ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի և Միջազգային հանրապետական ինստիտուտի անցկացրած «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորություններն արտակարգ դրության պայմաններում» թեմայով խորհրդարանական լսումներ-աշխատանքային հեռավար քննարկմանը։
Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է ԿԳՄՍՆ-ի` կրթության շարունակականությունն ապահովելու առումով կատարած քայլերը և արդյունքները։ Նրա խոսքով՝ հեռավար ուսուցման՝ մի կողմից չնախատեսված, մյուս կողմից համակարգի զարգացման համար մեծ դաշտ բացող գործընթացն այս պահին արդեն իսկ տեսանելի արդյունքներ է գրանցել․
«Մենք շատ երկար ժամանակ խոսում էինք հեռավար ուսուցման մասին, բայց ստեղծված իրավիճակը ստիպեց այդ խոսակցությունն ունենալ իրականացման գործընթացում։ Այժմ հեռավար կրթության վերաբերյալ խոսակցությունները շատ առարկայական են։ Մենք այս իրավիճակից դուրս ենք գալու ապագա տեսլականի համար շատ ավելի հարստացած և իրատեսական փորձառությամբ։
Հեռավար ուսուցման կազմակերպմամբ բարձրացել է կրթական համակարգի տեսանելիությունը։ Փորձելով տարբեր միջոցներով կազմակերպել կրթական գործընթացը, ռեսուրսները դարձնել հասանելի՝ մենք դրանով իսկ բարձրացրել ենք թե՛ ուսուցիչների աշխատանքի, թե՛ բուն կրթական գործընթացի տեսանելիությունը։ Մենք տեսնում ենք, թե ինչ աշխատանք է անում ուսուցիչը, ինչ է նշանակում դաս վարել։ Կարծում եմ՝ սա բոլորիս ստիպում է նորովի գնահատել այդ աշխատանքը և տեսնել լուծում պահանջող խնդիրները։
Հաջորդ արդյունքը համագործակցության և վստահության վերականգնում է։ Մենք այս գործընթացը սկսեցինք ուսուցիչներին և դպրոցներին վստահելու սկզբունքով։ Սա շատ եմ կարևորում և ևս մեկ անգամ ընդգծում եմ՝ այստեղ վերահսկողության խնդիր չկա, այստեղ կա վստահության հարց, որն ի սկզբանե լուծել ենք, և գործընթացը հնարավորինս արդյունավետ կազմակերպելու, շարունակականությունն ապահովելու հարց։ Մենք որևէ մեկին վերահսկելու և պատժելու խնդիր չենք տեսնում։ Հաշվի առնելով, թե շատ ուսուցիչներ ինչ մեկնարկային պայմաններից են սկսել հեռավար ուսուցումը՝ շատ գնահատելի է այն ջանքը, որն իրենք դնում են այս գործընթացում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ