ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հույսերով լի առավոտ

Սեպտեմբերի 1, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Գիտելիքի գրի և դպրության տոնը մեծ խանդավառությամբ նշվեց Կապանի հ.5 հիմնական դպրոցում:

«Բարի առավոտն» օրհնություն դարձած` հնչել է բոլոր մարդկանց շուրթերից...

-Ողջու՜յն սեպտեմբերի 1... Բարի վերադարձ սիրելի սաներ, ուսուցիչներ...,- այս խոսքերով մեկնարկվեց 2016-2017 ուստարին: 

Դպրոցի բակը ողողված էր տոնական տրամադրությամբ: 
- Թող այս բարին որպես հուռութք, զարդարի առաջին օրն աշնանային... Սիրելի առաջին դասարանցիներ, դուք ոտք եք դնում մի դպրոց, որն ունի 55 ամյա պատմություն և այդ պատմության էջերը հարուստ են ձեռքբերումներով: Դուք կլինեք 55-րդ տարվա փառավոր էջի խոսուն վկաները,- բացման և ընդունելության խոսքն այսպես ավարտեց դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանը: 

Հանդիսավոր արարողակարգում հնչեցին ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Տեր-տեր Գարեգին Բ-ի, ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Սուրիկ Խաչատրյանի, Կապանի քաղաքապետ Աշոտ Հայրապետյանի շնորհավորական ուղերձները:
Միջոցառումն իրենց ներկայությամբ պատվել էին ՀՀ Սյունիքի մարզպետարանի կրթության, մշակույթի և սպորտի վարչության կրթության բաժնի գլխավոր մասնագետ Երջանիկ Սարգսյանը, քաղաքապետարանի ծրագրերի և արտաքին կապերի աշխատող Անի Մելիքյանը, ՀՀ արտակարգ իրավիճակների նախարարության Սյունիքի մարզի փրկարար վարչության պետ, փրկարար ծառայության փոխգնդապետ Բագրատ Զաքարյանը, N զորամասի հետախուզական վաշտի հրամանատար կապիտան Արթուր Հակոբի Զուռնաչյանը, աշխատանքային և պատերազմի վետերաններ: 
Վերջում համերգային ծրագրով հանդես եկան դպրոցի սաները և առաջին զանգի ղողանջների ներքո ազդարարվեց դասարանների դպրոցամուտը: 

Կապանի 5 հիմնական դպրոց
 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)