ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովը՝ առցանց

Հունիսի 24, 2020
Պաշտոնական

Հունիսի 23-25-ն առցանց ձևաչափով անցկացվել է Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովը՝ Եվրամիության ֆինանսավորած «ԵՄ-ն հանուն նորարարության» ծրագրի շրջանակում։

Ողջունելով մասնակիցներին` ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանն արձանագրել է, որ գործընթացն արդեն աշխատանքային այն փուլում է, երբ Հանրակրթության պետական չափորոշիչի ու առարկայական ծրագրերի վերաբերյալ ձևավորված են հստակ պատկերացում, որոնց մշակման ուղղությամբ մասնագիտական խմբերն ու փորձագետները մեծ աշխատանք են կատարել։ «Կարող ենք արձանագրել, որ հանրակրթության բովանդակության բարեփոխումն առաջ է ընթանում, և մենք արդեն քննարկում ենք հաջորդ փուլի՝ ուսումնառության նյութերի մշակման խնդիրը, որը պետք է մոտեցնի մեր պատկերացրած լավագույն ուսումնական միջավայրի ձևավորմանը։ Սա մեզ հնարավորություն կտա ուրվագծել փորձարկման և կոնկրետ բարեփոխմանը միտված քայլերը, որը շատ կարևոր միջանկյալ արդյունք է»,-հայտարարել է նախարարի տեղակալը։

Շեշտելով, որ համավարակը նոր մարտահրավեր է բոլորի համար, նախարարի տեղակալը հույս է հայտնել, որ այս պայմաններում կազմակերպված հեռավար աշխատաժողովը կլինի նույնքան արդյունավետ, որքան սովորական դեմ առ դեմ աշխատանքային քննարկումը։

Ժաննա Անդրեասյանը ՀՀ կառավարության և ԿԳՄՍ նախարարության անունից շնորհակալություն է հայտնել Եվրոպական Միությանը և Համաշխարհային բանկին՝ հանրակրթության բովանդակային բարեփոխման ծրագիրը համատեղ իրականացնելու համար՝ վստահություն հայտնելով, որ կրթության բարեփոխումների արդյունքը նպաստելու է Հայաստանում մարդկային կապիտալի զարգացմանը. «Կրթության բարելավումը հանրային բարիք է և դրա արդյունքները հասանելի են լինելու մեր հասարակության յուրաքանչյուր անդամի համար»,- նշել է Ժ. Անդրեասյանը՝ աշխատաժողովի մասնակիցներին մաղթելով արդյունավետ աշխատանք։

Հանրակրթության պետական չափորոշիչի և ծրագրերի վերանայման 4-րդ աշխատաժողովին մասնակցում են տեղացի և միջազգային փորձագետներ, առարկայական նոր ծրագրերի մշակման աշխատանքային խմբերում ընդգրկված մասնագետներ։ Աշխատաժողովի հիմնական թեման ուսումնառության նյութերի մշակումն է։

Տեղեկացնենք, որ ծրագիրը ֆինանսավորում է Եվրոպական Միությունը, իրականացվում է Համաշխարհային բանկի աջակցությամբ՝ «ԵՄ-ն հանուն նորարարության պիլոտային աշխատանք Հայաստանի STEM/բնագիտություն, տեխնոլոգիաներ, ճարտարագիտություն և մաթեմատիկա/ բնագավառում» ծրագրի շրջանակում։

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…