«Համավարակի նվազման դինամիկան խախտելու առաջիկա ամենամեծ ռիսկը հանրակրթական դպրոցների բացումն է։ Դպրոցների անվտանգ գործունեության վերաբերյալ կայացվել են որոշումներ։ Սահմանված կանոններով պահանջվում է, որ երեխաները դպրոցներում պետք է դիմակներ կրեն, որը հանրության կողմից միանշանակ չի ընդունվում։
Ես ուզում եմ արձանագրել հետևյալը՝ մենք հիմա պարտադրված ենք անել այնպիսի քայլեր, որոնք կբացառեն հակահամաճարակային նոր ճգնաժամի վերադարձը»,-կառավարության նիստում հայտարարել է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը՝ անդրադառնալով համավարակի իրավիճակին և հանրակրթական դպրոցների բացման գործընթացին։
Վարչապետի խոսքով՝ ընդունված կանոնների պահպանումը պարտադիր է, որովհետև դրանց վերջնական նպատակը սահմանափակումների ռեժիմը թուլացելն է։ Նա նաև նշել է, որ իրականացվելու է մոնիթորինգ, և հաշվի առնելով արդյունքները՝ կկայացվեն նոր որոշումներ, որպեսզի մեր երեխաները օր առաջ ազատ լինեն և կարողանան առանց դիմակի դպրոց գնալ։
ԿԳՄՍ նախարար Արայիկ Հարությունյանը նույնպես շեշտել է, որ ուսումնական հաստատություններում սահմանված կանոնների պահպանումը առաջնային նշանակություն ունի, այլապես կարող է վարակի տարածումն ակտիվանալ, որը կվնասի նաև ուսումնական գործընթացի կազմակերպմանը: «Մենք ինքներս շահագրգռված ենք, որ կրթական համակարգի համար սահմանված առողջապահական կանոնները մեղմացվեն, բայց այս փուլում պետք է անենք ամեն ինչ՝ կանոնները խստորեն պահելու համար։ Կան որոշակի մտավախություններ, որ դպրոցների բացվելուց հետո համաճարարակյին իրավիճակը կարող է փոխվել։ Մենք հույս ունենք, որ սահմանված կանոնները պահելու դեպքում, որոշ ժամանակ անց գնալու ենք կանոնների մեղմացման։ Ակնկալում ենք հատկապես ծնողների, նաև ուսուցիչների և աշակերտների աջակցությունն այս հարցում»,- նշել է նախարարը։
Նա նաև հավելել է, որ Կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը մեծապես ծանրաբեռնված է համավարակի պայմանենրում ուսումնական գործընթացի շարունակականությունն ապահավելու խնդրով և ստիպված է եղել հանակրթության համակարգում իրավական ակտերի զգալի մասում փոփոխություններ կատարել և տալ նոր կարգավորումներ։
Առողջապահության նախարարի տեղակալը զեկուցել է, որ այժմ կատարվում է հանրակրթական դպրոցներում աշխատող մանկավարժների համատարած թեստավորում՝ ուսումնական գործընթացին ընդառաջ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ