ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Առարկայական շաբաթ «Կերպարվեստ» առարկայից

Նոյեմբերի 21, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

2016թ. նոյեմբերի 7-ից 11-ը Վանաձորի Ղ. Ալիշանի անվան հ.27 հիմնական դպրոցում անցկացվեց առարկայական շաբաթ «Կերպարվեստ» առարկայից: Առարկայական շաբաթվա շրջանակներում կերպարվեստ առարկայի ուսուցիչները կազմակերպել էին մի շարք միջոցառումներ: Շաբաթը մեկնարկվեց փոխադարձ դասալսումներով և թեմատիկ նկարչությամբ: II դասարանցիներին հանձնարարվել էր «Հեքիաթի հերոսներ» թեմայով նկարել: Դասվար Ա. Արամյանը /IIա դաս./ նախընտրել էր խմբային աշխատանքի եղանակը: Աշակերտները նայում էին հեքիաթի գրքերի հերոսներին, ինչպես նաև դասասենյակում կանգնած կենդանի հեքիաթի հերոսների զգեստներ հագած աշակերտներին և նկարում: Կերպարվեստի ուսուցչուհի Տ. Բադալյանը / IIբ դաս./ համակարգչային դաս անցկացրեց: Աշակերտները էկրանին դիտեցին ու նկարեցին հեքիաթի հերոսներին, դասն ավարտվեց«Քաջ Նազարը» հեքիաթի դիտմամբ: Շ. Հարությունյանը /IIIա դաս./ «Իմ սիրած եղանակը» թեմայով փորձարարական դաս էր կազմակերպել: Կերպարվեստի դասը բաղկացած էր երկու փուլից: Եթե դասի տեսական մասն անցկացվեց նկարչի ավեստանոց դարձած դասասենյակում, ապա երկրորդ փուլն անցկացվեց դպրոցամերձ այգում: Այգին նույնպես տոնական էր տրամադրված: Նկարակալները, բազմերանգ ներկերն ու վրձինները սպասում էին փոքրիկ նկարիչներին, ապագա արվեստագետներին: Փոքրիկների ոգևորությունը մեծ էր, աշխատանքը՝ հրաշալի: Ա. Սարգսյանը /IIIբ դաս./ դասարանում մրգերց և կավե սափորից աշակերտների օգնությամբ գեղեցիկ համադրություն էր ստեղծել: Նատյուրմորտը պատրաստ էր ,աշխատանքը՝ սկսված: «Ճերմակած երկիր» թեմայով պետք է նկարեին IV դասարանի աշակերտները: Կերպարվեստի ուսուցիչներ Տ. Բադալյանը և Ռ. Հովհաննիսյանը աշակերտներին դուրս բերեցին բակ, նրանք դիտեցին շրջակայքը, ներկայացրին տարվա եղանակները, նրանց համապատասխան գույները և սկսեցին նկարել: Աշակերտները հետաքրքիր և բովանդակալից նկարներ էին նկարել: Ուսուցիչները հավաքեցին II-IV դասարանների աշակերտների լավագույն աշխատանքները և կազմակերպեցին փոքրիկ ցուցահանդես, որին ներկա էր դպրոցի տնօրենությունը:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)