ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԵՄ Հորիզոն 2020 ծրագրին ասոցացված երկրների ներկայացուցիչների տեսակոնֆերանս

Ապրիլի 24, 2020
Պաշտոնական

ՀՀ ԿԳՄՍՆ Գիտության կոմիտեի նախագահ Սարգիս Հայոցյանը մասնակցել է ԵՄ Հորիզոն 2020 ծրագրին ասոցացված 14 երկրների ներկայացուցիչների տեսակոնֆերանսին` նվիրված COVID19 համավարակի խնդիրների շուրջ Հետազոտությունների և նորարարությունների ոլորտում ԵՄ և ասոցացված երկրների համագործակցությանը: Հանդիպման մասնակիցները ներկայացրել են հետազոտությունների և նորարարությունների ոլորտի այն միջոցառումները, որոնք իրականացվում են իրենց երկրներում COVID19 համավարակով ստեղծված խնդիրներին արձագանքելու նպատակով:
Սարգիս Հայոցյանը տեղեկացրել է, որ գիտական և գիտատեխնիկական գործունեություն ծավալող կազմակերպություններից ստացվել են մի շարք առաջարկություններ` ախտահանիչ սարքերի և նյութերի արտադրության, համավարակի դինամիկայի մոդելավորման, սոցիոլոգիական խնդիրների վերլուծության, ռապիդ-թեստերի մշակման, դեղանյութերի սկրինինգի, հարուցիչի մուտացման դինամիկայի, գյուղատնտեսության ոլորտում հետազոտությունների իրականացման վերաբերյալ: Նրա խոսքով՝ ՀՀ կառավարության որոշմամբ մոտ 1 մլն եվրո հատկացում է արվել ՀՀ ԳԱԱ Մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտում ՊՇՌ թեստերի արտադրությունը կազմակերպելու նպատակով:
Բոլոր երկրների ներկայացուցիչները և կազմակերպիչները նշել են, որ համավարակին առնչվող հետազոտությունների որակի գրավական կարող է հանդիսանալ ջանքերի մեկտեղումը և արդյունավետ միջազգային համագործակցությունը:
Այս նպատակով Եվրոպական Միության Հորիզոն 2020 ծրագրի շրջանակներում բացվել է Եվրոպական հետազոտական տարածքի Կորոնա պլատֆորմը (European Research Area Corona platform՝ https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/covid-19), որի միջոցով ԵՄ անդամ և ասոցացված պետությունների հետազոտողները և նորարարության ոլորտում գործունեություն ծավալողները կարող են դիմել դրամաշնորհային ծրագրերի։
Հանդիպման ժամանակ նշվել է նաև, որ ապրիլի 24-26-ը մեկնարկում է EUvsVIRUS հաքաթոնը /https://euvsvirus.org/, որին կարող են մասնակցել ԵՄ և ասոցացված երկրների նորարարական գործունեություն ծավալող անձիք, ինչպես նաև քաղաքացիական հասարակության ներկայացուցիչները։

Նյութի աղբյուրը. Կրթության, գիտության, մ՛շակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…