ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայ դպրոցականները Մաթեմատիկայի միջազգային 61-րդ օլիմպիադայում նվաճել են 5 մեդալ

Սեպտեմբերի 28, 2020

Պատերազմական այս իրավիճակում հայ դպրոցականները հաղթել են սեպտեմբերի 19-28-ն անցկացված Մաթեմատիկայի միջազգային 61-րդ առցանց օլիմպիադայում: Հայաստանի մասնակիցներից 2-ն արժանացել են արծաթե, 3-ը` բրոնզե մեդալների, իսկ 1-ը`գովասանագրի:
Թիմի բոլոր վեց անդամներն Ա.Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի սաներ են:
Կարագուլյան Մհեր-11-րդ դասարան, արծաթե մեդալ
Կարապետյան Հայկ-10-րդ դասարան, արծաթե մեդալ
Դիլանյան Վաչագան-12-րդ դասարան, բրոնզե մեդալ
Բաբասյան Էրիկ-11-րդ դասարան, բրոնզե մեդալ
Հովհաննիսյան Վահագն-10-րդ դասարան, բրոնզե մեդալ
Չթչյան Տիգրան-12-րդ դասարան, գովասանագիր
Թիմը ղեկավարել են ֆիզմաթ գիտությունների դոկտոր Սմբատ Գոգյանը և ՀՊՄՀ-ի դասախոս, ֆիզմաթ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ, ֆիզմաթ գիտությունների թեկնածու Գուրգեն Ասատրյանը, ֆիզմաթ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Տիգրան Մարգարյանը:
Օլիմպիադան նախատեսվում էր անցկացնել հուլիսին ՌԴ Սանկտ Պետերբուրգ քաղաքում, բայց համավարակի պատճառով այն անցկացվել է առցանց։
Օլիմպիադային մասնակցել է աշխարհի 108 երկրի ավելի քան 600 աշակերտ: Մեդալների ընդհանուր հաշվարկով Հայաստանը զբաղեցրել է 37-րդ հորիզոնականը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Վիքինախագծերը որպես փոքրիկ հետազոտողներ դաստիարակելու գործիք

    Թեմայի հեղինակ՝ Արևիկ Ոսկանյան

    Վիքինախագծերը (Վիքիպեդիա, Վիքիբառարան, Վիքիքաղվածք և այլն) ազատ հասանելի և խմբագրվող հարթակներ են, որոնք հնարավորություն են տալիս սովորողներին ակտիվորեն մասնակցել տեղեկատվության ստեղծման և տարածման գործընթացին: Դրանք խթանում են քննադատական մտածողությունը, հետազոտական…

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…