ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ես ցանկանում եմ Հայոց բանակի սպա դառնալ

Նոյեմբերի 25, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի 13 հիմնական դպրոցի աշակերտական խորհուրդը «Ես ցանկանում եմ Հայոց բանակի սպա դառնալ» ծրագրի շրջանակներում հրավիրեց ՊՆ Կապանի ՌՈ օպերատիվ բաժնի աշխատակիցներին: Հանդիպման նպատակն էր ոչ միայն հայրենասեր և ակտիվ աշակերտներին հանդիպելու, այլեւ դպրոց-զինված ուժեր-ոստիկանություն կապն ամրապնդելը, ռազմական գործի նկատմամբ դպրոցականների հետաքրքրության մեծացնելը, ինչին միտված էր նաև այս հանդիպումը: Հանդիպման ընթացքում աշակերտները լսեցին իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, պարզեցին, թե իրենց ոլորտներում ինչն է հետաքրքրում պատանիներին, ինչպես կարող են ավելի գրավիչ դարձնել իրենց մասնագիտությունները: Անդրադարձ է կատարվել Հայոց բանակի սպայական անձնակազմի համալրման խնդրին, աղջիկների՝ բանակում ծառայելու նպատակահարմարությանը, երիտասարդների ռազմահայրենասիրական դաստիարակության ամրապնդմանը, երկրի ներքին անվտանգությանն ու հասարակական կարգուկանոնի պահպանմանն առնչվող հարցերի: ՊՆ Կապանի Ռազմական Ոստիկանության կարգապահական վաշտի հրամանատարի տեղակալ,կապիտան Ալեքսան Առաքելյանը և նույն համակարգի օպերատիվ բաժնի սպա,լեյտենանտ Արտաշես Աթայանը ներկայացրին հզոր ու անվտանգ պետություն ունենալու իրենց տեսլականը և այդ հարցում առանձնակի կարևորելով կիրթ, բանիմաց ու հայրենասեր երիտասարդների դերակատարությունը: Այնուհետեւ հանդիպումը շարունակվեց առավել անկաշկանդ մթնոլորտում. աշակերտները բազմաթիվ հարցեր են ուղղեցին ռազմական ոստիկանության ներկայացուցիչներին, որոնք վերաբերում էին ուսումը ռազմական և ոստիկանական կրթօջախներում շարունակելու հեռանկարներին, աղջիկների և տղաների համար ստեղծված պայմաններին, ազգային անվտանգության բնագավառում մեր երկրի ձեռնարկած քայլերին: Հանդիպմանը մասնակցում էին 35 աշակերտներ:

Սովորողների հետ դաստիարակչական աշխատաքների կազմակերպիչ Ռիմա Մկրտչյան

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…