայ մեծ բանաստեղծ Պարույր Սևակի ծննդյան օրն է: Կապանի N13 հիմնական դպրոցի VIա դասարանի սաները գրադարանում անցկացրին դաս-միջոցառում՝ նվիրված Պարույր Սևակին: Աշակերտները ներկայացրեցին հետաքրքիր դրվագներ Պարույր Սևակի կյանքից, ստեղծագործական հարուստ ու բեղմնավոր ուղուց: Միջոցառմանը աշակերտների կատարմամբ հնչեցին բանաստեղծություններ «Մենք քիչ ենք… », «Մարդ էլ կա, մարդ էլ», ինչպես նաև հատվածներ «Սուլամիթա» և «Երգ երգոց» բանաստեղծական շարքերից: Դասը վերածվել էր մի գեղեցիկ սիրային երկխոսության: Հայոց լեզվի և գրականության ուսուցիչ Անահիտ Արզումանյանն աշակերտներին պատմեց դրվագներ, որոնց միգուցեև ծանոթ չէին աշակերտների մի մասը,պատասխանեց աշակերտների հարցերին: Միջոցառման ընթացքում ձայնագրությամբ հնչեց Պարույր Սևակի ասմունքը, ինչպես նաև բանաստեղծի անզուգական պոեզիայից պատառիկներ` հայ սիրված և ճանաչված ասմունքողների կատարմամբ: Սևակը հրաշալի գիտեր բանաստեղծական խոսքի դաստիարակիչ ուժը, գիտեր, որ նոր գաղափարները, մտքերը սերունդների վրա ներգործող մեծ ազդեցություն են ունենում: Մեր մատաղ սերունդը դեռ նոր է ծանոթանում Սևակ-բանաստեղծին, Սևակ-գրականագետին, Սևակ-թարգմանիչին, Սևակ-խմբագրին: Շնորհակալություն աշակերտներին,ուսուցչուհուն և գրադարանավարուհի Լ.Պետրոսյանին այդ գեղեցիկ րոպեների համար: Համոզված եմ, որ այս դասի ամեն մի խոսք, միտք կօգնի նրանց կյանքում ճիշտ կողմնորոշվել: Սևակի պոեզիան անմահ մի կանթեղ է և հավերժ կմնա սերունդների հիշողության մեջ:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժ.Վարդանյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ