ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորություններն արտակարգ դրության պայմաններում» թեմայով խորհրդարանական լսումներ

Ապրիլի 11, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը մասնակցել է ՀՀ ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի և Միջազգային հանրապետական ինստիտուտի անցկացրած «Հեռավար կրթության մարտահրավերներն ու հնարավորություններն արտակարգ դրության պայմաններում» թեմայով խորհրդարանական լսումներ-աշխատանքային հեռավար քննարկմանը։
Ժաննա Անդրեասյանը ներկայացրել է ԿԳՄՍՆ-ի` կրթության շարունակականությունն ապահովելու առումով կատարած քայլերը և արդյունքները։ Նրա խոսքով՝ հեռավար ուսուցման՝ մի կողմից չնախատեսված, մյուս կողմից համակարգի զարգացման համար մեծ դաշտ բացող գործընթացն այս պահին արդեն իսկ տեսանելի արդյունքներ է գրանցել․
«Մենք շատ երկար ժամանակ խոսում էինք հեռավար ուսուցման մասին, բայց ստեղծված իրավիճակը ստիպեց այդ խոսակցությունն ունենալ իրականացման գործընթացում։ Այժմ հեռավար կրթության վերաբերյալ խոսակցությունները շատ առարկայական են։ Մենք այս իրավիճակից դուրս ենք գալու ապագա տեսլականի համար շատ ավելի հարստացած և իրատեսական փորձառությամբ։
Հեռավար ուսուցման կազմակերպմամբ բարձրացել է կրթական համակարգի տեսանելիությունը։ Փորձելով տարբեր միջոցներով կազմակերպել կրթական գործընթացը, ռեսուրսները դարձնել հասանելի՝ մենք դրանով իսկ բարձրացրել ենք թե՛ ուսուցիչների աշխատանքի, թե՛ բուն կրթական գործընթացի տեսանելիությունը։ Մենք տեսնում ենք, թե ինչ աշխատանք է անում ուսուցիչը, ինչ է նշանակում դաս վարել։ Կարծում եմ՝ սա բոլորիս ստիպում է նորովի գնահատել այդ աշխատանքը և տեսնել լուծում պահանջող խնդիրները։
Հաջորդ արդյունքը համագործակցության և վստահության վերականգնում է։ Մենք այս գործընթացը սկսեցինք ուսուցիչներին և դպրոցներին վստահելու սկզբունքով։ Սա շատ եմ կարևորում և ևս մեկ անգամ ընդգծում եմ՝ այստեղ վերահսկողության խնդիր չկա, այստեղ կա վստահության հարց, որն ի սկզբանե լուծել ենք, և գործընթացը հնարավորինս արդյունավետ կազմակերպելու, շարունակականությունն ապահովելու հարց։ Մենք որևէ մեկին վերահսկելու և պատժելու խնդիր չենք տեսնում։ Հաշվի առնելով, թե շատ ուսուցիչներ ինչ մեկնարկային պայմաններից են սկսել հեռավար ուսուցումը՝ շատ գնահատելի է այն ջանքը, որն իրենք դնում են այս գործընթացում»,- ասել է Ժաննա Անդրեասյանը։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)