ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ինչպե՞ս են Ջիորջիա նահանգի Ֆորսիթի դպրոցի ուսուցիչները դիմակայում մեկուսացմանը. հեռավար ուսուցման նրանց փորձը

Ապրիլի 15, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Դպրոցի փակվելուց ի վեր Ֆորսիթի ուսուցիչներն ունեին ընդամենը 3 օր, որպեսզի պլանավորեին իրենց աշխատանքը՝ տնից իրենց աշակերտների համար հեռավար ուսուցում կազմակերպելու և այս սթրեսային իրավիճակում դասավանդելու համար:

Սակայն 4 շաբաթ անց ուսուցիչներն արդեն հանդես եկան ուսուցման հանդեպ նորարար մոտեցմամբ՝ ներգրավելով կորոնավիրուսին նվիրված թեմայով պարեր

կամ  մեղվաբուծություն՝ ուսումնական գործընթացում:

Չնայած նրանք օգտագործում են ամենատարբեր ուսուցման հարթակներ և մեթոդներ՝ Zoom- ից մինչև Loom և YouTube-ի փորձված և իրական հղումներ, միևնույն է խնդիր է առաջացել. առցանց ուսուցումը դժվար է, և ոչ միայն տեխնոլոգիական մարտահրավերների պատճառով: Այն հուզական և հոգեկան մարտահրավեր է նաև:

Ինչպես նշում է Ռեգանի ավագ դպրոցի պարի ուսուցիչը. «Մենք կարոտում ենք մեր աշակերտներին, ում հետ կապված ենք արդեն տարիներ շարունակ և մեր ամենօրյա աշխատանքը դպրոցում»:

Տարրական դպրոցի ուսուցիչներն ունեն նույն խնդիրները, ինչ Հայաստանի ուսուցիչները: Նրանք ստիպված են աշխատել իրենց սովորական գրաֆիկից (7: 30-ից մինչև 3: 30-) ավելի շատ, քանի որ ծնողներ կան, ովքեր աշխատում են և երեխաները տանն են մնում տատիկ-պապիկների կամ մեծ քույր-եղբայրների հետ և ստիպված են առցանց հանդիպումներ կազմակերպել ավելի ուշ ժամերի: «Անկեղծ ասած, մենք երբեք ավելի շատ չենք աշխատել, քան հիմա ենք աշխատում», - նշում է տարրական դպրոցի ուսուցիչ Մորիսը:

Մեկուսացման շրջանում կյանքն ավելի հետաքրքիր դարձնելու համար օրինակ շրջակա միջավայր առարկայի ուսուցչուհին տեսանյութեր է պատրաստում իր մեղվանոցից՝ աշակերտներին ծանոթացնելով մեղվաբուծության հետ, թե ինչպե՞ս են նրանք ընտանիքներ կազմում, ինչպե՞ս տարբերել արու և էգ մեղուներին և այլն:

Ինչպես նաև պարերի տեսանյութեր են պատրաստում, որոնք նվիրված են համաճարակի ընթացքում հայնի դարձած բարևելու ձևերին, հեռավորությունը պահելու, լվացվելու և այլ շարժումներին:

Քրուս անունով ուսուցչուհին նշում է, որ ինքն էլ երեխաներ ունի և հասկանում է տանից աշխատելու բոլոր դժվարությունները, հատկապես, երբ տանը երեխաներ կան: Այդ իսկ պատճառով նա նվազեցրել է աշակերտներից իր սպասելիքները և ասում է. «Եթե ես չեմ կարող կատարյալ լինել իմ աշխատանքում, ապա ինչպե՞ս աշակերտներից դա պահանջեմ»:

Ուսուցիչները մտածում են աշակերտների ուսուցման մասին, սակայն դրանից առավել նրանք մտահոգված են աշակերտների բարեկեցությամբ և առողջությամբ և փորձում են անել հնարավորինս՝ աշակերտներին օգնելու համար:

Հեռավար ուսուցման նրանց փորձի մասին պատմող հոդվածն ամբողջությամբ՝ նյութի անգլերեն էջում։

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…