Ա. Իսահակյանի տուն-թանգարանն իրականացնում է համահայկական առցանց կրթական ծրագիր՝ նվիրված Ավետիք Իսահակյանի ծննդյան 145- ամյակին: Ծրագիրն անցկացվում է Հայաստանում և սփյուռքում բնակվող բոլոր տարիքի անձանց համար:
Մասնակիցները պետք է այցելեն իրենց տարածքում գտնվող որևէ հայտնի և անհայտ, պատմական հուշարձան, ուսումնասիրեն դրա պատմությունը, կատարեն տեսա-ֆոտո նկարահանումներ` հեռախոսով /կամ նախընտրած տեխնիկայով/, շրջայց կատարեն և վեր հանեն հուշարձանի արդի խնդիրները: Հավաքված նյութով ստեղծեն վիդեո կամ ֆոտո ռեպորտաժ, որը կպատմի հուշարձանի պատմությունը և կներկայացնի արդի վիճակը, կառաջարկի գաղափարներ ու տեսլականներ` տվյալ հուշարձանի պահպանման, զարգացման վերաբերյալ: Արդյունքում` մեծ թվով երեխաներ, ժամանակակից տեխնոլոգիաների օգնությամբ, կներգրավվեն հետաքրքիր, ինտերակտիվ հայրենաճանաչության դասընթացի:
Ծրագրի նպատակն է դպրոցականներին հնարավորություն ընձեռել այցելելու իրենց տարածաշրջանում գտնվող հուշարձանները, ուսումնասիրել դրա պատմությունը, հասկանալ պատմական բարձր արժեքը, դիտարկել արդի վիճակը: Գործնականում հասկանալ նշված հուշարձանների կարևորությունը, տուրիստական գոտիների ստեղծման անհրաժեշտությունը` իրենց համայնքի զարգացման գործում: Նորարարական տեխնոլոգիաների միջոցով ստեղծել վիդեո-ֆոտո ռեպորտաժներ, որոնք կտարածվեն, հասու կլինեն մյուս աշակերտներին՝ կծանոթացնեն ընկերների կատարած աշխատանքին: Ծրագիրը կնպաստի աշակերտների մեջ սեփական մշակութային արժեքների նկատմամբ հոգացության ձևավորմանը:
Ծրագրի շրջանակում նախատեսվում է առցանց քննարկում. մասնակցների հետ կքննարկվեն ծրագրի ձևաչափերը, մասնագետի կողմից կանցկացվի դասախոսություն՝ հուշարձանի ներկայացման, առաջնահերթությունների վերաբերյալ: Մասնակիցները հնարավորություն կունենան ծանոթանալու միմյանց հետ և համագործակցելու:
Մասնակիցների կողմից պատրաստվող նյութերը կքննարկվեն մասնագիտական խմբի հետ, կկազմակերպվի առցանց հանդիպում պատրաստի նյութերի քննարկման նպատակով, նյութերի հանրայնացում՝ թանգարանի ֆեյսբուքյան էջի և կայքի միջոցով, լավ աշխատանքների խրախուսում:
Ծրագրին մասնակցելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել հետևյալ հղումով:
Լրացուցիչ հարցերի դեպքում կարող եք գրել https://www.facebook.com/AvetikIsahakyanhousemuseum ֆեյսբուքյան էջին:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ