ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ես ցանկանում եմ Հայոց բանակի սպա դառնալ

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի 13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը «Ես ցանկանում եմ Հայոց բանակի սպա դառնալ» ծրագրի շրջանակներում հրավիրեց ՊՆ Կապանի ՌՈ օպերատիվ բաժնի աշխատակիցներին: Հանդիպման նպատակն էր ոչ միայն հայրենասեր և ակտիվ աշակերտներին հանդիպելու, այլեւ դպրոց-զինված ուժեր-ոստիկանություն կապն ամրապնդելը, ռազմական գործի նկատմամբ դպրոցականների հետաքրքրության մեծացնելը, ինչին միտված էր նաև այս հանդիպումը: Հանդիպման ընթացքում աշակերտները լսեցին իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, պարզեցին, թե իրենց ոլորտներում ինչն է հետաքրքրում պատանիներին, ինչպես կարող են ավելի գրավիչ դարձնել իրենց մասնագիտությունները: Անդրադարձ է կատարվել Հայոց բանակի սպայական անձնակազմի համալրման խնդրին, աղջիկների՝ բանակում ծառայելու նպատակահարմարությանը, երիտասարդների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ամրապնդմանը, երկրի ներքին անվտանգությանն ու հասարակական կարգուկանոնի պահպանմանն առնչվող հարցերի: ՊՆ Կապանի Ռազմական Ոստիկանության կարգապահական վաշտի հրամանատարի տեղակալ,կապիտան Ալեքսան Առաքելյանը և նույն համակարգի օպերատիվ բաժնի սպա,լեյտենանտ Արտաշես Աթայանը ներկայացրին հզոր ու անվտանգ պետություն ունենալու իրենց տեսլականը և այդ հարցում առանձնակի կարևորելով կիրթ, բանիմաց ու հայրենասեր երիտասարդների դերակատարությունը: Այնուհետեւ հանդիպումը շարունակվեց առավել անկաշկանդ մթնոլորտում. աշակերտները բազմաթիվ հարցեր են ուղղեցին ռազմական ոստիկանության ներկայացուցիչներին, որոնք վերաբերում էին ուսումը ռազմական և ոստիկանական կրթօջախներում շարունակելու հեռանկարներին, աղջիկների և տղաների համար ստեղծված պայմաններին, ազգային անվտանգության բնագավառում մեր երկրի ձեռնարկած քայլերին: Հանդիպմանը մասնակցում էին 35 աշակերտներ:

Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատաքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)