Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի Ձեռներեցության եւ նորարարական տեխնոլոգիաների կենտրոնի (EPIC) ստարտափ ինկուբատորի շրջանավարտ LearnY ստարտափը ստեղծում է կրթական խաղեր, որոնց շնորհիվ դպրոցականները կարող են ձեռք բերել տարբեր առարկաների մասին պրակտիկ գիտելիքներ:
Հիմնադիրներն են Արամ Սերոբյանը եւ Մարիամ Իսրաելյանը։ Արամը Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի մագիստրատուրայի շրջանավարտ է եւ որոշ ժամանակ սովորել է Պորտուգալիայում՝ խաղերի ստեղծման կից ոլորտում։
Մարիամը Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի բակալավրիատի շրջանավարտ է եւ ունի մարկետինգային փորձ մի շարք ընկերություններում:
Itel.am-ի հետ զրույցում Արամն ու Մարիամը նշել են, որ ներկայում ստարտափի թիրախում միջնակարգ դպրոցում սովորող աշակերտներն են։
«Աշխարհի զարգացած երկրներում արդեն օգտագործում են կրթական խաղեր, բայց Հայաստանում դեռ քիչ նմուշներ կան։ Մենք աշխատում ենք ուսուցիչների հետ, որպեսզի ստեղծենք հետաքրքիր եւ կրթող խաղեր»,- ընդգծել են LearnY-ում:
Ստարտափի թիմն առաջիկա տարում ծրագրում է ավարտին հասցնել մշակման փուլում գտնվող կրթական խաղը, որը կհեշտացնի քիմիա սովորելը, ինչպես նաեւ աշխատել եւս երկու նոր խաղի ստեղծման ուղղությամբ։
EPIC ինկուբատոր ծրագրին մասնակցությունն օգնել է թիմին ծանոթանալ մի շարք առաջադեմ մասնագետների հետ եւ ուսումնասիրել այնպիսի ոլորտներ, որտեղ թիմի անդամները դեռ փորձ չունեն։
Ստարտափի հիմնադիրները նաեւ խորհուրդներ են տալիս ինկուբատոր ծրագրին դիմել պատրաստվող ստարտափներին: «Մի վախեցեք դիմել, եւ լավ կազմակերպեք ձեր ժամանակը, քանզի որքան շուտ հայտնաբերեք դժվարությունները, այդքան շուտ EPIC-ը ձեզ կօգնի դրանց հաղթահարել»,- ընդգծել են նրանք:
Հիշեցնենք, որ փետրվարի 7-ին Հայաստանի ամերիկյան համալսարանում (ՀԱՀ) կայացավ EPIC ստարտափ ինկուբատորի հերթական շրջափուլի դեմո օրը, որի մասնակից ստարտափ թիմերը ներկայացան ներդրողների, ձեռներեցների եւ ՏՏ համայնքի առաջ:
Ծրագրի շրջանակում ստարտափները մասնակցել են 12 շաբաթյա դասընթացների, զարգացրել են իրենց ստարտափ գաղափարները, կառուցել եւ հաստատել բիզնես մոդելները՝ օգտվելով ՀԱՀ էկոհամակարգի առավելություններից:
Նարինե Դանեղյան
Նյութի աղբյուրը. itel.am
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ