Նոյեմբերի 11-ին Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 դպրոցի 3-րդ «ա» դասարանում տեղի ունեցավ բաց դաս «Կերպարվեստ» առարկայից (դասվար՝ Շուշան Մայիլյան): Դասի թեման «Բնանկարչություն»-ն էր, իսկ գործնական աշխատանքը՝ «Իմ սիրած եղանակը»: Դասարանը կահավորված էր գեղագիտական ճաշակով: Դասի նպատակն էր ներկայացնել ստացած գիտելիքները կերպարվեստի տեսակների, ժանրերի ու գույների բազմազանության մասին: Աշակերտները պատկերացում ունեին քանդակագործության, դեկորատիվ-կիրառական արվեստի, գրաֆիկայի և գեղանկարչության մասին, կարողանում էին առանց դժվարության կողմնորոշվել ու նշել ցուցադրված կոմպոզիցիաների տեսակները: Նրանցից երկուսը դարձել էին փոքրիկ նկարիչներ Մ. Սարյանի և Հ. Այվազովսկու կերպարով: Հյուրերին ողջունելուց հետո ողջ դասի ընթացքում նրանք նկարեցին և դասի ավարտին ցուցադրեցին իրենց աշխատանքները: Նշեցին պատմական, կրոնական, դիցաբանական, անիմալիստական ժանրերի մասին: Գիտեին, որ գեղանկարչության մեջ գերիշխող ժանրը բնանկարչությունն է և, որ այն գեղեցիկ համադրությամբ ներկայանում է նաև այլ ժանրերի հետ: Երեխաները թվարկեցին հիմնական գույները, իսկ ուսուցչուհու գործադրած Վեննի դիագրամի ու Պրիզմա մեթոդների օգնությամբ կարողացան ստանալ նաև բաղադրյալ գույները: Օգտագործելով իրենց գիտելիքները գույների վերաբերյալ՝ նրանք կարողացան նկարել գունավորել մուլտիպլիկացիոն հերոս թութակին: Աշխատանքն ավելի հետաքրքիր դարձավ, երբ տեղափոխվեց դպրոցամերձ տարածք: Փոքրիկներն առաջին անգամ աշխատեցին մոլբերտների վրա և ջրաներկով, յուղամատիտներով պատկերեցին իրենց ամենասիրելի տարվա եղանակը:
Դասի ավարտից հետո, ամփոփելով օրվա թեման, խանդավառված փոքրիկները դասվարի և ծնողների ուղեկցությամբ այցելեցին Վանաձորի ազգային պատկերասրահ, որտեղ դիտեցին արվեստի բարձրարժեք նմուշօրինակներ: Նրանք հասկացան, որ կերպարվեստի գեղեցիկ աշխարհում ամեն ինչ գունագեղ է ու պայծառ, որ գույները ճիշտ օգտագործելով` կտիրապետեն նկարչության գաղտնիքներին: Այն կօգնի պատկերել գեղեցիկը, ինչպես նաև կօգնի հասկանալ, որ յուրաքանչյուրը պետք է ճանաչի ու պահպանի այդ գեղեցկությունը, շրջակա միջավայրը, աշխարհը: Դասվար Մայիլյանի կազմակերպած միջոցառումը բարձր գնահատանքի արժանացավ դպրոցի ողջ անձնակազմի և տնօրենության կողմից:
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ