ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի Սփյուռքի բաժինը վերագործարկել է «Հայերն այսօր» լրատվական կայքը, որի՝ այսօր կայացած շնորհանդեսին մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Մխիթար Հայրապետյանը և Սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը «Հայերն այսօր» տեղեկատվական կայքի առաջնային շահառուներից է: «Կրթության, գիտության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում սփյուռքի հետ համագործակցության մեր ծրագրերում մեծապես օգտվելու ենք կայքից և այն օգտագործելու ենք որպես կարևորագույն հարթակ՝ Հայաստան-սփյուռք երկխոսությունն աշխուժացնելու և գործընկերությունն ամրապնդելու համար: Սա շարունակական գործընթաց է, և նոր ռեսուրսների ներգրավումը միշտ կարևոր է, հատկապես՝ ժամանակակից մարտահրավերների պայմաններում»,- նշել է փոխնախարարը՝ ընդգծելով, որ համավարակի ի հայտ գալուց ի վեր նախարարությունը, առաջնորդվելով Կառավարության առաջադրած մոտեցմամբ, այն է՝ համավարակը մարտահրավերից առաջ որպես հնարավորություն դիտարկելով, սփյուռքի հետ կապված ծրագրերում օգտագործել է տեխնոլոգիաները՝ տարբեր ծրագրեր առցանց ձևաչափով կազմակերպելով:
«Համավարակով պայմանավորված՝ նախորդ տարի սփյուռքի հետ կապված մի շարք միջոցառումներ կազմակերպեցինք առցանց, և այդ հաջողված փորձը ցույց տվեց, որ դրանց մի մասը հետայսու կշարունակենք առցանց: Այսինքն՝ տեխնոլոգիաների զարգացումը մեզ օգնելու է Հայաստան-սփյուռք երկխոսության կայացման գործում, և «Հայերն այսօր» կայքն այդ առումով մեծ անելիք ունի»,- ընդգծել է փոխնախարարը:
Անդրադառնալով մեզ պատուհասած մյուս արհավիրքին՝ ի դեմս ադրբեջանաթուրքաահաբեկչական դաշինքի կողմից ագրեսիայի դիմակայման շրջանում սփյուռքի հետ համագործակցությանը, նախարարի տեղակալը նաև կարևորել է Հայաստան–սփյուռք համագործակցության խորացումը հետպատերազմյան շրջանում՝ այս պարագայում ևս կայքը դիտարկելով որպես առանցքային ռեսուրս:
Նրա խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը ներկայում մշակում է կրթության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտների զարգացման ռազմավարությունները: Միջնաժամկետ զարգացման ռազմավարության նախագծում կարևորագույն մաս է կազմում Հայաստան-սփյուռք համագործակցությունը, մասնավորապես՝ աշխարհում հայագիտական կենտրոնների ցանցի ընդլայնումը և հայկական բաղադրիչով միջազգային հանրակրթական դպրոցների ցանցի ձևավորումը:
Շնորհանդեսում նշվել է, որ Հայաստան-սփյուռք տեղեկատվական կապը և ներգրավվածությունը նոր հարթություն տեղափոխելու նպատակով նորարար ու արդիական ձևաչափ է ստեղծվել: Hayernaysor.am կայքը կտրամադրի ծավալուն, համապարփակ և օբյեկտիվ քառալեզու տեղեկատվություն՝ հայաստանյան կարևոր իրադարձությունների, հայրենիք-սփյուռք կապերի ու նախաձեռնությունների, հայրենադարձության և սփյուռքին առնչվող թեմաների վերաբերյալ։
«Նորություններ» բաժնում անդրադարձ կլինի Հայաստանի, Արցախի և սփյուռքի կարևոր իրադարձություններին, «Ապրելու երկիր» բաժնում տեղ են գտել «Ստեղծարարներ», «Հնարավորություններ» և «Հայրենադարձի օրագիր» ենթաբաժինները, որոնք կանդրադառնան, թե սփյուռքահայերը հայրենիքում ինչ հնարավորություններ և խնդիրներ ունեն: Կայքում առկա են նաև «Զբոսաշրջություն» և «Գլոբալ ազգ» բաժինները: Վերջինս ունի «Ազգությունը՝ հայ» և «Հայկական հետք» ենթաբաժինները, որտեղ կներկայացվեն, թե տարբեր երկրներում ինչ հետք են թողել հայտնի սփյուռքահայերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ