Արցախից ժամանած մեր հայրենակիցներին տրամադրվող կրթական և հոգեբանական աջակցությունն առավել արդյունավետ դարձնելու և ջանքերը մեկտեղելու նպատակով՝ ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը համագործակցում է մի շարք հասարակական կազմակերպությունների, զարգացման ու ռեսուրս-կենտրոնների, գրադարանների և այլ կառույցների հետ։
Ցանկը՝ ստորև.
Արցախից ժամանած երեխաների համար կրթական ռեսուրսների տրամադրում (համակարգչային տեխնոլոգիաներ՝ ապահովված կրթական ռեսուրսներով, ինչպես նաև գրենական պիտույքներ), հոգեբանական աջակցություն, դասարանային և արտադասարանական կրթության կազմակերպում։
Հեռ.՝ +374 060 505 515 Էլ. հասցե՝ info@teachforarmenia.org
Նկարչություն, ասեղնագործություն, տիկնիկագործություն, քանդակ, պար:
Հասցե՝ ք. Երևան, Աբովյան 13, Հեռ.՝ 060 833 383
Խմբակներ և միջոցառումներ՝ պար, երաժշտություն, նկարչություն, խեցեգործություն, արտ-թերապիա։
Հասցե՝ Դավթաշեն, 4-րդ թաղամաս, Արվեստի դպրոցի Բ մասնաշենք, Հեռ.՝ +374 99 116 699
Հոգեբանական աջակցություն նախադպրոցականներին, կրտսեր դպրոցականներին և դեռահասներին՝ հիմնականում արտթերապևտիկ մեթոդներով: Դրական ծնողավարության հմտություններ՝ ծնողներին, ինչպես նաև՝ հետտրավմատիկ հոգեբանական աշխատանք ընտանիքների հետ:
Հասցե՝ ք. Երևան, Նորք Մարաշ 7-րդ փողոց, 146 տ, Հեռ.՝ 091 (098) 821 491
ՀՀ ՊՆ համագործակցությամբ վիրավորների հոգեբանական և հոգեբուժական օգնություն համակարգում, աշխատանք տարհանված բնակչության հետ՝ ստորև կազմակերպությունների հետ համատեղ.
Հասցե՝ Երևան, Նալբանդյան 47-16, Հեռ.՝ 010 544 077
Հասցե՝ Նալբանդյան 47-16, հեռավար և հեռախոսային աջակցություն: Հեռ.՝ 060 834 777
Հոգեբուժական և հոգեբանական խորհրդատվություն:
Հասցե՝ Նալբանդյան 47-16, Հեռ.՝ 099 544 477
3-18 տարեկան երեխաների համար զարգացնող, ժամանցային, կրթական, մշակութային միջոցառումներ:
Հասցե՝ ք. Երևան, Նալբանդյան 29, Էսպաս կենտրոն
ք. Գյումրի, «ԿԱԶԱ» կենտրոն, Շահումյան 69
ք. Երևան, Թումանյան 24, բն. 5, Հեռ.՝ 077 541 844
Հասցե՝ ք. Երևան, Կիևյան 9, Հեռ.՝ 094 975 500, 010 399 412
Լեզվի դասընթացներ: Այցելություն երեխաների կացարաններ: Անհրաժեշտ օգնության հավաքագրում: Զինվորների համար տաք իրերի պատրաստում (գուլպաներ, գլխարկներ, ձեռնոցներ, սվիտերներ):
Հասցե՝ ք. Երևան, Նալբանդյան 50, Հեռ.՝ 077 354 647
Խնամքի, ժամանցի և զարգացման կենտրոն:
Հասցե՝ ք. Երևան, Ռաֆայել Լեմկինի 14, Հեռ.՝ 096 560 004
Դասապատրաստում, առարկայական ուսուցում:
Հասցե՝ ք. Երևան, Սարմենի 49, Հեռ.՝ 091 335 050
2-12 տարեկան երեխաների զարգացման կենտրոն, նախակրթարան, դասապատրաստում:
Հասցե՝ ք. Երևան, Վարդանանց փող., 28/3 շենք, Հեռ.՝ +374 99 701 069, 091 342 134, 043 701 069
•Հելունագործության այբուբեն, տարբեր իրերի գործվածք,
•Ամիգուրումի /հելունով գործած խաղալիքներ/,
•Ձեռագործությունների աշխատարաններ՝ անգլերեն, ռուսերեն, ֆրանսերեն լեզուներով:
Դասընթացներն իրականացվում են zoom-ով, մասնակցելու համար պետք է նախապես գրանցվել և ունենալ համապատասխան նյութերը: Հեռ՝ 096 658 564, 077 386 451, https://www.facebook.com/totiksocialentrepreneurship
Բարեգործական տիկնիկային միջոցառումներ, ուրախ ժամանց:
•Ինտերակտիվ տիկնիկային ներկայացում,
•Մուլտհերոս,
•Մրցութային խաղեր,
•Մրցանակներ
Հեռ.՝ 055 969 295
Խմբակներ և միջոցառումներ՝ պար, երաժշտություն, նկարչություն, խեցեգործություն, արտ-թերապիա:
Հասցե՝ Իսահակյան 44, +374 99 116 69
•Ծրագրավորում,
•Ռոբոտաշինություն,
•Ուսումնական ժամանց լեգոներով,
Տարիքային խումբ՝ 7-14 տարեկան
Հասցե՝ Հակոբ Հակոբյան 3, Հեռ.՝ 077 131 131
•Ծրագրավորում,
•Անգլերեն,
•Նկարչություն,
•Ռոբոտաշինություն,
•«Բիզնես և նորարարություն» դասընթացներ
Հեռ.՝ 041 656 537
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ