ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ցուցահանդես` Սանահինի համալսարանի 1050-ամյակին

Նոյեմբերի 11, 2016
Մշակութային լուրեր

Հյուսիսային համալսարանում այսօր բացվել է «Թումանյանական աշխարհի բնանկարներ» ցուցահանդեսը, որը նվիրված էր Սանահինի համալսարանի 1050-ամյակին: Ցուցահանդեսի բացմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության  նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավորներ, կրթության և մշակույթի ոլորտի ներկայացուցիչներ:
Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հյուսիսային համալսարանին` նման միջոցառում կազմակերպելու համար: «Սանահինի նման հզոր կրթօջախն այսօր տոնում է իր 1050-ամյակը: Սանահինը, Գլաձորը, Տաթևը, մեր միջնադարյան   համալսարանների ցանցը վկայությունն են այն փաստի, որ մեր ժողովուրդը միշտ քաղաքակրթության առաջին շարքում ընթացող, բարձր որակական հատկանիշներ ունեցող ժողովուրդ է եղել, որովհետև դեռևս միջնադարյան համալսարանների ձևավորման շրջանում շատ ծանր էր Հայաստանի վիճակը: Եվ հետաքրքիր է այն հատուկ մշակույթը, որ մեր ժողովուրդը ուներ ոչ միայն իր մտավորականության, այլ հասարակ ժողովրդի ընդհանրական մակարդակով, պաշտամունքն է գրքի, կրթության և մշակույթի հանդեպ: Այսինքն` Հայաստանում ունեցել ենք որակներ, որոնք այդ ժամանակվա ամենաառաջավոր մտքի արգասիք են եղել և’ Կիլիկյան Հայաստանում, և այլ տարբեր անկյուններում: Եվ սա չի եղել եզակի դեպք, այլ եղել է միջնադարյան Հայաստանի ամենակարևոր որակական հատկություններից մեկը: Ընդհանրապես, կրթությունը երկու բազային արժեքների համադրում է` գիտելիք և դաստիարակություն: Դաստիարակության ուղղություններից մեկն ուղղված է անձի  ձևավորմանը, հասարակության առաջընթացին, իսկ երկրորդը, որն ավելի կարևոր է,  մարդու հոգեկան կերտվածքին: Այս իմաստով բոլոր այն համալսարանները, որոնք աշխարհում բարձրագույն որակ են ապահովում, ունեն իրենց հոգևոր հատվածը` գրադարաններ, մշակույթ, գիտելիք, առողջ ապրելակերպ և այլն: Հետևաբար մեր հասարակությունը պետք է վերադառնա դեպի լուրջ արժեքային համակարգ, իսկ համալսարանները հասարակության արդյունքն են»,-նշել է նախարարը` ընդգծելով, որ այս ցուցահանդեսի միջոցով փորձ  է արվել Սանահինի հետ միասին ներկայացնել թումանյանական աշխարհը` Լոռին:
Ցուցահանդեսի ընթացքում ցուցադրվել են Հյուսիսային համալսարանի դոցենտ, նկարիչ Արմեն Հարությունյանի ստեղծագործությունները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…