ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս կերպարվեստից Վանաձորի հ.27 դպրոցում

Նոյեմբերի 16, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 11-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 դպրոցի 3-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Կերպարվեստ» առարկայից (դասվար՝ Շուշան Մայիլյան): Դասի թեման «Բնանկարչություն»-ն էր, իսկ գործնական աշխատանքը՝ «Իմ սիրած եղանակը»: Դասարանը կահավորված էր գեղագիտական ճաշակով: Դասի նպատակն էր ներկայացնել ստացած գիտելիքները կերպարվեստի տեսակների, ժանրերի ու գույների բազմազանության մասին: Աշակերտները պատկերացում ունեին քանդակագործության, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի, գրաֆիկայի և գեղանկարչության մասին, կարողանում էին առանց դժվարության կողմնորոշվել ու նշել ցուցադրված կոմպոզիցիաների տեսակները: Նրանցից երկուսը դարձել էին փոքրիկ նկարիչներ Մ. Սարյանի և Հ. Այվազովսկու կերպարով: Հյուրերին ողջունելուց հետո ողջ դասի ընթացքում նրանք նկարեցին և դասի ավարտին ցուցադրեցին իրենց աշխատանքները: Նշեցին պատմական, կրոնական, դիցաբանական, անիմալիստական ժանրերի մասին: Գիտեին, որ գեղանկարչության մեջ գերիշխող ժանրը բնանկարչությունն է և, որ այն գեղեցիկ համադրությամբ ներկայանում է նաև այլ ժանրերի հետ: Երեխաները թվարկեցին հիմնական գույները, իսկ ուսուցչուհու գործադրած Վեննի դիագրամի ու Պրիզմա մեթոդների օգնությամբ կարողացան ստանալ նաև բաղադրյալ գույները: Օգտագործելով իրենց գիտելիքները գույների վերաբերյալ՝ նրանք կարողացան նկարել գունավորել մուլտիպլիկացիոն հերոս թութակին: Աշխատանքն ավելի հետաքրքիր դարձավ, երբ տեղափոխվեց դպրոցամերձ տարածք: Փոքրիկներն առաջին անգամ աշխատեցին մոլբերտների վրա և ջրաներկով, յուղամատիտներով պատկերեցին իրենց ամենասիրելի տարվա եղանակը:

Դասի ավարտից հետո, ամփոփելով օրվա թեման, խանդավառված փոքրիկները դասվարի և ծնողների ուղեկցությամբ այցելեցին Վանաձորի ազգային պատկերասրահ, որտեղ դիտեցին արվեստի բարձրարժեք նմուշօրինակներ: Նրանք հասկացան, որ կերպարվեստի գեղեցիկ աշխարհում ամեն ինչ գունագեղ է ու պայծառ, որ գույները ճիշտ օգտագործելով` կտիրապետեն նկարչության գաղտնիքներին: Այն կօգնի պատկերել գեղեցիկը, ինչպես նաև կօգնի հասկանալ, որ յուրաքանչյուրը պետք է ճանաչի ու պահպանի այդ գեղեցկությունը, շրջակա միջավայրը, աշխարհը: Դասվար Մայիլյանի կազմակերպած միջոցառումը բարձր գնահատանքի արժանացավ դպրոցի ողջ անձնակազմի և տնօրենության կողմից:

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…