ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի կրթության ոլորտում տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ինստիտուտը (UNESCO Institute for Information Technologies in Education) և գործընկերները միավորում են ջանքերը այնպիսի լուծումներ մշակելու համար, որոնք կօգնեն հանրակրթական և մասնագիտական կրթության համակարգերին՝ դիմակայել իրենց առջև ծառացած աննախադեպ մարտահրավերները: Այս ճգնաժամի հետևանքները վերացնելու համատեղ գործողությունների շարքում կարևորագույն խնդիրներից մեկն ուսուցիչների առցանց ուսուցման համար անհրաժեշտ գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերմանն օժանդակելն է:
Համդան Բին Մուհամմեդ Սմարթ համալսարանը (HBMSU) մշակել է «Ինչպես 24 ժամվա ընթացքում դառնալ առցանց ուսուցիչ» անվճար արագացված դասընթացը, որի ռուսերեն տարբերակը ԱՊՀ երկրների ուսուցիչների համար պատրաստվել է UNESCO IITE-ի մասնակցությամբ: Դասընթացը նախատեսված է ուսումնական հաստատությունների զանգվածային փակման պարագայում հեռավար կրթությանը հարկադրված անցում կատարելու ընթացքում ուսուցիչներին աջակցելու համար։ HBMSU պաշտոնական կայքում արագացված դասընթացը հասանելի է մի քանի լեզուներով։ Դասընթացը մշակվել է առցանց դասավանդման քիչ փորձ ունեցող ուսուցիչների համար և կօգնի նրանց վերակազմակերպել իրենց աշխատանքը և իրականացնել արդյունավետ առցանց ուսուցում: Բացի այդ, դասընթացը պարունակում է առցանց ուսուցման օգտագործման համար նախատեսված նյութերի համատեղ մշակման հիմնական գործիքների նկարագրությունը։
2020-ի ապրիլի 2-ին տեղի ունեցավ դասընթացի ռուսերեն տարբերակի պաշտոնական բացման արարողությունը, որի մասնակցում էին ԱՄԷ-ի Կրթության նախարարը, HBMSU- ի ռեկտորը և UNESCO IITE-ի կառավարման խորհրդի անդամները:
Գործընկեր կազմակերպությունների կողմից պատրաստված բազմաթիվ օգտակար նյութեր և թվային կրթական ռեսուրսներ հասանելի են UNESCO IITE–ի «COVID-19․ Շարունակում ենք սովորել: Միավորե՛նք ջանքերը» պաշտոնական պորտալում։
Նյութի աղբյուրը. UNESCO IITE
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ