ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Կայացել է արտիստիկ լողի Հայաստանի առաջնությունը

Դեկտեմբերի 14, 2020
Սպորտային լուրեր

Դեկտեմբերի 11-13-ն անցկացվել է արտիստիկ լողի Հայաստանի առաջնությունը, որին այս տարի մասնակցել է 33 մարզուհի: Մրցումային առաջին օրը կայացել է պարտադիր ծրագիրը, որտեղ մասնակիցները կատարել են 4 վարժություն, հաջորդիվ տեղի են ունեցել մենալողի և զուգալողի մրցումները, որոնց արդյունքների հիման վրա էլ կատարվել է պարգևատրումը:

Մենալողի ծրագրով առաջին հորիզոնականը զբաղեցրել է Մերի Մարտոյանը, երկրորդ մրցանակակիր է դարձել Ամալյա Բարիկյանը, իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Միլանա Մանախովան: Զուգալողում լավագույն արդյունքը գրանցել է Ամալյա Բարիկյան և Մերի Մարտոյան զույգը, երկրորդ տեղում Անի Բարիկյան և Միլանա Մանախովա զույգն է, իսկ երրորդում՝ Լիլիթ Գևորգյան և Մարի Սահակյան զույգը:

Հարգանքի տուրք մատուցելով պատերազմում զոհվածների հիշատակին՝ առաջնությունն անցկացվել է առանց երաժշտության: Արտիստիկ լողի Հայաստանի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Անահիտ Թավրիզյանի խոսքով՝ սա առաջին դեպքն է, երբ մրցումները կազմակերպում են առանց երաժշտության. «Իհարկե, առանց երաժշտության հանդես գալը մասնակիցների համար հավելյալ խոչընդոտներ է առաջացրել, սակայն դրանք չնչին են մեր զինվորների կրած դժվարությունների համեմատ»:

Հավաքականի գլխավոր մարզիչը նշում է նաև, որ նախորդ տարվա համեմատ՝ այս տարի մասնակիցների թիվը մեծացել է. «Բարեբախտաբար, մասնակիցների թիվն ավելացել է: Բացի դրանից՝ մեծահասակները չեն թողել մարզաձևը, ինչն ամեն տարի զգացվել է: Մարզական տեսանկյունից աճը նկատելի է: Ցավոք, համավարակով պայմանավորված՝ այս տարի մրցաշարերի չենք մասնակցել, Ծաղկաձորում ունեցել ենք ուսումնամարզական հավաք և այս առաջնությունը: 2021 թվականին Եվրոպայի և աշխարհի առաջնություններ կան, որոնցից առաջ, եթե համավարակը թույլ տա, կմասնակցենք այլ մրցաշարի»:

 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)