ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի Սփյուռքի բաժինը վերագործարկել է «Հայերն այսօր» լրատվական կայքը, որի՝ այսօր կայացած շնորհանդեսին մասնակցել են ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանը, ԱԺ գիտության, կրթության, մշակույթի, սփյուռքի, երիտասարդության և սպորտի հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահ Մխիթար Հայրապետյանը և Սփյուռքի գործերի գլխավոր հանձնակատար Զարեհ Սինանյանը:
Նախարարի տեղակալ Արթուր Մարտիրոսյանի խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը «Հայերն այսօր» տեղեկատվական կայքի առաջնային շահառուներից է: «Կրթության, գիտության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտներում սփյուռքի հետ համագործակցության մեր ծրագրերում մեծապես օգտվելու ենք կայքից և այն օգտագործելու ենք որպես կարևորագույն հարթակ՝ Հայաստան-սփյուռք երկխոսությունն աշխուժացնելու և գործընկերությունն ամրապնդելու համար: Սա շարունակական գործընթաց է, և նոր ռեսուրսների ներգրավումը միշտ կարևոր է, հատկապես՝ ժամանակակից մարտահրավերների պայմաններում»,- նշել է փոխնախարարը՝ ընդգծելով, որ համավարակի ի հայտ գալուց ի վեր նախարարությունը, առաջնորդվելով Կառավարության առաջադրած մոտեցմամբ, այն է՝ համավարակը մարտահրավերից առաջ որպես հնարավորություն դիտարկելով, սփյուռքի հետ կապված ծրագրերում օգտագործել է տեխնոլոգիաները՝ տարբեր ծրագրեր առցանց ձևաչափով կազմակերպելով:
«Համավարակով պայմանավորված՝ նախորդ տարի սփյուռքի հետ կապված մի շարք միջոցառումներ կազմակերպեցինք առցանց, և այդ հաջողված փորձը ցույց տվեց, որ դրանց մի մասը հետայսու կշարունակենք առցանց: Այսինքն՝ տեխնոլոգիաների զարգացումը մեզ օգնելու է Հայաստան-սփյուռք երկխոսության կայացման գործում, և «Հայերն այսօր» կայքն այդ առումով մեծ անելիք ունի»,- ընդգծել է փոխնախարարը:
Անդրադառնալով մեզ պատուհասած մյուս արհավիրքին՝ ի դեմս ադրբեջանաթուրքաահաբեկչական դաշինքի կողմից ագրեսիայի դիմակայման շրջանում սփյուռքի հետ համագործակցությանը, նախարարի տեղակալը նաև կարևորել է Հայաստան–սփյուռք համագործակցության խորացումը հետպատերազմյան շրջանում՝ այս պարագայում ևս կայքը դիտարկելով որպես առանցքային ռեսուրս:
Նրա խոսքով՝ ԿԳՄՍ նախարարությունը ներկայում մշակում է կրթության, մշակույթի և երիտասարդության ոլորտների զարգացման ռազմավարությունները: Միջնաժամկետ զարգացման ռազմավարության նախագծում կարևորագույն մաս է կազմում Հայաստան-սփյուռք համագործակցությունը, մասնավորապես՝ աշխարհում հայագիտական կենտրոնների ցանցի ընդլայնումը և հայկական բաղադրիչով միջազգային հանրակրթական դպրոցների ցանցի ձևավորումը:
Շնորհանդեսում նշվել է, որ Հայաստան-սփյուռք տեղեկատվական կապը և ներգրավվածությունը նոր հարթություն տեղափոխելու նպատակով նորարար ու արդիական ձևաչափ է ստեղծվել: Hayernaysor.am կայքը կտրամադրի ծավալուն, համապարփակ և օբյեկտիվ քառալեզու տեղեկատվություն՝ հայաստանյան կարևոր իրադարձությունների, հայրենիք-սփյուռք կապերի ու նախաձեռնությունների, հայրենադարձության և սփյուռքին առնչվող թեմաների վերաբերյալ։
«Նորություններ» բաժնում անդրադարձ կլինի Հայաստանի, Արցախի և սփյուռքի կարևոր իրադարձություններին, «Ապրելու երկիր» բաժնում տեղ են գտել «Ստեղծարարներ», «Հնարավորություններ» և «Հայրենադարձի օրագիր» ենթաբաժինները, որոնք կանդրադառնան, թե սփյուռքահայերը հայրենիքում ինչ հնարավորություններ և խնդիրներ ունեն: Կայքում առկա են նաև «Զբոսաշրջություն» և «Գլոբալ ազգ» բաժինները: Վերջինս ունի «Ազգությունը՝ հայ» և «Հայկական հետք» ենթաբաժինները, որտեղ կներկայացվեն, թե տարբեր երկրներում ինչ հետք են թողել հայտնի սփյուռքահայերը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ