ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հառավար դաս

Նոյեմբերի 14, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գյուղական դպրոցների զարգացման ծրագրի շրջանակներում 2016թ. նոյեմբերի 11-ին  ՀՀ չորս և ԼՂՀ  մեկ  դպրոցներում կազմակերպվել է հերթական հեռավար տեսադասը: Այս անգամ կապ է հաստատվել  ՀՀ  Սյունիքի մարզի Շաքիի, Լոռու մարզի Լեռնապատի, Տավուշի մարզի Բերդավանի   միջնակարգ դպրոցների, ինչպես նաև ԼՂՀ Մարտակերտի շրջանի Մատաղիսի  դպրոցի հետ:  Հեռավար դասը իրականացվել է  Հայաստանի կրթական ցանցի ընձեռած տեխնոլոգիական հնարավորություններով:

Դասը կազմակերպվել է  Երևանի թիվ 198  ավագ դպրոցում «Հասարակագիտություն» առարկայից, որը վարել է նույն  դպրոցի ուսուցչուհի  Լիլիթ Գրիգորյանը:

Մինչև դասի սկսվելը մասնակից դպրոցների աշակերտները ներկայացել և ողջունել են միմյանց: Հեռավար դասին մասնակցում էին 10-րդ դասարանի աշակերտները: Ընտրված թեման շատ արդիական էր: Դասի նպատակն էր աշակերտներին ծանոթացնել ՄԱԿ-ի կողմից առանձնացված աշխարհի 17 խնդիրներներին: Յուրաքանչյուր դպրոցի մասնակցող դասարան բաժանվեց  երկու խմբի և յուրաքանչյուր խումբ ստացավ  երկու խնդիր: Շաքիի միջնակարգ դպրոցի աշակերտներին հանձնարարվեց  հերևյալ խնդիրները՝

1. Հասնել գենդերային հավասարության և զորացնել բոլոր կանանց ու աղջիկներին:

2. Ապահովել հասանելիություն և կայուն ձեվով կառավարել ջուրն ու սանիտարական  պայմանները  բոլորի  համար:

Խմբերը քննարկեցին  իրենց  խնդիրները  և որոշեցին այն քայլերը, որ անհրաժեշտ է ձեռնարկել իրավիճակը բարելավելու համար: Այդ առաջադրանքը կատարելու համար աշակերտները ստացան  20  րոպե ժամանակ: Նրանք գրառեցին խմբի առաջարկությունները և դրա լուծման ուղիները, այնուհետև  ներկայացրեցին  բոլոր դպրոցներին:

Վերջում խմբերը համեմատեցին իրենց որոշումներն ու  ՄԱԿ-ի որոշումները և ներկայացրեցին  իրենց վերաբերմունքն ու կարծիքները: 

 

Սյունիքի մարզի Շաքիի միջնակարգ դպրոցի ուսուցչուհիներ` Ա.Առաքելյան և Ս.Գրիգորյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…