Հայաստանի հունահռոմեական և ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականները մեկնել են Կիև՝ փետրվարի 25-28-ը մասնակցելու միջազգային մրցաշարի: Ուկրաինայի մայրաքաղաքում մեդալների համար պայքարելու է շուրջ 600 ըմբիշ՝ 33 երկրից:
Հայաստանի հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Էդուարդ Սահակյանը մրցաշարի համար ընտրել է հետևյալ կազմը՝ Ռուդիկ Մկրտչյան (55 կգ), Գևորգ Ղարիբյան (60 կգ), Արմեն Մելիքյան (60 կգ), Հրաչյա Պողոսյան (63 կգ), Կարեն Ասլանյան (67 կգ), Սլավիկ Գալստյան (67 կգ), Մալխաս Ամոյան (72 կգ), Կարապետ Չալյան (77 կգ), Վարուժան Գրիգորյան (77 կգ), Արտավազդ Վարդանյան (82 կգ), Արթուր Ալեքսանյան (97 կգ), Արթուր Շահինյան (97 կգ) և Դավիթ Օվասապյան (130 կգ), իսկ ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հաբեթնակ Կուրղինյանի որոշմամբ՝ մեր ընտրանին Կիև է մեկնել հետևյալ կազմով՝ Կարեն Զուրաբյան (57 կգ), Ռազմիկ Պապիկյան (61 կգ), Գևորգ Թադևոսյան (65 կգ), Հրայր Ալիխանյան (74 կգ), Վարուժան Կաջոյան (74 կգ), Արման Անդրեասյան (74 կգ), Արման Ավագյան (79 կգ), Հովհաննես Մխիթարյան (86 կգ), Մարզպետ Գալստյան (92 կգ), Հովհաննես Մաղաքյան (125 կգ):
Հավաքականների մարզիչները նշել են, որ Կիևում գրանցված արդյունքները հաշվի են առնելու Օլիմպիական խաղերի համար վարկանիշային մրցաշարերի մասնակիցներին ընտրելիս:
«Ծաղկաձորում և «Օլիմպավանում» անցկացրած ուսումնամարզական հավաքները լիովին ծառայել են իրենց նպատակին: Աստիճանաբար վերադարձնում ենք այն մարզավիճակը, որն ըմբիշներն ունեին կորոնավիրուսից առաջ, մնացածը «գորգը ցույց կտա»: Տղաներից ոմանք տևական ժամանակ միջազգային մրցումների չեն մասնակցել. սա հիանալի առիթ է փորձի պակասը լրացնելու և վարկանիշային մրցաշարերից առաջ իրավիճակը գնահատելու տեսանկյունից»,- ասել է ազատ ոճի ըմբշամարտի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հաբեթնակ Կուրղինյանը:
Հունահռոմեական ոճի ըմբշամարտի հավաքականի գլխավոր մարզիչ Էդուարդ Սահակյանի խոսքով՝ Կիևի միջազգային մրցաշարից առաջ Բուլղարիայի ընտրանու հետ անցկացրած համատեղ հավաքը դրական է ազդել հայ ըմբիշների մարզավիճակի վրա. «Բուլղարիայի հավաքականը ժամանել էր Հայաստան, «Օլիմպավանում» համատեղ հավաք անցկացրինք: Նմանօրինակ հավաքները չեն կարող իրենց դրական ազդեցությունը չունենալ. մեկ բան է՝ թիմակցիդ հետ մարզվելը, մեկ այլ՝ օտարերկրացու: Կիևի մրցաշարը թույլ կտա հասկանալ՝ հատկապես որ ուղղությամբ շարունակել աշխատանքը, քանի որ առջևում վարկանիշային մրցաշարերն են»:
Հավելենք, որ Կիևի ստուգատեսից հետո Օլիմպիական խաղերի համար առաջին վարկանիշային մրցաշարը մարտի 18-21-ը կայանալու է Բուդապեշտում: Այժմ հայ ըմբիշներից Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերի ուղեգրեր ունեն միայն Արթուր Ալեքսանյանը և Կարապետ Չալյանը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ