ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Իթվինինգը Իտալիայի հյուսիսում գտնվող մեկուսացված փոքր Կոդոնյո քաղաքում, որտեղ ուսուցիչները շարունակում են լավ տրամադրություն պահպանել

Մարտի 30, 2020
Դպրոցական անցուդարձ

Լուիսա Լենտան, ով ունի 25-ամյա դասավանդման փորձ տարրական դպրոցում, պատմում է այն մասին, թե ինչպես է Իթվինինգն օգնում Կոդոնյո քաղաքի աշակերտներին և նրանց ընտանիքներին զբաղված և մոտիվացված մնալ:

Մինչև 2020 թվականի փետրվարի կեսերը ոչ ոք չէր կարող նշել Իտալիայի քարտեզի վրա՝ որտեղ է գտնվում է Կոդոնյոն: Ոչ ոք մինչ այդ չէր լսել նրա անունը և դա զարմանալի չէ: Լոդի նահանգը Լոմբարդիայում վարչական շրջան է, որի բնակչությունն ամենամեծ խտությունն ունի Իտալիայում: Կոդոնյոն այդ շրջանի փոքրիկ գյուղերից մեկն է, որն ունի ամուր փոխկապակցված համայնք, և որտեղ բոլոր բնակիչները ճանաչում են միմյանց:

Սակայն չճանաչված լինելը երկար չտևեց: Ուրբաթ օրը՝ 2020թ. փետրվարի 21-ին, կառնավալի արձակուրդներից անմիջապես առաջ, Կոդոնյոյի առօրյան ցնցեց մի երևույթ, ինչ մեզ այսօր բոլորիս հայտնի է  Covid-19 անվանմամբ: Կոդոնյոն, անկախ իր կամքի, դարձավ վիրուսի էպիկենտրոնը, ինչը նրան հայտնի դարձրեց, ցավոք, ոչ լավ իմաստով ոչ միայն Իտալիայում, այլև ամբողջ Եվրոպայում և Եվրոպայի սահմաններից դուրս: 

Արդարության համար, սակայն, Իթվինինգը ցանկանում է Կոդոնյոն հայտնի դարձնել մեկ այլ պատճառի համար. այն բանի, թե ինչպես ուսուցիչները կարողացան հակահարված տալ այդ կրիտիկական իրավիճակին, դպրոցները շատ արագ փակվեցին և քաղաքն ամբողջությամբ մեկուսացվեց, և ինչպես նրանք իրենց գործողությունների և համառության շնորհիվ կարողացան պահպանել ուսումնական գործընթացը և ապահովել համայնքի բարեկեցությունը:

Այս ընթացքում ուսուցիչներին հաջողվեց բարձր պահել աշակերտների և նրանց ընտանիքների ոգին ՝ գործնական և հանգստի համար նախատեսված աշխատանքների կազմակերպմամբ: Սա կարողացավ համայնքի միտքն ու ձեռքերը զբաղված պահել, ինչն օգնեց նրանց քաջությամբ և դրական ձևով դիմակայել իրավիճակին:

Լուիզա Լենտան, ով ունի 25 տարվա աշխատանքային փորձ, նկարագրում է իր փորձը: 

«Եթե մտածելու կամ անելու դրական ոչինչ չունես, ապա շատ դժվար է սպասել, քանի որ չգիտես, թե երբ դա կավարտվի»:

Կոդոնյոյի դպրոցը միջնակարգ դպրոց է, որը զարգացնում է ուսուցիչների և աշակերտների 21-րդ դարի հմտությունները: Ես նորարարական ուսուցման բաժնի համակարգողն եմ, ով պատասխամատու է Իթվինինգ, Էրազմուս և Կոդավորում ծրագրերի համար: Մենք նաև հպարտ ենք, որ Յունիսեֆի և Իթվինինգի դպրոցներ ենք ճանաչվել: 

Ամեն օր ես արթնանում եմ ժամը 08:00-ին, նախաճաշում եմ և զբաղվում առցանց դասերի և նյութերի՝ հիմնականում իմ դասարանի համար տեսանյութերի պատրաստմամբ: Մասնակցում եմ օրական 2-3 վեբինարի, պատասխանում եմ բազմաթիվ նամակների, ունենում եմ նամակագրություն և տեսազանգեր ընկերների և գործընկերների հետ, ովքեր մտահոգված են ստեղծված իրավիճակով ինչպես այստեղ, այնպես էլ Եվրոպայում: 

Մեր դպրոցը սկզբից պատրաստ չէր: Վերջիվերջո մեզ հաջողվեց օգտագործել առկա տեխնոլոգիաները և դասավանդել առցանց: Մենք փորձում ենք հնարավոր ամեն ինչ անել, որպեսզի ներգրավենք ծնողներին և երեխաներին ուսումնական գործընթացում. հաղորդագրություններ և տեսանյութեր WhatsApp- ում, Google Meets- ում և էլ. նամակագրություն ենք պահպանում:

Ես կցանկանայի կիսվել մի քանի խորհրդով, որոնք, ըստ իս, շատ արդյունավետ են և ինձ օգնեցին սկզբում. 

  • Որպես միջնորդ՝ կապ հաստատել ծնողներից մեկի հետ WhatsApp-ի միջոցով, ով կկապվի նաև մնացած ծնողների հետ, որպեսզի ծանոթացնի նորություններին:
  • Թարմացնել էլեկտրոնային մատյանը, որպեսզի հասանելի դարձնեք ամենօրյա դասերն ու հանձնարարությունները և կիսվեք դրանով WhatsApp-ում (մենք պետք է հաշվի առնեինք, որ ոչ բոլորն ունեն համակարգիչներ տանը և փորձեցինք կիրառել հեռախոսները հնարավորինս շատ):
  • Google Drive ստեղծեք և խնդրեք ծնողներին օրվա վերջում նկարել տնային աշխատանքները և տեղադրել այնտեղ: Մի օրինակ բերեմ. ես առցանց համակարգում մաթեմատիկայի օր կազմակերպեցի, որի ընթացքում բոլորը պետք է պատրաստեին թեմային վերաբերող թվեր, դիմակներ, տորթ կամ այլ թխվածքաբլիթներ: Այնուհետև մենք հանդիպեցինք առցանց և ցույց տվեցինք այն, ինչ պատրաստել էինք և խոսեցինք դրա մասին: 

Մենք, իհարկե, կարոտում ենք իրական հանդիպումները և օրվա վերջում մենք մեզ շատ հոգնած և սպառված ենք զգում, սակայն հավատում ենք տանը մնալու կարևորությանը` նվազեցնելու վարակման ցանկացած հավանականություն և կանխարգելելու վարակի հետագա տարածումը:

Մեր քաղաքի մեկուսամից հետո Իթվինինգի իմ ընկերները Իտալիայից և Եվրոպայի այլ երկրներից հարցնում էին իրավիճակի մասին, նկարներ, տեսանյութեր և նամակներ էին ուղարկում, և ես որոշեցի նախագիծ ստեղծեմ, որպեսզի միացնեմ բոլոր նրանց, ովքեր գտնվում են «Կարմիր գոտում». մեկուսացած, բայց փոխկապացված:

Այս նախագիծը նպատակ ունի միացնելու իտալացի և ոչ իտալացի աշակերտներին, ստեղծելու մի հարթակ, որտեղ նրանք կկարողանան կիսվել իրենց զգացածով, գործունեությամբ, նկարներով, ստեղծագործություններով, երգերով, խաղերով, նամակներով, փորձով և մտքերով, որոնք հատկապես կապված են տվյալ իրավիճակի հետ: 

«Մենք միայնակ չենք, նույնիսկ եթե մեկուսացած ենք: Իթվինինգի միջոցով մենք կարող ենք ճանապարհորդել ամբողջ Եվրոպայով և նոր ընկերներ ձեռք բերել»: 

Ընտանիքները շատ են օգնում ուսուցիչներին: Մեք շատ ուրախ ենք, քանի որ ծնողները հասկանում են, որ դպրոցը փոխվել է և աջակցում են մեզ: Ես նաև խնդրել եմ իմ աշակերտներին ծնողներին ցույց տալ, թե ինչպես ենք մենք աշխատում և այժմ ամբողջ ընտանիքներով նրանք ներգրավված են ուսումնական գործընթացում:

Հարկադրված մեկուսացման ընթացքում, որն անհրաժեշտ է, որպեսզի պահպանենք բոլորիս առողջությունը, մենք փորձում ենք հասկանալ ներկայիս իրավիճակը: Բայց, ինչպես և Լուիզան, մենք պետք է չհանձնվենք:Այս արտակարգ իրավիճակը մեզ հիանալի դասեր է տալիս, որոնք մենք պետք է պահպանենք և կիրառենք: Այն ամենը, ինչին մենք սովոր ենք եղել՝ կապված ընտանիքի, դպրոցների, սոցիալական կյանքի և աշխատանքային հարաբերությունների հետ, այժմ խախտված է. այն վերահաստատվելու և վերակառուցվելու է՝ հարգանքով, խնամքով և հանդուրժողականությամբ:

Լուիզան աշակերտներին հանձնարարել է տնկել որոշ սերմեր և գրանցել դրանց աճը: Դա կօգնի նրա աշակերտներին մնալ լավատես և հեռանկարներ ունենալ:

Կոդոնյոյի երեխաները, այն վախը, որն այժմ նրանց շրջապատում է, կվերածեն էներգիայի` իրենց աշխարհն ավելի լավը դարձնելու համար: Իսկ ի՞նչ կասեք ձեր աշակերտների մասին:

Նյութի աղբյուրը. etwinning.net

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…