ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս՝ նռնենու մասին Վայքի հիմնական դպրոցում

Նոյեմբերի 17, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

 Վայքի հիմնական դպրոցի III բ  դասարանում անցկացված բաց դասի թեման «Նռնենին» հեքիաթն էր:

Դասն սկսվում է «Ես աշունն եմ սիրում» երգով: Գրատախտակին նռան պատկերն է՝ եռագույնով ու Արարատով: Սեղանին մրգերով լի զամբյուղն է և ակնահաճո կաս կարմիր նուռը: Դասվար Լուսինե Աթանակինյանը «Մտագրոհի» մեթոդով աշակերտներին վերհիշել է տալիս ժողովրդական բանահյուսության տեսակները՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով հեքիաթի ժանրին: Աշակերտները աշխատում են «Հեքիաթների ծառ» պաստառով՝ թվարկելով  հայ և օտարազգի հեքիաթագիրների անուններ և հեքիաթներ:«Պրիզմայի» մեթոդով աշակերտները նշում են, թե ինչն է գովաբանվում կամ քննադատվում հեքիաթներում կամ մարդկային, որ հատկանիշների կրողը կուզենային լինել իրենք: Բացվում են դասագրքերն, ու սկսվում է ըմթերցանությունը: Կարդում են  «Նռնենին» հեքիաթը՝ սահուն, արտահայտիչ և ճիշտ բացատրություն տալիս հեքիաթում առկա իրականի և անիրականի մասին:Դասվարը խմբային աշխատանքի միջոցով հանձնարարում է վերականգնել «Նռնենին» հեքիաթի իրադարձությունների ճիշտ հերթականությունը ՝ նախապատրաստելով բնագրի բովանդակության վերարտադրամանը: Գրատախտակին կազմվում է բնագրի բովանդակության շղթան, և աշակերտները պատմում են հեքիաթը: Հանելուկներով բնորոշում է նուռը, խորհրդանշական նռնենու ճյուղերից աշակերտները կախում են նռնենու մասին հետաքրքրի տեղեկություններ և նռան օգտակար հատկություններով լցնում նուռ գանձատուփը: «Քառաբաժան» մեթոդով դասվար Լ. Աթանակինյանը ամփոփում է դասը՝ ինչ տեսան, լսեցին, զգացին և եզրակացրին:

Դասը հետաքրքիր էր, գունեղ և ուսանելի: Աշակերտներն ակտիվ են, բանիմաց, նրանք մեր երկրի հայրենասեր զավակներն են, այն երկրի, ուր կարմիր նուռն է ճչում ծառին՝ ամենքին ավետելով նռան հատիկների պես միասնական և ուժեղ լինելու մասին:

Դասին ներկա էին տնօրեն Հ. Մնացականյանը, ուսմասվար Ն.Աբելյանը, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Զ.Սիմոնյանը, մասնախմբի նախագահ Ս.Ստեփանյանը և ուրիշներ:

Ա.Սիմոնյան
ՄԿԱ գծով տեղակալ

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…