Պատերազմական իրավիճակով պայմանավորված՝ Հայաստանի Հանրապետության կրթամշակութային հաստատությունները, այդ թվում` թանգարանները, պարբերաբար հյուրընկալում են իրենց բնակավայրերից ժամանակավորապես հեռու գտնվող երեխաներին և նրանց ժամանցն ապահովելու համար կազմակերպում են բովանդակային տարբեր ծրագրեր:
Փոքրիկ այցելուների համար թանգարաններն անցկացնում են շրջայցեր, ծանոթացնում թանգարանի մշակութային միջավայրին:
Ավ. Իսահակյանի տուն-թանգարանում ինտերակտիվ շրջայցի մասնակիցները մեծ ոգևորությամբ դիտել են թանգարանի ցուցադրությունը՝ հագեցած նորագույն տեխնոլոգիաներով, Վարպետի այգում հետաքրքիր ուսուցողական զրույց-քննարկում ունեցել Իսահակյանի՝ Արցախ այցելության և նրա Արցախյան հուշերի մասին:
Հովհ. Թումանյանի թանգարանում կազմակերպված կրթական տարբեր ծրագրերի շրջանակում երեխաները ծանոթացել են Թումանյանի հեղինակած հայրենագիտական ինտելեկտուալ խաղերին, այդ թվում՝ «Հայոց գետերը», «Հայկական առածների լոտո», «Թանկագին քարեր» և այլն: Իսկ Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտ այցելած երեխաները բացահայտել են նվագարանների աշխարհը, մասնակցել «Զար զընգը» կրթական ծրագրին:
Հայաստանի ազգային պատկերասրահի Գիտակրթական բաժինը անցկացրել է «Սասունցի Դավիթ» կրթական ծրագիրը, գրաֆիկական թերթի ուսումնասիրման միջոցով մասնակիցներին ծանոթացրել գրաֆիկայի տեխնիկաներին, հայկական էպոսի ստեղծման պատմությանը, ինչպես նաև վերլուծել են Սասունցի Դավթի կերպարը։
Ա. Սպենդիարյանի տուն-թանգարան այցելած արվեսատասեր պատանիները հանդես են եկել խաղաղության յուրօրինակ կոչով. մեծանուն կոմպոզիոտորի ստեղծագործական ժառանգությանը ծանոթանալուց և «Վիրտուալ դիրիժոր» կրթական ծրագրին մասնակցելուց հետո երեխաներն օրն ամփոփել են իրենց ձեռքով խաղաղության տորթերի պատրաստմամբ՝ ևս մեկ անգամ կոչ անելով ապրել խաղաղ, առանց պատերազմերի: Ե. Չարենցի անվան գրականության և արվեստի թանգարանը «Հեքիաթերեն» մանկական ինտերակտիվ տիկնիկային թատրոնի հետ համատեղ արցախցի փոքրիկների համար կազմակերպել է ինտերակտիվ ներկայացում՝ Հովհաննես Թումանյանի «Պոչատ աղվեսը», «Շունն ու կատուն» և «Ճամփորդները» հեքիաթների հիման վրա:
Նշենք նաև, որ արցախցի երեխաներին կրթական ծրագրերով հյուրընկալել են նաև Արամ Խաչատրյանի և Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանները:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ