Հյուսիսային համալսարանում այսօր բացվել է «Թումանյանական աշխարհի բնանկարներ» ցուցահանդեսը, որը նվիրված էր Սանահինի համալսարանի 1050-ամյակին: Ցուցահանդեսի բացմանը մասնակցել են ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ՀՀ ԱԺ պատգամավորներ, կրթության և մշակույթի ոլորտի ներկայացուցիչներ:
Նախարարը շնորհակալություն է հայտնել Հյուսիսային համալսարանին` նման միջոցառում կազմակերպելու համար: «Սանահինի նման հզոր կրթօջախն այսօր տոնում է իր 1050-ամյակը: Սանահինը, Գլաձորը, Տաթևը, մեր միջնադարյան համալսարանների ցանցը վկայությունն են այն փաստի, որ մեր ժողովուրդը միշտ քաղաքակրթության առաջին շարքում ընթացող, բարձր որակական հատկանիշներ ունեցող ժողովուրդ է եղել, որովհետև դեռևս միջնադարյան համալսարանների ձևավորման շրջանում շատ ծանր էր Հայաստանի վիճակը: Եվ հետաքրքիր է այն հատուկ մշակույթը, որ մեր ժողովուրդը ուներ ոչ միայն իր մտավորականության, այլ հասարակ ժողովրդի ընդհանրական մակարդակով, պաշտամունքն է գրքի, կրթության և մշակույթի հանդեպ: Այսինքն` Հայաստանում ունեցել ենք որակներ, որոնք այդ ժամանակվա ամենաառաջավոր մտքի արգասիք են եղել և’ Կիլիկյան Հայաստանում, և այլ տարբեր անկյուններում: Եվ սա չի եղել եզակի դեպք, այլ եղել է միջնադարյան Հայաստանի ամենակարևոր որակական հատկություններից մեկը: Ընդհանրապես, կրթությունը երկու բազային արժեքների համադրում է` գիտելիք և դաստիարակություն: Դաստիարակության ուղղություններից մեկն ուղղված է անձի ձևավորմանը, հասարակության առաջընթացին, իսկ երկրորդը, որն ավելի կարևոր է, մարդու հոգեկան կերտվածքին: Այս իմաստով բոլոր այն համալսարանները, որոնք աշխարհում բարձրագույն որակ են ապահովում, ունեն իրենց հոգևոր հատվածը` գրադարաններ, մշակույթ, գիտելիք, առողջ ապրելակերպ և այլն: Հետևաբար մեր հասարակությունը պետք է վերադառնա դեպի լուրջ արժեքային համակարգ, իսկ համալսարանները հասարակության արդյունքն են»,-նշել է նախարարը` ընդգծելով, որ այս ցուցահանդեսի միջոցով փորձ է արվել Սանահինի հետ միասին ներկայացնել թումանյանական աշխարհը` Լոռին:
Ցուցահանդեսի ընթացքում ցուցադրվել են Հյուսիսային համալսարանի դոցենտ, նկարիչ Արմեն Հարությունյանի ստեղծագործությունները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ