2020 թ. սեպտեմբերի 27-ից՝ Արցախում պատերազմի սկսվելու օրվանից Հայաստանում են գտնվում Ավստրիայի Զալցբուրգի համալսարանի դասախոս, հայագետ Յասմին Դում-Տրագուտը և նրա ասպիրանտ Միխայել Գասները: Հայաստան գալու նրանց նպատակը Սյունիքի պատմական «Հաբանդ» գավառի գյուղերի և Սյունիքի 17-րդ դարի կուսանոց անապատների վերաբերյալ հետազոտությունն էր, որը կանխվել է պատերազմի պատճառով։
Գիտական հետազոտության փոխարեն պատերազմի առաջին իսկ օրից Յ. Դում-Տրագուտն ակտիվորեն լծվել է Հայաստանից Ավստրիա տեղեկություններ փոխանցելու գործին։
Ֆեյսբուքյան Feldforschung Armenien 20 https://www.facebook.com/FeldforschungArmenien20/ էջում Տրագուտը գերմաներենով իր տպավորություններն է գրում՝ ավելի քան 5000 ընթերցողների ապահովելով ականատեսի վկայությունն այն մասին, թե ինչ է կատարվում Հայաստանում և Արցախում։
Նրա անմիջական դիմումով Kathpress կաթոլիկ մամուլի գործակալությունը պատրաստվում է հրապարակել երեք ծավալուն զեկույցներ՝ այս օրերին հայաստանյան մամուլում տեղ գտած արցախյան իրադարձությունների վերաբերյալ։
Ավստրիական Salzburger Nachrichten օրաթերթը հրապարակել է Յ. Դում-Տրագուտի հետ հարցազրույց, որտեղ նա ավստրիական հասարակությանը պատմել է Արցախում կատարվածի վերաբերյալ։ Պատերազմական իրադարձությունների մասին նա խոսել է նաև ավստրիական հանրային ռադիոյով։ Սպասվում է ևս մեկ հաղորդում: Ավստրիական մամուլի գործակալության հետ հարցազրույցը կհրապարակվի առաջիկա օրերին:
Յ. Դում-Տրագուտի հաղորդագրությունները տեղ են գտնում նաև Ֆեյսբուքի PRO ORIENTE էկումենիկ հիմնադրամի, Զալցբուրգի համալսարանի կաթոլիկ ֆակուլտետի էջերում, Զալցբուրգի համալսարանի կայքում։ Յասմինը նաև փորձում է գրավել Ավստրիայի կառավարության ուշադրությունը: Նա նամակներով դիմել է Ավստրիայի նախագահ Ալեքսանդր Վան դեր Բելլենին, կանցլեր Սեբաստիան Կուրցին և Ավստրիայի Ազգային Խորհրդին: Այս պահին նա նաև փորձում է համախմբել հայտնի ավստրիացի դերասանների, երգիչների, գրողների և երաժիշտների՝ ի պաշտպանություն Արցախի: Իսկ Զալցբուրգում նրա ուսանողներն արդեն սկսել են Հայաստանի և Արցախի համար գումար հավաքել:
Հոկտեմբերին համալսարանում սկսվում են դասերը և երկուշաբթի օրվանից Յասմինը Երևանից հեռավար կարգով սկսել է իր դասախոսությունները։ Զալցբուրգի համալսարանի ուսանողների համար նրա դասախոսությունները, վստահաբար, ևս մեկ առիթ կհանդիսանան՝ պատմելու հակաահաբեկչական պատերազմի և հայկական ճշմարտության մասին։ Հայագետ դասախոսը հավատացնում է, որ Ավստրիա վերադառնալուց հետո էլ իր ուսանողների հետ շարունակելու է աջակցություն ցուցաբերել Արցախին ու Հայաստանին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ