Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ քննարկել է ««Կրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը, որն առաջին ընթերցմամբ ընդունվելուց հետո որոշ փոփոխություններ է կրել: Նախագծի ընդունմամբ սահմանվում են ՀՀ կրթական համակարգի պետական վարչական ռեգիստրների վարման իրավական հիմքերը:
Նախագիծը ներկայացրել է ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը, ում խոսքով՝ իրականացված փոփոխությունները պայմանավորված են երկու հանգամանքով, այն է՝ Սահմանադրության փոփոխություններից հետո համապատասխան լիազորող նորմերի և իրավական հիմքերի ստեղծման, ինչպես նաև տեսչական մարմնին վերապահված գործառույթների հստակեցման անհրաժեշտությամբ: Հաշվի առնելով ոլորտում թվայնացման գործընթացը՝ ներառվել է նաև կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգի վարման կարգի հաստատման դրույթը:
«Առաջինից երկրորդ ընթերցման ընթացքում աշխատելով ԱԺ գործընկերների հետ` նախագծում կատարել ենք որոշակի տեխնիկական և խմբագրական փոփոխություններ, որոնք հիմնականում վերաբերել են տեսչական մարմնին կանխարգելիչ և խորհրդատվական գործառույթների տրամադրմանը: Սահմանվել է նաև համապատասխան փոփոխություններից բխող ենթաօրենսդրական ակտերի հաստատման ժամկետը՝ 2021 թվականի հունիսի 30-ը»,- նշել է Ժաննա Անդրեասյանը:
Ըստ փոխնախարարի՝ առաջարկված փոփոխություններից մեկը վերաբերում է հանրակրթական դպրոցների ֆինանսավորման կարգին. «Գործող օրենքը որպես հաշվարկման չափանիշ սահմանում է «սովորող-թիվ» ֆինանսավորումը, որը հատկապես փոքրաթիվ համայնքների դպրոցների դեպքում խնդրահարույց է դարձնում պատշաճ ֆինանսավորումը: Առաջարկվող փոփոխությամբ սահմանվում է, որ որպես հաշվարկման չափանիշ կարող է ընդունվել «խումբ-թիվ» կամ «սովորող-թիվ» ֆինանսավորումը»,- շեշտել է ԿԳՄՍ նախարարի տեղակալը:
Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ նախագծի ընդունումը նոր հնարավորություններ կստեղծի տեղեկատվական համակարգի գործառնության, ըստ այդմ՝ տվյալների վրա հիմնված քաղաքականության վարման, ինչպես նաև կրթության ոլորտում վերահսկողական գործառույթի իրականացման առանձնահատկությունների կանոնակարգման համար:
Հարակից զեկուցող պատգամավոր Սոֆյա Հովսեփյանն իր հերթին նշել է, որ Աժ կրթության, գիտության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովը դրական եզրակացություն է տվել օրենքի նախագծին. «Նախագծով հնարավորություն է տրվում, որ աշակերտների թվով ֆինանսավորման փոխարեն փոքր դպրոցները ֆինանսավորվեն դասարանների թվով։ Սա բավականին կարևոր փոփոխություն է, ուստի առաջարկում եմ կողմ քվեարկել»։
Ազգային ժողովը երկրորդ ընթերցմամբ և հունվարի 20-ին կայացած նիստում քվեարկությամբ ընդունել է ««Կրթության մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագիծը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ