Եվրոպայի Խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի խորհրդի առցանց նիստին, որը նախատեսված էր Ընդլայնված մասնակի համաձայնագրով, անցկացվել է հոկտեմբերի 7-ին և 8-ին, մասնակցել են ծրագրի անդամ և դիտորդ պետությունների ներկայացուցիչներ:
Բացման խոսքով հանդես են եկել Ընդլայնված մասնակի համաձայնագրի նախագահ Բիրգիտա Ռինքբեքը և Եվրոպայի Խորհրդում ժողովրդավարական մասնակցության հարցերով տնօրեն Մատյաս Գրուդենը: Վերջինը հանգամանորեն ներկայացրել է «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի այս տարվա կարևոր ձեռքբերումներն ու զարգացումները: Ընդլայնված մասնակի համաձայնագրով Եվրոպայի Խորհրդի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի գլխավոր քարտուղար Ստեֆանո Դոմինիոնին ևս ներկայացրել է 2020 թ. ձեռքբերումները, այդ թվում՝ առանձնացնելով ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարության և «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի (ITER VITIS FEDERATION) միջև օգոստոսի 13-ին կնքված փոխըմբռնման հուշագիրը:
Հանդիպման օրակարգում անդրադարձ է եղել ծրագրի շրջանակում անդամ պետությունների համար իրականացվող մշակութային դաշտի քարտեզագրման գործընթացին, որն իրականացվում է միջազգային փորձագետի մասնակցությամբ և տվյալ երկրի ներկայացուցչության հետ համագործակցությամբ: Քարտեզագրումը նպատակ ունի ուժեղացնել ծրագրի ներկայացվածությունը տվյալ երկրում, ակտիվացնել գործընկերային, մասնագիտական հարաբերությունները անդամ պետությունների տարբեր կազմակերպությունների միջև: Քարտեզագրումը ի վերջո նպատակ ունի նպաստել տվյալ երկրի մշակութային ժառանգության ավելի լավ ճանաչմանը, ինչն էլ իր հերթին կնպաստի ավելի քիչ հանրահռչակված տարածքների ճանաչելիության բարձրացմանը:
Ընդլայնված մասնակի համաձայնագրի խորհուրդը համաձայնել է 2021 թ.-ին Հայաստանում նույնպես կազմակերպել քարտեզագրման գործընթացը, որի շրջանակում կհրապարակվի նաև մանրամասն զեկույց: Հայաստանի ներկայացվածությունն ամրագրվել է ևս մեկ կարևոր քայլով. հայերեն թարգմանությամբ տեղադրվել է «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի գրքույկն ու բուկլետը (https://www.coe.int/en/web/cultural-routes/visibility):
Հիշեցնենք, որ ՀՀ-ն 2015 թ.-ից ԵԽ-ի «Մշակութային ուղիներ» ծրագրի լիիրավ անդամ է: 2019 թ.-ի դրությամբ գործում է 38 հավաստագրված մշակութային ուղիներ: Դրանց թվում է «Գինու ճանապարհներ» կամ ITER VITIS մշակութային ուղին: ԿԳՄՍ նախարարության և «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի (ITER VITIS FEDERATION) միջև օգոստոսի 13-ին կնքված փոխըմբռնման հուշագրի արդյունքում կողմերը պատրաստակամություն էին հայտնել խորացնել համագործակցությունը ծրագրի շրջանակում՝ ապագայում ևս իրականացնելով նպատակային և արդյունավետ նախագծեր: Փոխըմբռնման հուշագրի կարևոր ձեռքբերումներից էր «Արենի-1 քարայր» կոնսորցիումին «Գինու ճանապարհներ» ֆեդերացիայի պատվավոր անդամի վկայականի տրամադրումը, իսկ կարճ ժամանակ անց «Արենի-1» քարայրի պատմության մասին տեղեկատվություն է հրապարակվել ITER VITIS FEDERATION-ի պաշտոնական կայքէջում՝ հանրահռչակելով այն գինու պատմությամբ հետաքրքրվող եվրոպական լայն շրջանակներում:https://itervitis.eu/the-millenial-tradition-of-armenian-viticulture-areni-2/
Ընդլայնված մասնակի համաձայնագրով ԵԽ-ի «Մշակութային ուղիներ»-ը բացառիկ հնարավորություն են ընձեռում բազմամիլիոն եվրոպական լսարանին ճանաչելի և հասանելի դարձնել սեփական երկրի պատմամշակութային ժառանգությունը, ինչպես նաև համագործակցել եվրոպական տարբեր կառույցների, մասնագիտական շրջանակների հետ, մասնակցել բազմաբնույթ փոխանակման ծրագրերի, գիտաժողովների և քննարկումների:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ