Հերթական ուսանելի դասն էր վարում հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի, ՀՀ վաստակավոր մանկավարժ Կարինե Ստեփանյանը:
Ուսուցչուհին ընտրել էր դասի յուրօրինակ, չկրկնված և շատ ուսանելի տեսակ «Մայրենի» առարկայից 6-րդ «Գ» դասարանում:
Դասի թեման արտադասարանական ընթերցանության շրջանակներում Հովհաննես Թումանյանի «Գիքորը» պատմվածքի մեկնաբանությունն էր:
Ընտրված և դասի ընթացքում կիրառված դասավարման մեթոդները բազմազան էին և նպատակային՝ «Ուղղորդված ընթերցանություն», «Զրույց», «Դերային խաղ», «Մտքերի տարափ», «Քառաբաժան», «2 աստղիկ և 1 դրոշակ», «Խաղ գնդակով»:
Վարպետորեն համադրված ավանդական և դասավարման ժամանակակից մեթոդները դասի 45 րոպեների տարբեր հատվածներում ապահովում էին դասի նպատակների իրականացմանը՝ աշակերտների կողմից գիտելիքների ընկալման մատչելիության, աշակերտների հայրենասիրական, մարդասիրական, գեղագիտական, բարոյական դաստիարակությանը:
Դասապրոցեսում կատարվող աշխատանքը բազմաբնույթ էր:
Նպատակային էր դասի ընկալման փուլը՝ դասի բաժանումը խմբերի՝ ըստ Թումանյանի հեքիաթների վերնագրերի՝ «Կիկոսի մահը», «Անխելք մարդը», «Խոսող ձուկը», «Քաջ Նազարը», «Բարեկենդանը», ներառարկայական և միջառարկայական կապեր, բեմական արվեստ ,աշխարհագրություն, պատմություն, հայոց լեզու, կինո, թատրոն:
Իմաստալից, հետաքրքիր ու հուզիչ էր ընկալման փուլի այն հատվածը, որտեղ «Դերային խաղ» մեթոդի կիրառմամբ երեք աշակերտ ներկայացնում են Գիքորի հանդիպումը համագյուղացիների հետ, հոր նամակի ընթերցումը Գիքորի կողմից:
Դասի փուլերը փոխկապակցված էին, միահյուսված: Ուսուցչուհու խթանող հարցերին աշակերտները տալիս էին սպառիչ պատասխաններ:
Դասի ընթացքում կիրառվում էին քարտեր, տեխնիկական միջոցներ /պրոյեկտոր, համակարգիչ/: Ցուցադրվեց մի փոքրիկ դրվագ «Գիքորը» գեղարվեստական կինոնկարից, աշակերտներն իմացան ֆիլմի ստեղծման, Գիքորի դերակատարի ընտրության, ֆիլմի ռեժիսորի, կոմպոզիտորի, հրաշալի դերասանական խմբի մասին, տեսան նրանց լուսանկարները:
Կշռադատման փուլում պատասխանեցին տրված աղյուսակում առաջադրված հարցերին՝ ի՞նչ էին տեսնում, ի՞նչ էին լսում, ի՞նչ էին զգում, ի՞նչ էին մտածում:
Պատասխաններն ինքնուրույն էին, սրտաբուխ, նույնիսկ շատ հուզիչ, Գիքորի միամտությանը համահունչ: Շատ հետաքրքիր էր բառային աշխատանքը «Խաղ գնդակով» մեթոդի կիրառմամբ:
Աշակերտները ակտիվ էին, ուշադիր, առանձնանում էին իրենց հատուկ մտածողությամբ,դատողությամբ, հետևում էին սեփական կարծիքներին:
Դասը, իսկապես, անչափ ուսանելի էր, հետաքրքիր և բովանդակալից:
Մ. Զաքարյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ