ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս՝ նռնենու մասին Վայքի հիմնական դպրոցում

Նոյեմբերի 17, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

 Վայքի հիմնական դպրոցի III բ  դասարանում անցկացված բաց դասի թեման «Նռնենին» հեքիաթն էր:

Դասն սկսվում է «Ես աշունն եմ սիրում» երգով: Գրատախտակին նռան պատկերն է՝ եռագույնով ու Արարատով: Սեղանին մրգերով լի զամբյուղն է և ակնահաճո կաս կարմիր նուռը: Դասվար Լուսինե Աթանակինյանը «Մտագրոհի» մեթոդով աշակերտներին վերհիշել է տալիս ժողովրդական բանահյուսության տեսակները՝ հատուկ ուշադրություն դարձնելով հեքիաթի ժանրին: Աշակերտները աշխատում են «Հեքիաթների ծառ» պաստառով՝ թվարկելով  հայ և օտարազգի հեքիաթագիրների անուններ և հեքիաթներ:«Պրիզմայի» մեթոդով աշակերտները նշում են, թե ինչն է գովաբանվում կամ քննադատվում հեքիաթներում կամ մարդկային, որ հատկանիշների կրողը կուզենային լինել իրենք: Բացվում են դասագրքերն, ու սկսվում է ըմթերցանությունը: Կարդում են  «Նռնենին» հեքիաթը՝ սահուն, արտահայտիչ և ճիշտ բացատրություն տալիս հեքիաթում առկա իրականի և անիրականի մասին:Դասվարը խմբային աշխատանքի միջոցով հանձնարարում է վերականգնել «Նռնենին» հեքիաթի իրադարձությունների ճիշտ հերթականությունը ՝ նախապատրաստելով բնագրի բովանդակության վերարտադրամանը: Գրատախտակին կազմվում է բնագրի բովանդակության շղթան, և աշակերտները պատմում են հեքիաթը: Հանելուկներով բնորոշում է նուռը, խորհրդանշական նռնենու ճյուղերից աշակերտները կախում են նռնենու մասին հետաքրքրի տեղեկություններ և նռան օգտակար հատկություններով լցնում նուռ գանձատուփը: «Քառաբաժան» մեթոդով դասվար Լ. Աթանակինյանը ամփոփում է դասը՝ ինչ տեսան, լսեցին, զգացին և եզրակացրին:

Դասը հետաքրքիր էր, գունեղ և ուսանելի: Աշակերտներն ակտիվ են, բանիմաց, նրանք մեր երկրի հայրենասեր զավակներն են, այն երկրի, ուր կարմիր նուռն է ճչում ծառին՝ ամենքին ավետելով նռան հատիկների պես միասնական և ուժեղ լինելու մասին:

Դասին ներկա էին տնօրեն Հ. Մնացականյանը, ուսմասվար Ն.Աբելյանը, ՄԿԱ գծով տնօրենի տեղակալ Զ.Սիմոնյանը, մասնախմբի նախագահ Ս.Ստեփանյանը և ուրիշներ:

Ա.Սիմոնյան
ՄԿԱ գծով տեղակալ

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)