Եվրոպայի խորհրդի (ԵԽ) Կրթության քաղաքականության և պրակտիկայի միջկառավարական կոմիտեի (CDPPE) «Կորոնավիրուսը որպես կրթական մարտահրավեր» խորագրով առցանց հատուկ նիստին` ավելի քան 30 երկրների ներկայացուցիչների թվում, ելույթով հանդես է եկել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը։
Արձանագրվել է, որ COVID-19-ի հետևանքով փակվել են Եվրոպական մշակութային կոնվենցիայի գրեթե բոլոր անդամ պետությունների ուսումնական հաստատությունները, և առցանց նիստը հնարավորություն է՝ ներկայացնել պետությունների, քաղաքականություն մշակողների և միջազգային հասարակական կազմակերպությունների հաջողված փորձը, մտահոգությունները, առկա մարտահրավերները, ինչպես նաև քննարկել իրավիճակը կարգավորելու, սովորողների կրթության իրավունքն ապահովելու, ուսումնական և գնահատման գործընթացները կազմակերպելու տեսլականները, բնականոն գործունեությանը վերադառնալու և ուսումնական գործընթացը վերսկսելու հարցը։
Մասնակիցների զեկույցներում և դիտարկումներում թիրախավորվել են հետևյալ դրույթները.
Արձանագրելով, որ Հայաստանը բախվում է նույն խնդիրներին, ինչ ԵԽ անդամ մյուս երկրները, ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ա. Մարտիրոսյանը նշել է, որ մարտի 16-ից Հայաստանը անցել է հեռավար ուսուցման` ավելի քան 80 տոկոս մասնակցությամբ։ Կազմակերպվել և իրականացվում են մի շարք գործընթացներ ուսուցիչներին, աշակերտներին, ուսանողներին և ծնողներին օժանդակելու և ուսման որակն ապահովելու համար։ Քայլեր են ձեռնարկվում առցանց, հեռավար ուսուցման միջոցների և ծրագրերի կիրառման դյուրացման, մատչելիության և հասանելիության ուղղությամբ։
Սովորողների և, մասնավորապես, խոցելի խմբերի սովորողների կրթական իրավունքը ապահովելու նպատակով նախարարությունը համագործակցում է միջազգային և հասարակական կազմակերպությունների, հեռուստաընկերությունների, մասնավոր հատվածի, այդ թվում, մասնավորապես, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների առաջատար ընկերությունների հետ` համացանցի հասանելիության ապահովման, համակարգիչներ և այլ սարքեր տրամադրելու նպատակով։ Նրա խոսքերով, հատուկ ուշադրության ներքո է ծրագրերի արդյունավետության վերահսկումն ու մշտադիտարկումը:
Նախարարի տեղակալը նաև փոխանցել է, որ որոշ առարկաների ուսուցումն իրականացվում է նաև հեռուստատեսությամբ՝ համագործակցելով հեռուստաալիքների հետ ստեղծվում են հեռուստահաղորդումներ և տեսահոլովակներ:
Նիստի ընթացքում նշվել է նաև, որ պետությունները ստեղծում կամ զարգացնում են արդեն իսկ ստեղծված ազգային առցանց հարթակները, որտեղ տեղադրվում են ուսումնական նյութեր, կազմակերպվում են դասընթացներ, վերապատրաստումներ և քննարկումներ ուսուցիչների և աշակերտների համար:
Նիստի ընթացքում ներկայացվել է նաև https://www.coe.int/en/web/education/covid-19 կայքէջը, որտեղ զետեղված են իրականացվող քննարկումների և գործընթացների մասին տեղեկատվական նյութերը։
Նյութի աղբյուրը. Կրթության, գիտության, մ՛շակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ