ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Վիկտորինա՝ «Քիմիան և հարակից գիտությունները» թեմայով

Նոյեմբերի 22, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Նոյեմբերի 16-ին Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական պետական ուսումնարանում անցկացվեց «Քիմիան և հարակից գիտությունները» խորագրով վիկտորինա: Մասնակիցներն առաջին կուրսերն էին «Պլատին» և «Ոսկի» անվանումներով:

  նպատակն էր զարգացնել սովորողների տրամաբանական մտածողությունը, ինքնուրույն հետազոտական կարողություններն ու ճանաչողական հետաքրքրությունները, ձևավորել թիմի յուրաքանչյուր անդամի ներուժը գնահատելու հմտություններ:

Վիկտորինան սկսվեց թիմերի ավագների կողմից տնային առաջադրանքների գրագետ ներկայացմամբ:

Մրցույթին առաջադրված էին քիմիայի հետ կապված հարցեր աշխարհագրություն, կենսաբանություն, ֆիզիկա, պատմություն, գրականություն առարկաներից:  Հարցերը կազմելիս հաշվի էր առնվել ոչ միայն ուսանողների ունեցած առարկայական գիտելիքները, այլև նրանց  ընդհանուր զարգացածության  մակարդակը:

Լսարանում ստեղծվել էր մրցակցային մթնոլորտ. յուրաքանչյուր թիմ ջանք ու եռանդ չէր խնայում՝ ցանկալի արդյունքի հասնելու համար: Գովելի էր այն փաստը, որ ուսանողները կարողանում էին հմտորեն լրացուցիչ տեղեկատվություն հաղորդել առաջադրված երևույթի կամ եզրույթի վերաբերյալ: Ուսանողները ոչ միայն ցուցադրեցին իրենց գիտելիքները, այլև ստեղծագործական մոտեցումներով կապ ստեղծեցին քիմիայի, իրական աշխարհի և մարդկային զգացմունքների միջև: Հետաքրքրական էր նաև «անձնական նամակի վերծանում» առաջադրանքի լուծումը,  այն հնարավորություն տվեց ուսանողներին պրպտելու քիմիայի «աշխարհը», հարստացնելու բառապաշարը և  գեղագիտական ճաշակը:

ամփոփման ժամանակ ժյուրին գնահատեց ինչպես ուսանողների ինտելեկտուալ գիտելիքները, այնպես էլ նրանց ստեղծագործական կարողություններն ու հմտությունները: Ժյուրիի նախագահ Ք. Ահարոնյանը խրախուսեց նմանօրինակ միջոցառումների անցկացումը՝ նշելով դրանց կարևորությունը ուսանողների տրամաբանության, ստեղծագործական մտքի զարգացման գործում:

Քիմիայի դասախոս Զ.Նահապետյան

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…