Հինգշաբթի, 16 Յուլիս 2020-ին, Հայ կաթողիկէ Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանը յանձնեց 2019-2020 տարեշրջանի աւարտականներու հունձքը՝ կորոնաժահրի պարտադրած արտակարգ դրութեան պայմաններուն մէջ: Ի տարբերութիւն աւանդական դարձած համաժողովրդական հանդիսութեան, արարողութեան ներկայ եղան բացառապէս շրջանաւարտներու ընտանեկան մօտիկ պարագաներն ու ուսուցչական-տեսչական կազմերու անդամները: Մեսրոպեանի շրջափակին մէջ, Սուրբ Մեսրոպի յուշակոթողին առջեւ կայացած հանդէսին նախագահեց Հայ կաթողիկէպատրիարքութեան վարժարաններու վարչական խորհուրդի նախագահի տեղակալ Հայր Գաբրիէլ թ. ծ. վրդ. Մուրատեան:
Լիբանանի, Հայաստանի եւ Մեսրոպեանի քայլերգներէն ետք խօսք առաւ Մեսրոպեանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստ: Տնօրէնը նախ հրաւիրեց բոլոր ներկաները, որ յոտնկայս ծափահարութիւններով գնահատեն վարժարանի ուսուցիչներու նուիրումն եւ պատրաստակամութիւնը, որոնցմով անոնք այս տարեշրջանին շարունակեցին կատարել իրենց պարտականութիւնները առցանց՝ ընկերային-տնտեսական եւ քորոնաժահրի տարածման դժուարին պայմաններուն մէջ, չընկրկելով արտակարգ իրավիճակի դժուարութիւններուն առջեւ: Պարոն Գալուստ նոյնքան կարեւորեց ծնողներու կեցուածքը, որ յատկանշուեցաւ պատասխանատուութեան բարձր գիտակցութեամբ՝ վարժարանին հետ ձեռք ձեռքի՝ իրենց զաւակները հասցնելու կրթական այս հանգրուանի աւարտին:
Պարոն Գալուստ կոչ ուղղեց շրջանաւարտներուն, որ հաւատարիմ մնան Լիբանանին, հակառակ տիրող ծայրայեղ դժուարին պայմաններուն: “Դուք ժառանգներն էք մեր 1.5 միլիոն սուրբ նահատակներուն, որոնք իրենց կեանքով ու մահով հաստատեցին մարդու եւ հայ քրիստոնեայի օրինակելի կերպարը՝ իրենց հաւատքին, ինքնութեան եւ արժէքներուն անսասան հաւատարմութեամբ”, ըսաւ ան եւ աւելցուց. «Դուք քոյրերն ու եղբայրներն էք նաեւ այս օրերուն Հայաստանի սահմաններուն վրայ մարտնչող հայ զինուորներուն, որոնց պարտիք նեցուկ ըլլալ յարմար բոլոր միջոցներով»:
Պարոն Գալուստ շնորհակալութիւն յայտնեց Մեսորպեանի բարեկամներուն եւ բարերարներուն, շեշտելով, որ շնորհիւ անոնց նեցուկին, Մեսորպեանը կը շարունակէ ընթանալ զարգացման ճանապարհով: Ան մասնաւորապէս որդիական երախտիք եւ շնորհակալութիւն յայտնեց Մեսրոպեանի գլխաւոր հովանի՝ Հայ կաթողիկէ նուիրապետութեան պետին՝ Տանն Կիլիկիոյ Կաթողիկէ Հայոց Գրիգոր Պետրոս Ի. Կաթողիկոս Պատրիարքին, որ գիշեր-ցերեկ կը հսկէ վարժարանի գործունէութեան: Տնօրէնը մեծագոյն շնորհակալութիւն յայտնեց նաեւ Հայ կաթողիկէ վարժարաններու վարչական խորհուրդի նախագահի տեղակալ Հայր Գաբրիէլ թ. ծ. վրդ. Մուրատեանին, որ բծախնդրօրէն եւ ջանասիրաբար կը հետեւի վարժարանի գործունէութեան եւ ամուր նեցուկ կը կանգնի անոր ծրագիրներուն: Ընդգծելով Հայ Եկեղեցւոյ անփոխարինելի դերակատարութիւնը՝ Պարոն Գալուստ մեծապէս գնահատեց Սուրբ Փրկիչ եկեղեցւոյ ժողովրդապետութեան ներդրումը՝ Մեսրոպեանի աշակերտներուն հոգեւոր եւ կրօնական դաստիարակութեան մէջ, շեշտելով, որ հայ քրիստոնեայի ձեւաւորումը ամէնաէական յատկանիշներէն մէկն է, որ Մեսրոպեանը կ՛առանձնացնէ կրթական միջավայրին մէջ: Խօսքի աւարտին, Պարոն Գալուստ յատուկ վկայագրեր շնորհեց աւարտական դասարանի երեք բաժիններու առաւելագոյն նիշեր ապահոված աշակերտներուն:
Շրջանաւարտներու անունով խօսքեր արտասանեցին Նարեկ Աշգարեան եւ Սելին Ղազարեան (հայերէն), Ճեսիքա Պաժին (ֆրանսերէն), Ռոպէր Թորանեան (արաբերէն) եւ Ճենիֆըր Միքայէլեան (անգլերէն), որոնք արտայայտեցին իրենց երախտիքի ապրումները վարժարանի տնօրէնութեան, ուսուցչական կազմին եւ ծնողներուն հանդէպ, վստահեցնելով, որ ուսման թէ այլ ասպարէզներու մէջ պիտի ըլլան կրողները այն արժէքներուն, որոնցմով կազմաւորուեցան Մեսրոպեանի մէջ:
Մեսրոպեանի ուսուցչական կազմին անունով խօսք առաւ պարոն Պարոն Ատիպ Ժըմայել, որ դիտել տուաւ, որ Լիբանան անցած է բազմաթիւ արհաւիրքներու մէջէն, սակայն միշտ կրցած է փիւնիկի նման վեր յառնիլ մոխիրներէն: Ան շեշտեց, որ Լիբանանի անցեալն ու ներկան պէտք է դասագիրք ըլլան աւարտականներուն համար, իւրացնելու համար անոր էջերէն բացուող յոյսի, կամքի, զօրութեան եւ սիրոյ դասերը: «Ձեր դէմքերը թող նային միշտ առաջ եւ միշտ դէպի վեր, որպէսզի միշտ տեսնէք յաջողութեան արեւներն ու աստղերը ձեր կեանքին մէջ”, ըսաւ ան:
Հանդէսի գեղարուեստական մասով ելոյթներ ունեցան շրջանաւարտներ Մարի-Ռոզ Տաղլեան (ասմունք, արաբերէն), Քէյվըն Ղազար (նուագ, դաշնամուր), Գարլա Քէշիշեան, Սալի Խալիֆէ, Սելին Գահվէճեան եւ Սարա Տահլան (Հայկական պար). հուսկ, շրջանաւրտները՝ “Վերջին զանգը” խմբային երգով, արտայայտեցին իրենց ուրախութեամբ ու տխրութեամբ խառն ապրումները՝ դպրոցական կեանքի աւարտին առիթով:
Շրջանաւարտներուն կողմէ յաջորդ հունձքի ներկայացուցիչներուն “Մեսրոպեան Վահան”ի փոխանցումէն ետք խօսք առաւ Հայ կաթողիկէ վարժարաններու վարչական խորհուրդի նախագահի տեղակալ Հայր Գաբրիէլ թ. ծ. վրդ. Մուրատեան: Ան շեշտեց, որ մարդու մը համար նոյնիսկ ամենաբարձր վկայականներն ու մեծագոյն հարստութիւնները իմաստազուրկ են, եթէ այդ մարդուն կեանքին եւ գործունէութեան մէջ Աստուած բացակայ է: Գերապայծառը դիտել տուաւ, որ աշխարհ կը տառապի բազմատեսակ տագնապներու մէջ, որովհետեւ մարդկութեան կեանքին մէջ բացակայ են Աստուածային սէրն ու համերաշխութիւնը: “Մարդ իր ամենաբարձր վկայականը կրնայ ստանալ երկինքին մէջ, որպէս Քրիստոսի դպրոցի աւարտական, եթէ կարողացած է աշխարհի վրայ իր կեանքը ապրիլ Աստուածային շնորհքով”, ըսաւ ան: Գերապայծառը բարձրօրէն գնահատեց Մեսորպեանի տնօրէն պարոն Կրէկուար Գալուստի անխոնջ, անսակարկ եւ զոհողութեան ոգիով կատարած երկար տարիներու աշխատանքը, որուն շնորհիւ Հայ կաթողիկէ եկեղեցին հպարտութիւն կ՛ապրի ի տես Մեսրոպեան վարժարանին: Ան մեծապէս դրուատեց ուսուցիչներու գործունէութիւնը, դիտել տալով անոր առաքելական բնոյթը՝ ի սէր հայ աշակերտին: Գերապայծառ հայրը կոչ ուղղեց վստահիլ Աստուծոյ եւ անոր ուղղուած աղօթքի ուժին, յաղթահարելու համար Լիբանանի ներկայ դժուարին պայմանները:
Հուսկ վկայականներ շնորհուեցան Մեսրոպեան բարձրագոյն վարժարանի 36 աւարտականներուն, որոնք հանդիսութեան աւարտին ընդունեցին շնորհաւորանքներ:
Նշենք, որ Մեսրոպեան Արուեստից Վարժարանի շրջանաւարտներու աւարտական հանդէսը տեղի պիտի ունենայ առանձնաբար, Հինգշաբթի, 23 Յուլիսին:
Տեղեկատուական գրասենեակ
Հայ Կաթողիկէ Մեսրոպեան Բարձրագոյն Վարժարանի
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ