Վայքի հիմնական դպրոցի III բ դասարանում անցկացված բաց դասի թեման «Նռնենին» հեքիաթն էր:
Դասն սկսվում է «Ես աշունն եմ սիրում» երգով: Գրատախտակին նռան պատկերն է՝ եռագույնով ու Արարատով: Սեղանին մրգերով լի զամբյուղն է և ակնահաճո կաս կարմիր նուռը: Դասվար Լուսինե Աթանակինյանը «Մտագրոհի» մեթոդով աշակերտներին վերհիշել է տալիս ժողովրդական բանահյուսության տեսակները՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով հեքիաթի ժանրին: Աշակերտները աշխատում են «Հեքիաթների ծառ» պաստառով՝ թվարկելով հայ և օտարազգի հեքիաթագիրների անուններ և հեքիաթներ:«Պրիզմայի» մեթոդով աշակերտները նշում են, թե ինչն է գովաբանվում կամ քննադատվում հեքիաթներում կամ մարդկային, որ հատկանիշների կրողը կուզենային լինել իրենք: Բացվում են դասագրքերն, ու սկսվում է ըմթերցանությունը: Կարդում են «Նռնենին» հեքիաթը՝ սահուն, արտահայտիչ և ճիշտ բացատրություն տալիս հեքիաթում առկա իրականի և անիրականի մասին:Դասվարը խմբային աշխատանքի միջոցով հանձնարարում է վերականգնել «Նռնենին» հեքիաթի իրադարձությունների ճիշտ հերթականությունը ՝ նախապատրաստելով բնագրի բովանդակության վերարտադրամանը: Գրատախտակին կազմվում է բնագրի բովանդակության շղթան, և աշակերտները պատմում են հեքիաթը: Հանելուկներով բնորոշում է նուռը, խորհրդանշական նռնենու ճյուղերից աշակերտները կախում են նռնենու մասին հետաքրքրի տեղեկություններ և նռան օգտակար հատկություններով լցնում նուռ գանձատուփը: «Քառաբաժան» մեթոդով դասվար Լ. Աթանակինյանը ամփոփում է դասը՝ ինչ տեսան, լսեցին, զգացին և եզրակացրին:
Դասը հետաքրքիր էր, գունեղ և ուսանելի: Աշակերտներն ակտիվ են, բանիմաց, նրանք մեր երկրի հայրենասեր զավակներն են, այն երկրի, ուր կարմիր նուռն է ճչում ծառին՝ ամենքին ավետելով նռան հատիկների պես միասնական և ուժեղ լինելու մասին:
Դասին ներկա էին տնօրեն Հ. Մնացականյանը, ուսմասվար Ն.Աբելյանը, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Զ.Սիմոնյանը, մասնախմբի նախագահ Ս.Ստեփանյանը և ուրիշներ:
Ա.Սիմոնյան
ՄԿԱ գծով տեղակալ
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ