Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է ««Կրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը, որն առաջին ընթերցմամբ ընդունվելուց հետո որոշ փոփոխություններ է կրել: Նախագծի ընդունմամբ սահմանվում են ՀՀ կրթական համակարգի պետական վարչական ռեգիստրների վարման իրավական հիմքերը:
Նախագիծը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ում խոսքով՝ իրականացված փոփոխությունները պայմանավորված են երկու հանգամանքով, այն է՝ Սահմանադրության փոփոխություններից հետո համապատասխան լիազորող նորմերի և իրավական հիմքերի ստեղծման, ինչպես նաև տեսչական մարմնին վերապահված գործառույթների հստակեցման անհրաժեշտությամբ: Հաշվի առնելով ոլորտում թվայնացման գործընթացը՝ ներառվել է նաև կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգի վարման կարգի հաստատման դրույթը:
«Առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում աշխատելով ԱԺ գործընկերների հետ` նախագծում կատարել ենք որոշակի տեխնիկական և խմբագրական փոփոխություններ, որոնք հիմնականում վերաբերել են տեսչական մարմնին կանխարգելիչ և խորհրդատվական գործառույթների տրամադրմանը: Սահմանվել է նաև համապատասխան փոփոխություններից բխող ենթաօրենսդրական ակտերի հաստատման ժամկետը՝ 2021 թվականի հունիսի 30-ը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ըստ փոխնախարարի՝ առաջարկված փոփոխություններից մեկը վերաբերում է հանրակրթական դպրոցների ֆինանսավորման կարգին. «Գործող օրենքը որպես հաշվարկման չափանիշ սահմանում է «սովորող-թիվ» ֆինանսավորումը, որը հատկապես փոքրաթիվ համայնքների դպրոցների դեպքում խնդրահարույց է դարձնում պատշաճ ֆինանսավորումը: Առաջարկվող փոփոխությամբ սահմանվում է, որ որպես հաշվարկման չափանիշ կարող է ընդունվել «խումբ-թիվ» կամ «սովորող-թիվ» ֆինանսավորումը»,- շեշտել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ նախագծի ընդունումը նոր հնարավորություններ կստեղծի տեղեկատվական համակարգի գործառնության, ըստ այդմ՝ տվյալների վրա հիմնված քաղաքականության վարման, ինչպես նաև կրթության ոլորտում վերահսկողական գործառույթի իրականացման առանձնահատկությունների կանոնակարգման համար:
Հարակից զեկուցող պատգամավոր Սոֆյա Հովսեփյանն իր հերթին նշել է, որ Աժ կրթության, գիտության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովը դրական եզրակացություն է տվել օրենքի նախագծին. «Նախագծով հնարավորություն է տրվում, որ աշակերտների թվով ֆինանսավորման փոխարեն փոքր դպրոցները ֆինանսավորվեն դասարանների թվով։ Սա բավականին կարևոր փոփոխություն է, ուստի առաջարկում եմ կողմ քվեարկել»։
Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ և հունվարի 20-ին կայացած նիստում քվեարկությամբ ընդունել է ««Կրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ