«Բարեկենդան, Բարեկենդան, ամէն կողմ դիմակներ կան...»
Շաբաթ, 15 Փետրուար 2020-ի առաւօտեան, Վալանսի Սբ. Սահակ եկեղեցւոյ Դաւիթեան դպրոցի աշակերտութիւնն ու անձնակազմը այս անգամ հաւաքուած էին նշելու Բարեկենդանի տօնը՝ «Բարեկենդանը Հեքիաթի ժամուն» խորագիրով, մասնակցութեամբ սոյն ձեռնարկին համար յատուկ ժամանած հեքիաթասաց տիկին Շողիկ Երեմեանին։
Դպրոցիս տեսուչ Տէր Անդրանիկ քհնյ. Մալճեանին օրհնութեամբ սկիզբ առաւ սոյն դաստիարակչական ձեռնարկը։ Ապա բեմ հրաւիրուեցաւ դպրոցիս աշակերտներէն՝ Հերա Մահսերէճեանը, որ իր բացման խօսքին մէջ անդրադարձաւ, թէ ինչպէս անցեալին «Հայաստանի մէջ բարեկենդանը կը հանդիպէր տարուան այն եղանակին, երբ ձմրան ցուրտ օրերը հրաժեշտ կու տային, տեղի տալով գարնան անուշ եղանակին։ Այսպէս կարծէք բարի օրեր կը դիմաւորէին եւ կը յուսային, որ բնութիւնը գարնան եղանակով վերակենդանանար։ Բարեկենդանը բարդ բառ մըն է, որ կազմուած է «բարի» եւ «կենդան» բառերէն։ Ուրեմն բարեկենդանը այն տօնն է, որ կը հեռացնէ չարը՝ դիմաւորելու համար բարին...»։
Աւանդական այս բարի տօնին զուգահեռ, մեր սիրելի աշակերտներուն վառ երեւակայութեան մէջ վերակենդանացան նաեւ հայ մեծանուն հեքիաթագիր Յովհաննէս Թումանեանի «Սուտասանը», «Քաջ Նազարը» եւ «Բարեկենադանը» հեքիաթները։ Տիկին Երեմեանին կողմէ գեղեցիկ կերպով ներկայացուած Թումանեանի հեքիաթներուն հերոսները կարծես թէ մարմնաւորուած ըլլային եւ ներկայ ըլլային մեր մէջ՝ դպրոցիս աշակերտութեան հետ նշելու Բարեկենդանի տօնը։ Այնտեղ էր թագաւորը, որ կը փնտռէր «ճշմարիտ» ստախօս մը, Նազարը՝ միշտ «քաջ» եւ չարին յաղթող, իսկ կեղծ «Բարեկենդաններուն» ձեռքը ինկողներուն ճակատագիրը գրեթէ բոլորս ալ գիտենք։
Մէկը միւսէն գեղեցիկ ծպտուած աշակերտները բոլորն ալ մեծ ոգեւորութեամբ ունկնդրեցին եւ դիտեցին հեքիաթասացին ներկայացումը եւ միաժամանակ տեղ-տեղ իրենց մասնակցութիւնն ալ բերին՝ ձիու ոտնաձայնը կամ կենադնիի ձայները հանելով, ուրիշ տեղ մըն ալ քաջալերելով Քաջ Նազարը՝ միաբերան գոչեցին. «Անյաղթ հերոս Քաջն Նազար, որ մէկ զարկով ջարդէ հազար»։
Պահը եկած էր աշակերտներուն կողմէ հայերէն լեզուով ներկայացուած աշակերտական սրամիտ հանելուկներուն, որոնց պատասխանները գտնելը այդքան ալ հեշտ չէր։
Աւարտին, Տէր Անդրանիկ քահանային կողմէ, հայկական օրհնուած խաչով մը խորապէս գնահատուեցաւ եւ պարգեւատրուեցաւ տիկին Շողիկ Երեմեանը, որ իր կարելին ըրաւ մեր սիրելի փոքրիկները հեքիաթներու երեւակայական եւ դաստիարակչական աշխարհը փոխադրելու։
Բոլորիս ալ յստակ է, թէ հեքիաթներու աւարտին երբեմն չարը, բայց շատ յաճախ ալ բարին է, որ կը յաղթէ։ Սակայն մեր այսօրուայ հեքիաթային մթնոլորտին մէջ եւ առհասարակ Դաւիթեան դպրոցի հեքիաթային եւ օրհնուած երկնակամարին ներքեւ յաղթողը միշտ բարին է՝ բարի հեքիաթը, որ իր գերակշիռ դերը ունի հայ նոր սերունդի երեւակայութեան զարգացման եւ ճշգրիտ դաստիարակութեան մէջ։
Բարի մտածենք, բարի խօսինք, բարի գործենք եւ բարին ժառանգենք։
Բարի Բարեկենդան
Վալանսի Սբ. Սահակ եկեղեցւոյ Դաւիթեան դպրոց
ԲԷԿԻ ԷՔՄԱՆԵԱՆ-ՊԱՅՐԱՄԵԱՆ
Նյութը ֆրանսերեն՝ https://www.armedu.am/index.php/en/news/view/3410
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ