ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման-2030 շրջանակի» ճանապարհային քարտեզի քննարկումը

Դեկտեմբերի 5, 2020
Միջազգային լուրեր

ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարությունը մասնակցել է «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման-2030 շրջանակի» իրագործման ճանապարհային քարտեզի առցանց քննարկմանը, որը Հյուսիսային Ամերիկայի և Եվրոպայի անդամ-պետությունների մասնակցությամբ կազմակերպել էր ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ն:

Քննարկումը վերաբերել է «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման» 2020-2030 թթ. գլոբալ շրջանակին՝ ընդունված ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի 40-րդ գլխավոր կոնֆերանսի ժամանակ, և անդամ-պետությունների համար մշակված նոր ճանապարհային քարտեզի իրագործմանը:
Հանդիպման ընթացքում կարևորվել է կրթության բաղադրիչի ուժեղացումը՝ որպես կայուն զարգացման նախադրյալ: Նշվել է, որ ճանապարհային քարտեզն առանձնացնում է այն ուղղությունները, որոնք կարող են կիրառել անդամ-պետությունները՝ տարածաշրջանային և գլոբալ մակարդակով ներառելով նաև քաղաքացիական հասարակությանն ու զարգացման գործընկերներին:

Համաձայն ներկայացված փաստաթղթի՝ հանուն կայուն զարգացման կրթական համակարգի գործողությունները նախատեսվում է իրականացնել 5 հիմնական առաջնահերթություններով՝ շեշտադրելով «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման» ծրագրի նշանակությունը «Կայուն զարգացման 17 նպատակների» ապահովման գործում: Ճանապարհային քարտեզով առաջարկվող առաջնահերթություններն են՝

  • «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման» հայեցակարգի ներառում գլոբալ, տարածաշրջանային և ազգային քաղաքականությունում,
  • կրթական համակարգում «ամբողջական ինստիտուտների» մոտեցման ներդնում ու զարգացում,
  • կրթական համակարգի կարողությունների զարգացում՝ միտված կայունության ապահովման համար անհրաժեշտ գիտելիքների, հմտությունների, արժեքների ու մոտեցումների կատարելագործմանը,
  • երիտասարդների ներգրավում կայուն զարգացման ապահովման, ներառյալ՝ որոշումների ընդունման գործընթացներում,
  • համայնքների՝ որպես վերափոխումների առանցքային դերակատարների կարևորում:

Ներկայացված ճանապարհային քարտեզն ընդգրկում է նաև «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման-2030»-ի իրագործման հիմնական ուղղությունների շրջանակը, որի նպատակն է խթանել անդամ-պետությունների կողմից առաջնորդման գործընթացները, ինչպես նաև բազմաշահառու մոտեցումները:

Քննարկման ընթացքում ներկայացվել են նաև ծրագրի իրագործմանն օժանդակող եվրոպական երկրների (Ֆրանսիա, Գերմանիա, Շվեդիա, Հունգարիա) լավագույն փորձի օրինակներ, որոնցում մասնավորապես շեշտադրվել են շրջակա միջավայրի պահպանմանը, կայուն զարգացման գործընթացներում երիտասարդների ներգրավմանը, դեպի կայուն զարգացում ուղղորդող ազգային քաղաքականության մշակմանը, բազմաշահառու և համակարգային մոտեցումների կիրառմանը, իրազեկումների բարձրացմանն ուղղված քայլերը:

Նշենք, որ «Կրթություն հանուն կայուն զարգացման» ծրագիրը համարվում է «Կրթություն 2030 օրակարգի» ինտեգրալ բաղադրիչը: Այն ուղղակիորեն նպաստում է Կայուն զարգացման 4-րդ նպատակադրման իրագործմանը, որն ուղղված է որակյալ և ներառական կրթության ապահովմանը՝ ուշադրության կենտրոնում պահելով ապագայի կերտման պատասխանատվությունը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…