ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայ դպրոցականները Մաթեմատիկայի միջազգային 61-րդ օլիմպիադայում նվաճել են 5 մեդալ

Սեպտեմբերի 28, 2020

Պատերազմական այս իրավիճակում հայ դպրոցականները հաղթել են սեպտեմբերի 19-28-ն անցկացված Մաթեմատիկայի միջազգային 61-րդ առցանց օլիմպիադայում: Հայաստանի մասնակիցներից 2-ն արժանացել են արծաթե, 3-ը` բրոնզե մեդալների, իսկ 1-ը`գովասանագրի:
Թիմի բոլոր վեց անդամներն Ա.Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոցի սաներ են:
Կարագուլյան Մհեր-11-րդ դասարան, արծաթե մեդալ
Կարապետյան Հայկ-10-րդ դասարան, արծաթե մեդալ
Դիլանյան Վաչագան-12-րդ դասարան, բրոնզե մեդալ
Բաբասյան Էրիկ-11-րդ դասարան, բրոնզե մեդալ
Հովհաննիսյան Վահագն-10-րդ դասարան, բրոնզե մեդալ
Չթչյան Տիգրան-12-րդ դասարան, գովասանագիր
Թիմը ղեկավարել են ֆիզմաթ գիտությունների դոկտոր Սմբատ Գոգյանը և ՀՊՄՀ-ի դասախոս, ֆիզմաթ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ, ֆիզմաթ գիտությունների թեկնածու Գուրգեն Ասատրյանը, ֆիզմաթ դպրոցի մաթեմատիկայի ուսուցիչ Տիգրան Մարգարյանը:
Օլիմպիադան նախատեսվում էր անցկացնել հուլիսին ՌԴ Սանկտ Պետերբուրգ քաղաքում, բայց համավարակի պատճառով այն անցկացվել է առցանց։
Օլիմպիադային մասնակցել է աշխարհի 108 երկրի ավելի քան 600 աշակերտ: Մեդալների ընդհանուր հաշվարկով Հայաստանը զբաղեցրել է 37-րդ հորիզոնականը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)