ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարության աջակցությամբ «Հարմոնիում» երաժշտական զարգացման կենտրոնը հոկտեմբերի 10-ից նոյեմբերի 26-ն իրականացրել է «Harmonium OnlinePlus» միջազգային երաժշտական մրցույթը (IMC): Մրցույթն անցկացվել է «Դաշնամուր» և «Լարային գործիքներ» անվանակարգերում։ Յուրաքանչյուրը բաղկացած էր երկու փուլից և ընդգրկում էր չորս տարիքային խմբեր:
Մրցույթին մասնակցել են 31 երկրների 102 երիտասարդ երաժիշտներ, Հայաստանից՝ 25 հոգի:
Հայ երիտասարդները ևս մեկ անգամ փայլել են երաժշտական միջազգային ասպարեզում՝ գրանցելով հերթական հաղթանակներն ու հաջողությունները և պահպանելով իրենց առաջատար դիրքերը միջազգային կատարողական արվեստում: Մասնավորապես Մարտին Շահբազյանը (դաշնամուր) արժանացել է «բացարձակ հաղթող» տիտղոսին՝ Գրանդ պրի մրցանակին, Դավիթ Բաբայանը (ջութակ)՝ 1-ին մրցանակին (beginners կատեգորիա), Արտյոմ Իոանիսյանը (թավջութակ) նվաճել է 1-ին մրցանակը (young artists կատեգորիա), Ֆելիքս Հարությունյանը (ջութակ)՝ 2-րդ մրցանակը (masters կատեգորիա), իսկ Մարի Դանիելյանը (դաշնամուր)՝ 3-րդ մրցանակը (juniors կատեգորիա):
Ժյուրիի ուշադրությանն են արժանացել դաշնակահարներ Ալեքս Գրիգորյանը, Էդգար Մխիթարյանը, Սվետլանա Հակոբյանը, Մարի Շարբաթյանը, ջութակահար Օվսաննա Հարությունյանը, որոնք տարբեր կատեգորիաներում արժանացել են 4-6 մրցանակների:
«Մեկնարկ» տաղանդի զարգացման նպատակային ծրագրի անդամները ևս ակտիվ մասնակցել են մրցույթին՝ ցուցաբերելով փայլուն արդյունքներ: Մասնավորապես Հայկ Ջուլհակյանը (դաշնամուր) արժանացել է 1-ին մրցանակին (beginners կատեգորիա), Էլեն Խաչիկյանը (դաշնամուր)՝ 2-րդ (juniors կատեգորիա), Արթուր Գրիգորյանը (դաշնամուր)՝ 2-րդ (young artists կատեգորիա), Անդրեյ Կուրբետը (դաշնամուր)՝ 3-րդ (young artists կատեգորիա), Արմեն Պուչինյանը (դաշնամուր)՝ 4-րդ (young artists կատեգորիա), Խաչիկ Անդրեասյանը (դաշնամուր)՝ 3-րդ (masters կատեգորիա), Լիանա Ուլիխանյանը (թավջութակ)՝ 2-րդ (beginners կատեգորիա), Անի Մելիքյանը (ջութակ)՝ 1-ին (juniors կատեգորիա), Ալեքս Գրիգորյանը (թավջութակ) 2-րդ (juniors կատեգորիա), Պոլինա Շարաֆյանը (ջութակ)՝ 2-րդ (young artists կատեգորիա), Միքայել Կարախանյանը (թավջութակ)՝ 3-րդ (young artists կատեգորիա), Ասյա Անիսիմովան (ջութակ)՝ 4-րդ (young artists կատեգորիա):
Միջազգային հանձնաժողովի կազմում ընդգրկված էին անվանի երաժիշտներ Վլադիմիր Օվչիննիկովը (Ռուսաստան), Թամաշ Ունգարը (ԱՄՆ), Հայու Ժանգը (Գերմանիա/Չինաստան), Վաչե Շարաֆյանը (Հայաստան), Գեորգ Համմանը (Ավստրիա), Գաբրիելե Պիերանունզին (Իտալիա), Օլե Ակահոշին (Ճապոնիա), Էդուարդ Թոփչյանը (Հայաստան): Մրցույթի գեղարվեստական ղեկավարն է Արմեն Բաբախանյանը (Հայաստան):
«Harmonium OnlinePlus» երաժշտական միջազգային մրցույթի ողջ ընթացքին, ելույթներին, ժյուրիի գնահատականներին և արդյունքներին կարելի է ծանոթանալ www.harmoniumonlineplus.com պաշտոնական կայքէջում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ