ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հրազդանի Վ.Սարոյանի անվան հ.11 հիմնական դպրոցում «Մայրենի» դասը վարում է վաստակաշատ մանկավարժը

Նոյեմբերի 28, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:

Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները բազմազան էին և նպատակային՝ «Ուղղորդված ընթերցանություն», «Զրույց», «Դերային խաղ», «Մտքերի տարափ», «Քառաբաժան», «2 աստղիկ և 1 դրոշակ», «Խաղ գնդակով»: 
Վարպետորեն համադրված ավանդական և դասավարման ժամանակակից մեթոդները դասի 45 րոպեների տարբեր հատվածներում ապահովում էին դասի նպատակների իրականացմանը՝ աշակերտների կողմից գիտելիքների ընկալման մատչելիության, աշակերտների հայրենասիրական, մարդասիրական, գեղագիտական, բարոյական դաստիարակությանը:

Դասապրոցեսում կատարվող աշխատանքը բազմաբնույթ էր:
Նպատակային էր դասի ընկալման փուլը՝ դասի բաժանումը խմբերի՝ ըստ Թումանյանի հեքիաթների վերնագրերի՝ «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Խոսող ձուկը», «Քաջ Նազարը», «Բարեկենդանը», ներառարկայական և միջառարկայական կապեր, բեմական արվեստ ,աշխարհագրություն, պատմություն, հայոց լեզու, կինո, թատրոն:

Իմաստալից, հետաքրքիր ու հուզիչ էր ընկալման փուլի այն հատվածը, որտեղ «Դերային խաղ» մեթոդի կիրառմամբ երեք աշակերտ ներկայացնում են Գիքորի հանդիպումը համագյուղացիների հետ, հոր նամակի ընթերցումը Գիքորի կողմից:
Դասի փուլերը փոխկապակցված էին, միահյուսված: Ուսուցչուհու խթանող հարցերին աշակերտները տալիս էին սպառիչ պատասխաններ: 
Դասի ընթացքում կիրառվում էին քարտեր, տեխնիկական միջոցներ /պրոյեկտոր, համակարգիչ/: Ցուցադրվեց մի փոքրիկ դրվագ «Գիքորը» գեղարվեստական կինոնկարից, աշակերտներն իմացան ֆիլմի ստեղծման, Գիքորի դերակատարի ընտրության, ֆիլմի ռեժիսորի, կոմպոզիտորի, հրաշալի դերասանական խմբի մասին, տեսան նրանց լուսանկարները:

Կշռադատման փուլում պատասխանեցին տրված աղյուսակում առաջադրված հարցերին՝ ի՞նչ էին տեսնում, ի՞նչ էին լսում, ի՞նչ էին զգում, ի՞նչ էին մտածում:
Պատասխաններն ինքնուրույն էին, սրտաբուխ, նույնիսկ շատ հուզիչ, Գիքորի միամտությանը համահունչ: Շատ հետաքրքիր էր բառային աշխատանքը «Խաղ գնդակով» մեթոդի կիրառմամբ:

Աշակերտները ակտիվ էին, ուշադիր, առանձնանում էին իրենց հատուկ մտածողությամբ,դատողությամբ, հետևում էին սեփական կարծիքներին:
Դասը, իսկապես, անչափ ուսանելի էր, հետաքրքիր և բովանդակալից:

Մ. Զաքարյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)