ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանն այսօր ընդունել է Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի ռեկտոր Ժան-Մարկ Լավեստին: Նա այս օրերին ավարտում է գործունեությունը Հայաստանի ֆրանսիական համալսարանում և մեր երկրում: Հանդիպմանը ներկա է եղել նաև ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը:
Ողջունելով հյուրին` նախարար Ա. Հարությունյանն արձանագրել է, որ պարոն Լավեստի ղեկավարման տարիներին Հայաստանի ֆրանսիական համալսարանը զարգացում է ապրել՝ հաջողությամբ հանդես գալով տեղական բուհերի շարքում: Նա ներկայացրել է, որ կորոնավիրուսի տարածումը կանխարգելելու նպատակով կիրառվող սահմանափակումներն զգալի բարդացնում են աշխատանքը, և հաճախ անհրաժեշտություն է առաջանում ընդունել բարդ և պատասխանատու որոշումներ, որոնք, իրավիճակի զարգացումներով պայմանավորված, կարճ ժամանակահատվածում կարող են փոփոխությունների ենթարկվել:
Ռեկտոր Լավեստի խոսքով՝ վերջին տարիներին Ֆրանսիական համալսարանի հաջողությունները պայմանավորված են եղել նաև նախարարության հետ արդյունավետ համագործակցությամբ, իսկ բուհի կանոնադրության փոփոխության կարևոր գործընթացում մշտապես զգացել են նախարարի աջակցությունը: Ժան-Մարկ Լավեստը նշել է, որ արդեն հայտնի է համալսարանի հաջորդ ռեկտորի անունը. նա մասնագիտությամբ տնտեսագետ է՝ առավել մասնագիտացած կիբեռանվտանգության հարցերով և արդեն ավարտում է իր գործունեությունը Օքսֆորդի համալսարանում: Նրա խոսքով՝ Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանը նոր ռեկտորի գլխավորությամբ առաջիկայում խնդիր է դնելու քայլեր ձեռնարկել նոր՝ տուրիզմի մասնագիտության ներդրման ուղղությամբ: Գործող ռեկտորի խոսքով՝ մեկ այլ ուղղությունն էլ մաթեմատիկականն է, որի զարգացումը, ի վերջո, խթանելու է նաև Հայաստանի տնտեսության ճյուղերի առաջընթացը: Ժան-Մարկ Լավեստն անկեղծացել է, որ մեր երկրում աշխատող իր դուստրը և 12-ամյա որդին, որ արդեն մոտ հինգ տարի իր հետ Հայաստանում են, դեռ որոշ ժամանակ գուցե մնան, իսկ հեռանալիս իրենք մի կտոր Հայաստան են տանելու իրենց հետ:
Հանդիպման ավարտին նախարար Ա. Հարությունյանը Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի զարգացման, ղեկավարման նորարական մոտեցումների կիրառման և հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների ամրապնդման համար պարոն Լավեստին պարգևատրել է ԿԳՄՍՆ մեդալով՝ ընդգծելով, որ իր պաշտոնավարման ընթացքում պարգևներ, կոչումներ չի շռայլել և նախարարությունների միավորումից հետո ստեղծված պարգևն առաջին անգամ է հանձնում:
Շնորհակալություն հայտնելով պարգևի համար՝ ռեկտոր Լավեստն ասել է, որ բարձր է գնահատում բարեկամական վերաբերմունքը և պատրաստ է աջակցել հայկական կողմին անգամ Հայաստանում առաքելությունն ավարտելուց հետո:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ