ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հետազոտություն՝ առցանց ուսուցման հոգեբանական ազդեցությունը գնահատելու վերաբերյալ

Փետրվարի 4, 2021
Լուրեր կազմակերպություններից

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունն ամիսներ առաջ դիմել էր Ասիական զարգացման բանկին՝ կորոնավիրուսի տարածմամբ պայմանավորված արտակարգ դրության և հեռավար կրթության պայմաններում աշակերտներին, ուսուցիչներին և ծնողներին սոցիալ-հոգեբանական աջակցության տրամադրման նպատակով դրամաշնորհային ծրագիր իրականացնելու առաջարկով։

Անցկացված դրամաշնորհային ծրագրի մրցույթի արդյունքում Ասիական զարգացման բանկի «Քաղաքացիական հասարակության աջակցությունը Հայաստանում առցանց կրթությանը» ծրագրի շրջանակում «Մանկական զարգացման հիմնադրամն» իրականացրել է հետազոտություն՝ տարրական դպրոցի ուսուցիչների, աշակերտների և նրանց ծնողների վրա առցանց ուսուցման հոգեբանական ազդեցությունը գնահատելու նպատակով:

Հետազոտությունն անցկացվել է 2020 թվականի օգոստոս-սեպտեմբեր ամիսներին։ Բոլոր հարցադրումները վերաբերել են մարտ-մայիս ժամանակահատվածին։ Որակական տվյալներ ստանալու նպատակով հարցազրույցներ են անցկացվել ծնողների, տարրական դպրոցների աշակերտների, ուսուցիչների, հոգեբանների և դպրոցների տնօրենների հետ: Քանակական տվյալներ ստանալու նպատակով ՀՀ բոլոր մարզերում և Երևանում տարրական դպրոցների ուսուցիչների հետ անցկացվել է հարցում:

Համաձայն հետազոտության՝ 2020 թվականի մարտից մայիս ընկած ժամանակահատվածում ցածր եկամուտ ունեցող ընտանիքների տարրական դասարանների երեխաներն ավելի շատ են բախվել հեռավար ուսուցման տարբեր խոչընդոտների՝ հեռախոսի կամ համակարգչի բացակայություն, ինտերնետ կապի ցածր որակ կամ բացակայություն։

Հարցված ուսուցիչների 48 տոկոսը խոստովանել է, որ առցանց դասերի ընթացքում տեխնիկական դժվարությունների բախվելիս զգացել է անհանգստություն, իսկ 56 տոկոսն ունեցել է լարվածություն: Աշակերտներին կառավարելու կամ նրանց գիտելիքներն առցանց գնահատելու ժամանակ նույն զգացողությունն ունեցել է հարցվածների 30 տոկոսը։

Անկախ սոցիալ-տնտեսական կարգավիճակից՝ ծնողների մեծ մասը փորձել է հավասարակշռել աշխատող ծնող և ամուսին լինելու դերերը: Նրանք դժգոհել են ինքնակազմակերպման և ժամանակի կառավարման հմտությունների պակասից:

Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաներն առավելագույն հարվածն են ստացել: Հարցված ծնողները հայտնել են, որ առցանց կրթության պայմաններում անհնար է եղել բավարարել իրենց երեխաների ուսման պահանջները:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…