«Համավարակի նվազման դինամիկան խախտելու առաջիկա ամենամեծ ռիսկը հանրակրթական դպրոցների բացումն է։ Դպրոցների անվտանգ գործունեության վերաբերյալ կայացվել են որոշումներ։ Սահմանված կանոններով պահանջվում է, որ երեխաները դպրոցներում պետք է դիմակներ կրեն, որը հանրության կողմից միանշանակ չի ընդունվում։
Ես ուզում եմ արձանագրել հետևյալը՝ մենք հիմա պարտադրված ենք անել այնպիսի քայլեր, որոնք կբացառեն հակահամաճարակային նոր ճգնաժամի վերադարձը»,-կառավարության նիստում հայտարարել է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը՝ անդրադառնալով համավարակի իրավիճակին և հանրակրթական դպրոցների բացման գործընթացին։
Վարչապետի խոսքով՝ ընդունված կանոնների պահպանումը պարտադիր է, որովհետև դրանց վերջնական նպատակը սահմանափակումների ռեժիմը թուլացելն է։ Նա նաև նշել է, որ իրականացվելու է մոնիթորինգ, և հաշվի առնելով արդյունքները՝ կկայացվեն նոր որոշումներ, որպեսզի մեր երեխաները օր առաջ ազատ լինեն և կարողանան առանց դիմակի դպրոց գնալ։
ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը նույնպես շեշտել է, որ ուսումնական հաստատություններում սահմանված կանոնների պահպանումը առաջնային նշանակություն ունի, այլապես կարող է վարակի տարածումն ակտիվանալ, որը կվնասի նաև ուսումնական գործընթացի կազմակերպմանը: «Մենք ինքներս շահագրգռված ենք, որ կրթական համակարգի համար սահմանված առողջապահական կանոնները մեղմացվեն, բայց այս փուլում պետք է անենք ամեն ինչ՝ կանոնները խստորեն պահելու համար։ Կան որոշակի մտավախություններ, որ դպրոցների բացվելուց հետո համաճարարակյին իրավիճակը կարող է փոխվել։ Մենք հույս ունենք, որ սահմանված կանոնները պահելու դեպքում, որոշ ժամանակ անց գնալու ենք կանոնների մեղմացման։ Ակնկալում ենք հատկապես ծնողների, նաև ուսուցիչների և աշակերտների աջակցությունն այս հարցում»,- նշել է նախարարը։
Նա նաև հավելել է, որ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեծապես ծանրաբեռնված է համավարակի պայմանենրում ուսումնական գործընթացի շարունակականությունն ապահավելու խնդրով և ստիպված է եղել հանակրթության համակարգում իրավական ակտերի զգալի մասում փոփոխություններ կատարել և տալ նոր կարգավորումներ։
Առողջապահության նախարարի տեղակալը զեկուցել է, որ այժմ կատարվում է հանրակրթական դպրոցներում աշխատող մանկավարժների համատարած թեստավորում՝ ուսումնական գործընթացին ընդառաջ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ