ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակի հրավերով, մասնակցել է ՄԱԿ-ի շրջակա միջավայրի օրվան նվիրված ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հայաստանյան գրասենյակի և Ավստրիական զարգացման գործակալության նախաձեռնությանը, որն այս տարի նվիրված է կենսաբազմազանությանը:
Փոփոխության գործակալներ․երիտասարդները հանուն բարենպաստ կլիմայի» խորագրով առցանց քննարկմանը ողջույնի խոսքով հանդես են եկել Հայաստանում ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի ներկայացուցիչը` Տանյա Ռադոչայը, Ավստրիական զարգացման գործակալության հայաստանյան գրասենյակի ղեկավար Գերհարդ Շաումբերգերը:
ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանն իր խոսքում նշել է, որ մոլորակում թևածող համավարակի մարտահրավերը առաջնային է դարձնում կլիմայի փոփոխության և բնապահպանական օրակարգի շուրջ ջանքերի համատեղման հրամայականը: «Ուրախությամբ կարող եմ ասել, որ ներկայումս մշակվող հանրակրթական առարկայական չափորոիշիչներում բնապահպանական գիտելիքները հատուկ շեշտադրում ունեն: Մենք կարևորություն ենք տալիս բնության երևույթների ճանաչման, բնության հետ ներդաշնակության, բնապահպանական կանոների պահպանման խնդիրներին: Միաժամանակ համոզված եմ, որ մոլորակի կենսաբազմազանության պահպանման հարցերը չեն կարող իրագործվել միայն ֆորմալ կրթության ճանապարհով: Շատ մեծ անելիք ունեն մարդիկ` մոլորակի բնակիչներն ընդհանրապես, քանի որ բոլորը շփվում և հարաբերվում են բնության հետ, հետևաբար, շատ կարևոր է, որ այդ հարաբերությունները ձևավորվեն ի նպաստ կենսաբազմազանության»,- նշել է նախարարի տեղակալը:
Քննարկման ընթացքում ելույթ են ունեցել նաև ՀՀ տարածքային կառավարման և ենթակառուցվածքների նախարարի տեղակալ Վաչե Տերտերյանը, Շրջակա միջավայրի նախարարի տեղակալ Իրինա Ղափլանյանը:
Քննարկումն անցկացվել է «պեչակուչա» ձևաչափով, որի ընթացքում մասնակիցները ներկայացրել են մարզերի և մայրաքաղաքի մի շարք ուսումնական հաստատություններում իրականացված բնապահպանական նախագծերը:
Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական ուսումնարանի ուսանող Լիդա Մինասյանը ներկայացրել է Էկոպայուսակ նախաձեռնությունը, «Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրի 8-րդ դասարանի աշակերտ Դավիթ Նավասարդյանը պատմել է սննդի մնացորդների տեսակավորման և վերամշակման մասին իր ուսումնասիրության մասին, Երևանի թիվ 97 դպրոցի տնօրեն Արմինե Արշակյանը ներկայացրել է դպրոցահեն բնապահպանության և կլիմայի փոփոխության կրթության իրենց փորձը: Իսկ Գեղարքունիքի մարզի Լանջաղբյուրի դպրոցի 8-րդ դասարանի աշակերտի դիտարկմամբ` համայնքային մանկապարտեզի լիարժեք գործունեությունը փոխկապակցված է կենսաբազմազանության խնդիրների հետ, և առաջարկել է նախակրթարանի լիարժեք ջեռուցումն ապահովել արևային կայանով:
Նշենք, որ Շրջակա միջավայրի համաշխարհային օրը նշվում է ամեն տարի՝ հունիսի 5-ին, և նպատակ ունի բարձրացնել շրջակա միջավայրի պաշտպանությանն ուղղված հանրային իրազեկվածությունը:
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ