ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ժաուտիկովյան միջազգային 17-րդ օլիմպիադայում հաղթողներին նշանակվել է անվանական կրթաթոշակ

Հունվարի 26, 2021
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով 2021 թ. հունվարի 8-15-ը Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի ունեցած Ժաուտիկովյան միջազգային 17-րդ օլիմպիադայում հաղթած դպրոցականներին նշանակվել է անվանական կրթաթոշակ:

Համաձայն հրամանի` Ժաուտիկովյան միջազգային օլիմպիադայում մրցանակային տեղեր գրաված 17 աշակերտները մեկ տարի ժամկետով կստանան կրթաթոշակ. առաջին կարգի դիպլոմակիրները` ամսական 15․000 դրամ, երկրորդ կարգի դիպլոմակիրները՝ 10․000 դրամ, իսկ երրորդ կարգի դիպլոմակիրները՝ 7․500 դրամ:

Հրամանի համար հիմք է հանդիսացել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի կողմից 2019 թվականի սեպտեմբերի 3-ի N 605-Ա/2 հրամանով հաստատված «Հանրակրթական ուսուցում իրականացնող ուսումնական հաստատությունների սովորողներին անվանական կրթաթոշակի տրամադրման կարգը»:

2021 թ. հունվարի 8-15-ը Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի ունեցած Ժաուտիկովյան միջազգային 17-րդ օլիմպիադայում հաղթած և անվանական կրթաթոշակ ստացողների ցանկը` ստորև.

Առաջին կարգ

1. Արզումանյան Լորետա` 12-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
2. Մոսոյան Կարեն` 2-րդ դասարան, Ֆիզիկա, «Քվանտ» վարժարան,
3. Գյուլամիրյան Դավիթ` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, «Քվանտ» վարժարան,
4. Աբելյան Ալեքսանդր` 12-րդ դասարան, Ինֆորմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
5. Խալաթյան Արայի` 11-րդ դասարան, Ինֆորմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
6. Բաբասյան Էրիկ` 12-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
7. Հովհաննիսյան Վահագն` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
8. Ասատրյան Վահրամ` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
9. Գյոլեցյան Արտաշես` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
10. Կոստանյան Էմիլ՝ 12-րդ դասարան, Ինֆորմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,

Երկրորդ կարգ

11. Կարապետյան Հայկ` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
12. Կարագուլյան Մհեր` 12-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,

Երրորդ կարգ

13. Համբարձումյան Ռուբեն` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
14. Չախոյան Հակոբ ` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
15. Կարախանյան Ռուբեն` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
16. Պետրոսյան Համլետ` 10-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
17.Պարզյան Ռազմիկ` 10-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, «Քվանտ» վարժարան:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)