ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն աշխատանքային այցով եղել է Գեղարքունիքի և Տավուշի մարզերում:
Տավուշի մարզպետ Հայկ Չոբանյանի ուղեկցությամբ նախարարն այցելել է վերջին շրջանում հակառակորդի կողմից հրետակոծված Այգեպար, Մովսես, Ներքին Կարմիրաղբյուր, Բերդ համայնքների դպրոցներ, ծանոթացել ապաստարանների վիճակին։ «Կորոնավիրուսի տարածմամբ պայմանավորված՝ սահմանամերձ մարզում կարևոր էր տեղեկանալ կրթական հաստատությունների իրավիճակին, այս փուլում գումարվել էր նաև ռազմական իրավիճակը։ Մեզ հետաքրքրում էր նաև, թե անվտանգության տեսանկյունից ինչպե՞ս են պատրաստված դպրոցներն ու մանկապարտեզները, կա՞ն արդյոք ապաստարաններ։ Մասնավորապես, Ներքին Կարմիրաղբյուր, Այգեպար, Մովսես, Բերդ համայնքներում ըստ էության կան տարբեր աստիճանի պատրաստվածության ապաստարաններ, որոնք պետք է բերվեն պատշաճ վիճակի։ Սեպտեմբերի 1-ին ընդառաջ՝ սահմանապահ այլ համայնքներ ևս պետք է ապահովված լինեն ապաստարաններով, որ հակառակորդի՝ հրադադարը խախտելու, ռազմական իրավիճակների կամ հրետակոծության դեպքերում երեխաներն ապահով լինեն»,- ասել նախարարը Իջևանում Միասնական տեղեկատվական կենտրոնի կազմակերպած ճեպազրույցի ժամանակ։ Նրա խոսքով՝ այս ամենի հետ կապված դպրոցների ղեկավարներին և համայնքապետերին տրվել են կոնկրետ հանձնարարականներ։
Գեղարքունիքի մարզում նախարարն այցելել է Սևանի ավագ դպրոց: Ավելի քան 250 սովորողի համար նախատեսված դպրոցի վերակառուցումը կավարտվի եկող տարի, առաջիկայում կմեկնարկեն ներքին հարդարման աշխատանքները: Ա. Հարությունյանն այս դպրոցում եղել էր մեկ տարի առաջ՝ այն ժամանակ, երբ դեռ կառուցապատման աշխատանքները նոր էին մեկնարկել: Դպրոցն այս ընթացքում ամբողջությամբ վերակառուցվել է. ավելի քան 700 մլն դրամ արժեքով շինարարության ընթացքում բարելավվել է շինության սեյսմիկ վիճակը, կատարվել է հիմքերի ամրացում՝ 9 բալանոց սեյսմակայունության չափանիշներին համապատասխան: Կատարվել է պատերի ջերմամեկուսացում, կառուցվել է սպորտային դահլիճ, ֆուտբոլի և վոլեյբոլի դաշտ, հանդիսությունների սրահ, փոխվել են աստիճանավանդակները: Դպրոցն հարմարեցված կլինի հենաշարժողական խնդիրներ ունեցողների համար, այդ նպատակով ապահովվել է համապատասխան վերելակ: Դպրոցն ունենալու է նաև լաբորատորիաներ, ժամանակակից այլ սարքավորումներով հագեցած դասարաններ: Դպրոցի երկրորդ մասնաշենքը, որտեղ շինարարության ընթացքում կազմակերպվել են դասերը, կվերակառուցվի արվեստի դպրոցի: Նախարարն արձանագրել է, որ, արդյունքում, Սևանի ավագ դպրոցը կվերածվի համայնքային կենտրոնի՝ իր ենթակառուցվածքներով նպաստելով նաև համայնքի կրթամշակութային կյանքի ակտիվացմանը:
Աշխատանքային այցի շրջանակում նախարար Ա. Հարությունյանն այցելել է մարզային այն 5 դպրոցները, որտեղ Համաշխարհային բանկի ծրագրով դպրոցների հենքի վրա կառուցվում են նոր նախակրթարաններ: Նա հետևել է Վերին Գետաշեն, Լուսակունք համայնքների նախակրթարանների շինարարական աշխատանքներին։ Վարդենիսի թիվ 2 դպրոցում կատարված աշխատանքի որակը նախարարը բավարար չի համարել. նա հանձնարարել է պարզել անորակ շինարարության պատճառները և կատարել անհրաժեշտ շտկումներ։
Գեղարքունիքի մարզում սեպտեմբերին շահագործման կհանձնվեն նաև Երանոսի թիվ 2 միջնակարգ և Գավառի թիվ 5 հիմնական դպրոցների նախակրթարանները։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ