Ինտերակտիվ գրատախտակներ, վեբ գործիքներ
Եթե դուք, ինչպես շատերը, ներկայումս առցանց դասավանդումն իրականացնում եք այնպիսի գործիքների միջոցով, ինչպիսիք են Zoom-ը, Google Meet-ը կամ Microsoft Teams-ը, ապա հաճախ կարող եք առցանց գրատախտակի անհրաժեշտություն ունենալ: Ներկառուցված գրատախտակներն առանձնանում են իրենց հատկություններով ու հնարավորություններով: Հաճախ ընդհանուր տարածք տրամադրելու անհրաժեշտություն է առաջանում, որպեսզի սովորողները հնարավորություն ունենան ինչ-որ աշխատանքներ կատարել, օրինակ՝ նկարել և այն կիսել բոլորի հետ:
Այստեղ բերված են 5 առցանց գրատախտակներ, որոնց հնարավորություններին կարող եք ծանոթանալ և փորձարկել:
WHITEBOARD.FI
Whiteboard.Fi- ն առցանց էլեկտրոնային գրատախտակ է, որը պահանջում է շատ քիչ կարգավորումներ: Դուք կարող եք ստեղծել դաս, այնուհետև կոդը որևէ զրուցարանով կամ էլեկտրոնային փոստով ուղարկել ձեր աշակերտներին: Սովորողներն ի վիճակի են նկարել իրենց գրատախտակի վրա, և ձեր՝ ուսուցիչների էջում դուք կարող եք տեսնել յուրաքանչյուրի գրատախտակը: Այս գործիքի օգտագործումը շատ պարզ է. Դասի ստեղծում և մուտքերի տեղադրում չի պահանջվում: Հնարավոր է բավականին հեշտ ձևով միաժամանակ աշխատել 20-ից ավելի սովորողների հետ: Նոր առանձնահատկությունները թույլ են տալիս նկարել ինչ-որ պատկեր, ապա այն ուղարկել դասարանի յուրաքանչյուր աշակերտի: Օգտակար է, եթե ցանկանում եք, որ նրանք ավարտեն նկարը, լրացնեն դիագրամը:
Whiteboard.fi- ն անվճար է։ Սակայն Patreon-ը գործարկելուց, եթե ցանկանում եք ապահովել հետագա աշխատանքների ընթացքը, պետք է ճշտեք պայմանները:
AWW (WEB WHITEBOARD)
AWW - A վեբ գրատախտակը շատ պարզ գործիք է, որը թույլ է տալիս օգտագործել ձեր համակարգիչը, պլանշետը կամ սմարթֆոնը` էսքիզներ հեշտությամբ նկարելու, այլոց հետ համագործակցելու և դրանք բոլորի հետ կիսելու համար: Առցանց գրատախտակները կարող եք տեղադրել տարբեր տեղերում կամ տարածել առցանց՝ հղման միջոցով:
GOOGLE JAMBOARD
Google Jamboard-ը տրամադրում է անվճար ծանոթագրությունների հնարավորություն, որը կարելի է օգտագործել ինտերակտիվ գրատախտակի վրա՝ որպես SMART-ի և Promethean-ի թանկ առաջարկների այլընտրանք: Այն ունի փոխանակման և համագործակցության բավականին գեղեցիկ առանձնահատկություններ, որոնք կարող են գրավել շատ ուսուցիչների հետաքրքրությունը: Դրանք ներառված են Google Drive-ի և Google for Education-ի մեջ, այնպես որ, հավանաբար, շատերն արդեն ինքնաբերաբար օգտագործել են այդ հնարավորությունները: Google Jamboard-ն աշխատում է ipad-ով։
CANVAS CHROME APP
Chrome-ի այս վեբ ծրագիրը հնարավորություն է տալիս աշխատել գրչի մի քանի տարբերակների, տարբեր գույների և ջնջոցի միջոցով: Այս ծրագրում շատ տարբեր գործիքներ չկան, բայց այդ պարզությունը երբեմն ավելի լավ է: Աշխատանքն ավարտելուց հետո կարող եք կատարված նկարն արտահանել որպես PNG ֆայլ, կամ ձեր հեռախոսի մեջ պահել նույն նկարը և հակառակը: Այստեղ չկան համատեղ աշխատանքի հնարավորություններ, բայց, եթե դուք փնտրում եք արագագործ հավելված, ապա արժե սա օգտագործել:
SCRIBBLAR
Scribblar օգտագործողները կարող են համատեղ աշխատել իրենց անձնական առցանց գրատախտակի վրա կամ «սենյակում»` օգտագործելով ծանոթ գործիքներից շատերը: Կարող եք վերբեռնել ձեր նախընտրած պատկերները, որտեղ դուք մյուսների հետ կարող եք այն փոփոխել կամ մեկնաբանել: Scribblar-ը անվճար չէ, դուք պետք է վճարովի գրանցվեք, իսկ փորձարկել կարող եք 14 օրվա ընթացքում:
NOTEBOOKCAST
Notebookcast-ն անվճար առցանց գրատախտակ է, որը թույլ է տալիս օգտագործել գրատախտակի տարածքը տարբեր սարքերի համար: Անհրաժեշտ չէ որևէ ծրագիր տեղադրել, քանի որ այն գործում է զննարկչի մեջ: Այստեղ, ինչպես գրատախտակի ցանկացած ծրագրում, կարող եք նկարել և ավելացնել պատկերներ: Գրատախտակը կարելի է կիսել մինչև 10 օգտագործողի հետ, որոնցից բոլորը կարող են աշխատել նկարի վրա իրական ժամանակում: Սա հարմար է օգտագործել համատեղ աշխատանքի համար:
ԱՅԼ ԳՐԱՏԱԽՏԱԿՆԵՐ
Առցանց գրատախտակի այլ առաջարկներ` Smart Learning Suite Online, Promethean Classflow և Prowise Presenter կայքերում:
Նյութի աղբյուրը. The whiteboard blog
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ