Վայքի հիմնական դպրոցի III բ դասարանում անցկացված բաց դասի թեման «Նռնենին» հեքիաթն էր:
Դասն սկսվում է «Ես աշունն եմ սիրում» երգով: Գրատախտակին նռան պատկերն է՝ եռագույնով ու Արարատով: Սեղանին մրգերով լի զամբյուղն է և ակնահաճո կաս կարմիր նուռը: Դասվար Լուսինե Աթանակինյանը «Մտագրոհի» մեթոդով աշակերտներին վերհիշել է տալիս ժողովրդական բանահյուսության տեսակները՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով հեքիաթի ժանրին: Աշակերտները աշխատում են «Հեքիաթների ծառ» պաստառով՝ թվարկելով հայ և օտարազգի հեքիաթագիրների անուններ և հեքիաթներ:«Պրիզմայի» մեթոդով աշակերտները նշում են, թե ինչն է գովաբանվում կամ քննադատվում հեքիաթներում կամ մարդկային, որ հատկանիշների կրողը կուզենային լինել իրենք: Բացվում են դասագրքերն, ու սկսվում է ըմթերցանությունը: Կարդում են «Նռնենին» հեքիաթը՝ սահուն, արտահայտիչ և ճիշտ բացատրություն տալիս հեքիաթում առկա իրականի և անիրականի մասին:Դասվարը խմբային աշխատանքի միջոցով հանձնարարում է վերականգնել «Նռնենին» հեքիաթի իրադարձությունների ճիշտ հերթականությունը ՝ նախապատրաստելով բնագրի բովանդակության վերարտադրամանը: Գրատախտակին կազմվում է բնագրի բովանդակության շղթան, և աշակերտները պատմում են հեքիաթը: Հանելուկներով բնորոշում է նուռը, խորհրդանշական նռնենու ճյուղերից աշակերտները կախում են նռնենու մասին հետաքրքրի տեղեկություններ և նռան օգտակար հատկություններով լցնում նուռ գանձատուփը: «Քառաբաժան» մեթոդով դասվար Լ. Աթանակինյանը ամփոփում է դասը՝ ինչ տեսան, լսեցին, զգացին և եզրակացրին:
Դասը հետաքրքիր էր, գունեղ և ուսանելի: Աշակերտներն ակտիվ են, բանիմաց, նրանք մեր երկրի հայրենասեր զավակներն են, այն երկրի, ուր կարմիր նուռն է ճչում ծառին՝ ամենքին ավետելով նռան հատիկների պես միասնական և ուժեղ լինելու մասին:
Դասին ներկա էին տնօրեն Հ. Մնացականյանը, ուսմասվար Ն.Աբելյանը, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Զ.Սիմոնյանը, մասնախմբի նախագահ Ս.Ստեփանյանը և ուրիշներ:
Ա.Սիմոնյան
ՄԿԱ գծով տեղակալ
Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…
ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…
Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ