Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է ««Կրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը, որն առաջին ընթերցմամբ ընդունվելուց հետո որոշ փոփոխություններ է կրել: Նախագծի ընդունմամբ սահմանվում են ՀՀ կրթական համակարգի պետական վարչական ռեգիստրների վարման իրավական հիմքերը:
Նախագիծը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ում խոսքով՝ իրականացված փոփոխությունները պայմանավորված են երկու հանգամանքով, այն է՝ Սահմանադրության փոփոխություններից հետո համապատասխան լիազորող նորմերի և իրավական հիմքերի ստեղծման, ինչպես նաև տեսչական մարմնին վերապահված գործառույթների հստակեցման անհրաժեշտությամբ: Հաշվի առնելով ոլորտում թվայնացման գործընթացը՝ ներառվել է նաև կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգի վարման կարգի հաստատման դրույթը:
«Առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում աշխատելով ԱԺ գործընկերների հետ` նախագծում կատարել ենք որոշակի տեխնիկական և խմբագրական փոփոխություններ, որոնք հիմնականում վերաբերել են տեսչական մարմնին կանխարգելիչ և խորհրդատվական գործառույթների տրամադրմանը: Սահմանվել է նաև համապատասխան փոփոխություններից բխող ենթաօրենսդրական ակտերի հաստատման ժամկետը՝ 2021 թվականի հունիսի 30-ը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ըստ փոխնախարարի՝ առաջարկված փոփոխություններից մեկը վերաբերում է հանրակրթական դպրոցների ֆինանսավորման կարգին. «Գործող օրենքը որպես հաշվարկման չափանիշ սահմանում է «սովորող-թիվ» ֆինանսավորումը, որը հատկապես փոքրաթիվ համայնքների դպրոցների դեպքում խնդրահարույց է դարձնում պատշաճ ֆինանսավորումը: Առաջարկվող փոփոխությամբ սահմանվում է, որ որպես հաշվարկման չափանիշ կարող է ընդունվել «խումբ-թիվ» կամ «սովորող-թիվ» ֆինանսավորումը»,- շեշտել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ նախագծի ընդունումը նոր հնարավորություններ կստեղծի տեղեկատվական համակարգի գործառնության, ըստ այդմ՝ տվյալների վրա հիմնված քաղաքականության վարման, ինչպես նաև կրթության ոլորտում վերահսկողական գործառույթի իրականացման առանձնահատկությունների կանոնակարգման համար:
Հարակից զեկուցող պատգամավոր Սոֆյա Հովսեփյանն իր հերթին նշել է, որ Աժ կրթության, գիտության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովը դրական եզրակացություն է տվել օրենքի նախագծին. «Նախագծով հնարավորություն է տրվում, որ աշակերտների թվով ֆինանսավորման փոխարեն փոքր դպրոցները ֆինանսավորվեն դասարանների թվով։ Սա բավականին կարևոր փոփոխություն է, ուստի առաջարկում եմ կողմ քվեարկել»։
Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ և հունվարի 20-ին կայացած նիստում քվեարկությամբ ընդունել է ««Կրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ