ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի հրամանով 2021 թ. հունվարի 8-15-ը Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի ունեցած Ժաուտիկովյան միջազգային 17-րդ օլիմպիադայում հաղթած դպրոցականներին նշանակվել է անվանական կրթաթոշակ:
Համաձայն հրամանի` Ժաուտիկովյան միջազգային օլիմպիադայում մրցանակային տեղեր գրաված 17 աշակերտները մեկ տարի ժամկետով կստանան կրթաթոշակ. առաջին կարգի դիպլոմակիրները` ամսական 15․000 դրամ, երկրորդ կարգի դիպլոմակիրները՝ 10․000 դրամ, իսկ երրորդ կարգի դիպլոմակիրները՝ 7․500 դրամ:
Հրամանի համար հիմք է հանդիսացել ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի կողմից 2019 թվականի սեպտեմբերի 3-ի N 605-Ա/2 հրամանով հաստատված «Հանրակրթական ուսուցում իրականացնող ուսումնական հաստատությունների սովորողներին անվանական կրթաթոշակի տրամադրման կարգը»:
2021 թ. հունվարի 8-15-ը Ղազախստանի Ալմաթի քաղաքում տեղի ունեցած Ժաուտիկովյան միջազգային 17-րդ օլիմպիադայում հաղթած և անվանական կրթաթոշակ ստացողների ցանկը` ստորև.
Առաջին կարգ
1. Արզումանյան Լորետա` 12-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
2. Մոսոյան Կարեն` 2-րդ դասարան, Ֆիզիկա, «Քվանտ» վարժարան,
3. Գյուլամիրյան Դավիթ` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, «Քվանտ» վարժարան,
4. Աբելյան Ալեքսանդր` 12-րդ դասարան, Ինֆորմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
5. Խալաթյան Արայի` 11-րդ դասարան, Ինֆորմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
6. Բաբասյան Էրիկ` 12-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
7. Հովհաննիսյան Վահագն` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
8. Ասատրյան Վահրամ` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
9. Գյոլեցյան Արտաշես` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
10. Կոստանյան Էմիլ՝ 12-րդ դասարան, Ինֆորմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
Երկրորդ կարգ
11. Կարապետյան Հայկ` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
12. Կարագուլյան Մհեր` 12-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
Երրորդ կարգ
13. Համբարձումյան Ռուբեն` 11-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
14. Չախոյան Հակոբ ` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
15. Կարախանյան Ռուբեն` 12-րդ դասարան, Ֆիզիկա, Ա. Շահինյանի անվան ֆիզմաթ հատուկ դպրոց,
16. Պետրոսյան Համլետ` 10-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, «Քվանտ» վարժարան,
17.Պարզյան Ռազմիկ` 10-րդ դասարան, Մաթեմատիկա, «Քվանտ» վարժարան:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ