Տևական դադարից հետո Հայաստանում անցկացվել են աթլետիկայի մրցաշարեր. hանգստյան օրերին Վանաձորում կայացել են կրոսավազքի Հայաստանի առաջնությունը և «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշարը: Կրոսավազքի առաջնությունում պայքարն ընթացել է 4 տարիքային խմբերում, մրցանակակիրներ են դարձել՝
2002 թ. և մեծ տարիքային խումբ
Վազք 3000մ, տղամարդիկ
1. Վանյա Սարգսյան - 9.07,5 (Գյումրի Սկ)
2. Արման Հակոբյան - 9.44,9 (Արցախ)
3. Ալեն Առստամյան - 11.01,5 (Արցախ)
3. Գևորգ Գաբրիելյան - 11.01,5 (Արցախ)
Վազք 2000մ, կանայք
2003-2004 թթ. ծնվածներ
Վազք 2000մ, տղաներ
Վազք 1000մ, աղջիկներ
2005-2006 թթ. ծնվածներ
Վազք 1000մ, պատանիներ
Վազք 1000մ, աղջիկներ
2007-2009 թթ. ծնվածներ
Վազք 500մ, պատանիներ
Վազք 500մ, աղջիկներ
4×500մ փոխանցավազք (2 աղջիկ, 2 տղա)
1. Արցախ - 8.05,1 (Անգելինա Ավագյան, Լինա Քոչարյան, Գևորգ Գաբրիելյան, Արման Հակոբյան)
2. Գյումրի ՍԿ - 8.39,3 (Նինա Մուրադյան, Մարի Սարգսյան, Սոս Հարությունյան, Վանյա Սարգսյան)
3. Վանաձոր - 8.57,0 (Անժելիկա Հովհաննիսյան, Լիլիթ Հովհաննիսյան, Հրանտ Սարգսյան, Արման Ղամբարյան)
Կրոսավազքի առաջնությանը հաջորդել է «Ցատկորդի օր» հանրապետական մրցաշարը, որին մասնակցել են Երևան ԱՕՄ, Երևան Կենտրոն, Գյումրի Էմմ, Արտաշատի, Կապանի և Վանաձորի մարզիկները։ Վանաձորի աթլետիկայի օլիմպիական հերթափոխի մարզադպրոցի մարզաբազայում կայացած մրցաշարում մրցանակային տեղեր են գրավել հետևյալ մարզիկները՝
Հեռացատկ, տղամարդիկ
Հեռացատկ, աղջիկներ
Եռացատկ, տղամարդիկ
Եռացատկ աղջիկներ
Հավելենք, որ սեպտեմբերին Ռումինիայում և Թուրքիայում կայանալու են Բալկանյան երկրների մեծահասակ և մինչև 20 տարեկան աթլետների 2020 թ. առաջնությունները, որոնց Հայաստանից կմասնակցեն տասը մեծահասակ և հինգ երիտասարդ մարզիկ-մարզուհիներ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ