«Իմ կենացը մի՛ խմեք, այլ իմ գո՛րծը շարունակեցեք»:
Մոնթե Մելքոնյան
Հունվարի 31-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանը «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնի հետ համատեղ կազմակերպել էր Հայոց բանակի կազմավորման 28-ամյակին և ՀՀ ազգային հերոս, լեգենդար հրամանատար Մոնթե Մելքոնյանին նվիրված «Խաղաղության արծիվներ» խորագրով միջոցառում։
Հանդիսության պատվավոր հյուրերն էին Գյումրու կայազորի N զորամասի հրամանատարական կազմը, մարզպետարանի զորահավաքային նախապատրաստության բաժնի ներկայացուցիչներ, ժամկետային զինծառայողների ծնողներ, արձակուրդում գտնվող ուսումնարանի զինծառայող սաներ։
Միջոցառման նպատակն էր արժևորել Հայոց բանակի դերը՝ որպես պետականության և անկախության պահպանման երաշխիք, նպաստել դեռահասների հայրենասիրական դաստիարակությանը, կարևորել հայրենիքի պաշպանության սրբազան գործը:
Ցերեկույթն ազդարարվեց ՀՀ պետական դրոշի հանդիսավոր ներսբերմամբ՝ զորամասի փողային նվագախմբի նվագակցությամբ:
Միջոցառման հանդիսավոր մասում Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանի տնօրեն Քնարիկ Ահարոնյանը շնորհավորեց Հայկական բանակի կազմավորման 28-ամյակը: Օրվա առիթով շնորհակալագիր հանձնվեց Գյումրու կայազորի N զորամասին, ի դեմս հրամանատար գնդապետ Մասիս Հովսեփյանի` ուսումնական հաստատության հետ համագործակցելու, պատանիների ռազմահայրենասիրական դաստիարակությանը նպաստելու համար: Պարգևատրվեցին նաև կրթօջախների ժամկետային զինծառայող սաները` հաստատության պատիվը բարձր պահելու, օրինակելի զինվորական կարգապահության և մասնագիտական պատրաստվածության համար:
Միջոցառման երկրորդ մասում հնչեցին հզոր և մարտունակ հայկական բանակին նվիրված բազմաթիվ շնորհավորանքներ, ներկայացվեց զինված ուժերի դերն ու կարևորությունը, ազատագրական պայքարի գաղափարական ջահակիր Մոնթե Մելքոնյանի հերոսական կերպարը` որպես հաղթանակների ու հաջողությունների անվիճելի գրավական։ Սաները հանդես եկան ոգեշունչ պարերի, հայրենասիրական երգերի խրոխտ կատարումներով:
«Բանակում ծառայելը մեծ պարտք է, իսկ հայոց հաղթանակած բանակում ծառայելը` պատասխանատվություն ու պատիվ».-ահա այս պատրաստակամությամբ հայրենիքի պաշտպանության սուրբ գործը շարունակող ապագա զինվոր-սաները խոստացան հետևել հերոս մարտիկների օրինակին՝ աննահանջ պայքարել ազգի ու հայրենի սահմանների խաղաղության և անվտանգության համար:
Երկու կրթամշակութային հաստատություններում հասակ առնող փոքրիկ «Մոնթեները» ծաղիկներ նվիրեցին ծառայության մեջ գտնվող սաների ծնողներին և երախտագիտության խոսքն հղեցին նրանց, որ ծնել ու սնել են քաջարի հայորդիներ, ովքեր ծառայում են հայրենիքին անմնացորդ նվիրումով ու վեհությամբ:
Միջոցառումը եզրափակվեց կենտրոնի պարարվեստի խմբակի սաների հաղթական «Բերդ» պարով` որպես Հայոց բանակի անսասանության և հայ ժողովրդի միասնության խորհրդանիշ:
Հ․Սարգսյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ