2020 թ․ հունվարի 29-ին և 30-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի դահլիճում հայրենասիրության համազարկ էր, թնդում էր բանակաշինության պաթետիկ խոսքը, ժապավենի պես անցնում էր հայոց բանակի տարեգրությունը և ներկայացվում էր հայ զինվորի անպարտելի կերպարը: Բեմը վեր էր ածվել իսկական զորամասի, իսկական պատերազմի դաշտի և իսկական հաղթության բերկրանքի հոգեցունց ճարճատյունի հաջորդական միացման: Անթաքույց է, որ աշակերտների հոգուն հարազատ են դարձել մեր հայրենասիրական երգ ու պարը, մեր ազգային բանակի նիստուկացը: Ամեն ինչ այնքան սրտանց էր և այնպես ոգեղեն, որ դժվար էր գնահատել, որն է բեմում առաջնային` լիրիկան, թե՞ զինվորական մարտական ոգին: 4-րդ «բ» դասարանախումբը`դասվար Անահիտ Ալթունյանի հետ ապացուցեցին, որ հայրենասիրությունը ձևավորվում է հենց տարրական դպրոցում, իսկ 8-րդ «ա» դասարանախումբը` հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի Ծովինար Ղազարյանի ծրագրով ընդգծեց, որ հայրենասիրությունը փոխանցվում է մոր կաթի հետ, ձևավորվում մոր ծնկներին:
- Թե՛ առաջինը, թե՛ երկրորդը ճիշտ է ու կարևոր, քանի որ հայ ժողովուրդը դրանում համոզվել է երիցս ու հպարտացել հատկապես Արցախյան պատերազմի հաղթական ելքով,- ահա այսպես բնութագրեց միջոցառումները դպրոցի զինղեկ, փոխգնդապետ Գարիկ Ներսեսյանն իր պաշտոնական խոսքում, քաջալերեց աշակերտներին Հայկական բանակի 28-րդ տարեդարձին նվիրված գեղեցիկ միջոցառման ու հայրենասիրության դրսևորման համար, հորդորեց լավ սովորել ու բարձր գիտելիքներով զինվորագրվել փառապանծ բանակին:
Միջոցառումներին ներկա էին Կապանի «Երկրապահ» կամավորականների միության նախագահ Սուրիկ Հովսեփյանը,Կապանի «Ազատամարտ» կոմիտեի նախագահ Խորեն Հարությունյանը, բանակի սպաներ, վետերաններ, 97-րդ բրիգադի դեսանտագրոհային գումարտակի վետերաններ, մի շարք պատերազմի վետերաններ ու հաշմանդամներ, զինկոմիսարիատից սպաներ: Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանն իր խոսքի մեջ հարգանքի խոնարհում ուղղեց պատերազմում զոհված հայորդիներին, նրանց հարազատներին, շնորհակալություն հայտնեց ելույթ ունեցող աշակերտներին, նրանց ուսուցիչներին, օրվա խորհրդի,նկատմամբ հարգանք ցուցաբերած ներկա գտնվողներին և, ի դեմս դպրոցի շրջանավարտ նորակոչիկ զինվորների, խաղաղ երկինք մաղթեց բոլոր զինծառայողներին:
Օրվա խորհուրդն ու բովանդակությունը պատեհ էր ՆԶՊ առարկայի օլիմպիադայից տարածքային փուլի շեմը հաղթահարած և մարզային փուլին մասնակցելու և իրավունք ձեռք բերած 9-րդ «բ» դասարանի աշակերտուհի Նոննա Գագիկ Ավանեսյանին և 8-րդ «բ» դասարանի աշակետուհի Մարիամ Սևադայի Աբգարյանին, ՀՀ պաշտպանության նախարարության Սյունիքի մարզի զինվորական կոմիսար, գնդապետ Ա. Մանուչարյանի կողմից տրված պատվոգրերով պարգևատրելու և արարողակարգային պաշտոնականությունն առավել ոգևորեց ներկաներին:
Կապանի N 5 հիմնական դպրոց
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ