ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հրազդանի Վ.Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում «Մայրենի» դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժը

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:

Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները բազմազան էին և նպատակային՝ «Ուղղորդված ընթերցանություն», «Զրույց», «Դերային խաղ», «Մտքերի տարափ», «Քառաբաժան», «2 աստղիկ և 1 դրոշակ», «Խաղ գնդակով»: 
Վարպետորեն համադրված ավանդական և դասավարման ժամանակակից մեթոդները դասի 45 րոպեների տարբեր հատվածներում ապահովում էին դասի նպատակների իրականացմանը՝ աշակերտների կողմից գիտելիքների ընկալման մատչելիության, աշակերտների հայրենասիրական, մարդասիրական, գեղագիտական, բարոյական դաստիարակությանը:

Դասապրոցեսում կատարվող աշխատանքը բազմաբնույթ էր:
Նպատակային էր դասի ընկալման փուլը՝ դասի բաժանումը խմբերի՝ ըստ Թումանյանի հեքիաթների վերնագրերի՝ «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Խոսող ձուկը», «Քաջ Նազարը», «Բարեկենդանը», ներառարկայական և միջառարկայական կապեր, բեմական արվեստ ,աշխարհագրություն, պատմություն, հայոց լեզու, կինո, թատրոն:

Իմաստալից, հետաքրքիր ու հուզիչ էր ընկալման փուլի այն հատվածը, որտեղ «Դերային խաղ» մեթոդի կիրառմամբ երեք աշակերտ ներկայացնում են Գիքորի հանդիպումը համագյուղացիների հետ, հոր նամակի ընթերցումը Գիքորի կողմից:
Դասի փուլերը փոխկապակցված էին, միահյուսված: Ուսուցչուհու խթանող հարցերին աշակերտները տալիս էին սպառիչ պատասխաններ: 
Դասի ընթացքում կիրառվում էին քարտեր, տեխնիկական միջոցներ /պրոյեկտոր, համակարգիչ/: Ցուցադրվեց մի փոքրիկ դրվագ «Գիքորը» գեղարվեստական կինոնկարից, աշակերտներն իմացան ֆիլմի ստեղծման, Գիքորի դերակատարի ընտրության, ֆիլմի ռեժիսորի, կոմպոզիտորի, հրաշալի դերասանական խմբի մասին, տեսան նրանց լուսանկարները:

Կշռադատման փուլում պատասխանեցին տրված աղյուսակում առաջադրված հարցերին՝ ի՞նչ էին տեսնում, ի՞նչ էին լսում, ի՞նչ էին զգում, ի՞նչ էին մտածում:
Պատասխաններն ինքնուրույն էին, սրտաբուխ, նույնիսկ շատ հուզիչ, Գիքորի միամտությանը համահունչ: Շատ հետաքրքիր էր բառային աշխատանքը «Խաղ գնդակով» մեթոդի կիրառմամբ:

Աշակերտները ակտիվ էին, ուշադիր, առանձնանում էին իրենց հատուկ մտածողությամբ,դատողությամբ, հետևում էին սեփական կարծիքներին:
Դասը, իսկապես, անչափ ուսանելի էր, հետաքրքիր և բովանդակալից:

Մ. Զաքարյան

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…