Վեբինարի նպատակն էր կիսվել անդամ-երկրների փորձով, թե ինչպիսին է հեռավար ուսուցման հասանելիությունը տարբեր տարիքային խմբերի համար, ինչ միջոցներ են ձեռնարկվում ուսուցիչներին, սովորողներին և ծնողներին օժանդակելու և ուսման որակը տարբեր հարթակներում ապահովելու համար, ինչպես նաև ինչ մեխանիզմներ են ստեղծվում հեռավար ուսուցման ծրագրերի արդյունավետությունը վերահսկելու և գնահատելու համար: Տեսակոնֆերանսին Հայաստանը ներկայացրել է ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը։
Անդրադառնալով տեխնոլոգիական պատրաստվածության հիմնական մարտահրավերներին՝ նա տեղեկացրել է, որ սովորողների 25%-ն ունի համակարգիչների, իսկ ըստ դպրոցներից ստացված տվյալների՝ 6,2%-ը` տեխնիկական այլ սարքի (ներառյալ սմարթֆոնների) կարիք։ Որպես հիմնական մարտահրավեր՝ փոխնախարարը նշել է նաև անապահով ընտանիքների համար ինտերնետի մատչելիության հարցը։
Ժ.Անդրեասյանը տեղեկացրել է, որ ՀՀ կառավարությունը սկսել է հասարակական արշավ` անապահով ընտանիքների երեխաների համար տեխնիկական սարքեր հավաքագրելու ուղղությամբ․ ակնկալվում է հավաքագրել մոտ 5000 սարք: Բանակցությունների արդյունքում հեռահաղորդակցության բոլոր խոշոր ընկերությունները մատչելի սակագներ են սահմանել ինտերնետի համար` առցանց հիմնական կրթական հարթակների անսահմանափակ օգտագործման համար։ Առցանց դասեր են հեռարձակվում այդ ընկերությունների տրամադրած ալիքների միջոցով, ինչպես նաև Հանրային և մարզային հեռուստաընկերությունների եթերում։
Փոխնախարարի տեղեկացմամբ՝ գործարկվել է Հեռավար ուսուցման համալիր էջը՝ Heravar.armedu.am, որտեղ առկա է 35 առցանց հարթակ։ Ավելի քան 200 դաս հասանելի է ԿԳՄՍՆ YouTube ալիքով՝ ավելի քան 150 հազար դիտումով։ Աշխատանքներ են իրականացվել հեռավար ուսուցման գործիքների և պլատֆորմների տարածման խթանման ուղղությամբ՝ Microsoft Office 365, ETwinning և այլն:
Նախարարի տեղակալը նշել է, որ 2018 թ․ հարցումներով՝ ուսուցիչների շուրջ 47.5%-ը երբեք ՏՏ-ն չի օգտագործել հեռավար ուսուցման համար և չի իրականացրել հեռավար դասեր, 23%-ը հայտնել է համակարգիչների պակասի մասին։ Այդ ուղղությամբ նախարարությունն իրականացրել է մի շարք քայլեր, այն է՝ հեռավար ուսուցման գծով վերապատրաստված և փորձառու մենթոր ուսուցիչների տվյալների բազայի ստեղծում. ավելի քան 2500 ուսուցիչ աջակցել է իրենց գործընկերներին, հեռավար ուսուցման առցանց դասընթացների կազմակերպում՝ շուրջ 800 մասնակից, վիդեո և մեթոդական ուղեցույցների ստեղծում՝ ինչպես օգտագործել տարբեր ռեսուրսներ և արդյունավետ կազմակերպել հեռավար ուսուցումը և այլն։
Անդրադառնալով մոնիտորինգի և գնահատման խնդիրներին՝ որպես հիմնական մարտահրավեր ժաննա Անդրեասյանը նշել է հեռավար ուսուցման գործընթացում այդ համակարգի համապարփակ բացակայությունը։ Նրա խոսքով՝ այդ նպատակով գործարկվել է էլեկտրոնային մատյան․ այս պահին գործընթացում ներգրավված է ուսուցիչների ավելի քան 95%-ը։
Ամփոփելով արտակարգ իրավիճակով պայմանավորված հեռավար ուսուցման միջանկյալ արդյունքները՝ Ժաննա Անդրեասյանը նշել է, որ այս պահին աշակերտների շուրջ 85%-ը ներգրավված է այդ գործընթացում: Նրա խոսքով՝ բարձրացել է վստահությունը դպրոցների և ուսուցիչների հանդեպ, նրանք դրսևորել են բարձր տեղծագործականություն, սակայն դեռևս նրանք ունեն սոցիալական աջակցության և մեթոդական ուղղորդման կարիք։
Ծնողները ևս ակտիվ ներգրավված են գործընթացում՝ իրենց երեխաների կրթության շարունակականության ապահովման համար: Փոխնախարարի խոսքով՝ ստեղծված իրավիճակը առաջ է բերել նաև կիբերանվտանգության նոր մարտահրավերներ:
Նախարարի տեղակալը ընդգծել է այս գործընթացում կառավարության, համայնքների, բիզնեսի, քաղաքացիական հասարակության և միջազգային գործընկերների համատեղ ջանքերի կարևորությունը։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ