«Ամեն տարի գիրք նվիրելու օրը տոնում ենք, նվիրում հոգևոր գրականություն։ Այս տարի մեր միավորման անդամ երիտասարդներն առաջարկեցին գրքահավաք իրականացնել, գրքերն էլ փոխանցել վերականգնողական կենտրոններում բուժում ստացող մեր զինվորներին,- «Միասին հարստացնենք զինվորի գրադարանը» նախաձեռնության մասին Erit.am-ին է պատմում Հայ եկեղեցու համաշխարհային երիտասարդական միավորման կենտրոնական գրասենյակի հասարակական կառույցների գծով փոխտնօրեն Անգելինա Ալեքսանյանը։
Երիտասարդների առաջարկը միավորումում սիրով և ոգևորությամբ են ընդունել ու արագ անցել գործի։ Փետրվարի 8-ից գրասենյակում ակտիվ եռուզեռ է։ Նախաձեռնությանը միացել են նաև հարակից 3 դպրոցներ։
Երիտասարդական միավորումն արդեն իսկ առանձնացրել է իր պահոցի այն գրքերը, որոնք տեղ են գտնելու զինվորների գրադարաններում։ Դրանց մեջ իր ուրույն տեղն ունի գրասենյակի հրատարակած «Երիտասարդի աղոթագիրքը», որի բազմաթիվ օրինակներ առաջնագծի զինվորներին են հասցրել դեռ պատերազմի օրերին։
Պատերազմը փոխել է նաև ՀԵՀԵՄ կենտրոնական գրասենյակի 2021-ի ծրագրերը․
«Այս տարի առաջնահերթ ենք համարել այն ծրագրերը, որոնք ուղղված են պատերազմի ընթացքում հաշմանդամություն ձեռք բերած կամ առողջական խնդիր ունեցող զինվորների վերականգնմանը։ Նախատեսում ենք կրթական ծրագրեր, սոցիալիզացիային ուղղված ծրագրեր, որոնք հնարավորություն կտան նրանց մշտապես գտնվել երիտասարդական միջավայրում։ Շատ հետաքրքիր և բավականին արդյունավետ հոգեբանական թերապիա կարող է լինել նրանց համար»,– նշեց Անգելինա Ալեքսանյանը։
«Միասին հարստացնենք զինվորի գրադարանը» խորագրով գրքահավաքը շարունակվելու է մինչև փետրվարի 19-ը։ Բոլոր նրանք, ովքեր ցանկանում են միանալ նախաձեռնությանը, գրքերը պետք է մոտեցնեն ՀԵՀԵՄ կենտրոնական գրասենյակ (Սայաթ Նովա-Աբովյան խաչմերուկ` Սուրբ Աննա և Սուրբ Կաթողիկե եկեղեցիների հարևանությամբ)։
Նյութը՝ Աննա Կարապետյանի
Նյութի աղբյուրը. Երիտասարդ պորտալ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ