2020 թ. սեպտեմբերի 27-ից՝ Արցախում պատերազմի սկսվելու օրվանից Հայաստանում են գտնվում Ավստրիայի Զալցբուրգի համալսարանի դասախոս, հայագետ Յասմին Դում-Տրագուտը և նրա ասպիրանտ Միխայել Գասները: Հայաստան գալու նրանց նպատակը Սյունիքի պատմական «Հաբանդ» գավառի գյուղերի և Սյունիքի 17-րդ դարի կուսանոց անապատների վերաբերյալ հետազոտությունն էր, որը կանխվել է պատերազմի պատճառով։
Գիտական հետազոտության փոխարեն պատերազմի առաջին իսկ օրից Յ. Դում-Տրագուտն ակտիվորեն լծվել է Հայաստանից Ավստրիա տեղեկություններ փոխանցելու գործին։
Ֆեյսբուքյան Feldforschung Armenien 20 https://www.facebook.com/FeldforschungArmenien20/ էջում Տրագուտը գերմաներենով իր տպավորություններն է գրում՝ ավելի քան 5000 ընթերցողների ապահովելով ականատեսի վկայությունն այն մասին, թե ինչ է կատարվում Հայաստանում և Արցախում։
Նրա անմիջական դիմումով Kathpress կաթոլիկ մամուլի գործակալությունը պատրաստվում է հրապարակել երեք ծավալուն զեկույցներ՝ այս օրերին հայաստանյան մամուլում տեղ գտած արցախյան իրադարձությունների վերաբերյալ։
Ավստրիական Salzburger Nachrichten օրաթերթը հրապարակել է Յ. Դում-Տրագուտի հետ հարցազրույց, որտեղ նա ավստրիական հասարակությանը պատմել է Արցախում կատարվածի վերաբերյալ։ Պատերազմական իրադարձությունների մասին նա խոսել է նաև ավստրիական հանրային ռադիոյով։ Սպասվում է ևս մեկ հաղորդում: Ավստրիական մամուլի գործակալության հետ հարցազրույցը կհրապարակվի առաջիկա օրերին:
Յ. Դում-Տրագուտի հաղորդագրությունները տեղ են գտնում նաև Ֆեյսբուքի PRO ORIENTE էկումենիկ հիմնադրամի, Զալցբուրգի համալսարանի կաթոլիկ ֆակուլտետի էջերում, Զալցբուրգի համալսարանի կայքում։ Յասմինը նաև փորձում է գրավել Ավստրիայի կառավարության ուշադրությունը: Նա նամակներով դիմել է Ավստրիայի նախագահ Ալեքսանդր Վան դեր Բելլենին, կանցլեր Սեբաստիան Կուրցին և Ավստրիայի Ազգային Խորհրդին: Այս պահին նա նաև փորձում է համախմբել հայտնի ավստրիացի դերասանների, երգիչների, գրողների և երաժիշտների՝ ի պաշտպանություն Արցախի: Իսկ Զալցբուրգում նրա ուսանողներն արդեն սկսել են Հայաստանի և Արցախի համար գումար հավաքել:
Հոկտեմբերին համալսարանում սկսվում են դասերը և երկուշաբթի օրվանից Յասմինը Երևանից հեռավար կարգով սկսել է իր դասախոսությունները։ Զալցբուրգի համալսարանի ուսանողների համար նրա դասախոսությունները, վստահաբար, ևս մեկ առիթ կհանդիսանան՝ պատմելու հակաահաբեկչական պատերազմի և հայկական ճշմարտության մասին։ Հայագետ դասախոսը հավատացնում է, որ Ավստրիա վերադառնալուց հետո էլ իր ուսանողների հետ շարունակելու է աջակցություն ցուցաբերել Արցախին ու Հայաստանին։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ