Փետրվարի 23-25-ն Օլիմպիական խաղերի չեմպիոններ Հրանտ Շահինյանի և Ալբերտ Ազարյանի անվան մարզադպրոցներում կայացել են Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության տղամարդկանց և կանանց առաջնությունները, որոնց մասնակցել է 41 մարզիկ-մարզուհի (22 տղա, 19 աղջիկ): Առաջնություններն ընթացել են առանց տարիքային սահմանափակման. կրտսեր սերնդի ներկայացուցիչները ևս մասնակցել են՝ հանդես գալով մեծահասակների ծրագրով:
Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության հավաքականի գլխավոր մարզիչ Հակոբ Սերոբյանի խոսքով՝ առաջնության մակարդակը սպասվածից ավելի բարձր է եղել. «Անկեղծ ասած, հաշվի առնելով, որ կորոնավիրուսի համավարակով և պատերազմական իրավիճակով պայմանավորված՝ երկար ժամանակ մարզումներ և մրցումներ չէին եղել, մեծ սպասելիքներ չունեի, բայց բոլորն էլ գոհացուցիչ արդյունքներ գրանցեցին: Առաջնության ժամանակ վարժություններն ավելի լավ կատարեցին, քան մարզումների»:
Հավաքականի գլխավոր մարզիչն ընդգծել է, որ մարզաձևում սերնդափոխությունը լավ է ընթանում. «Գոհ եմ, որ պատանի մարզիկները, որոնց թույլատրել էինք մասնակցել մեծահասակների ծրագրով, լավ հանդես եկան: Լավ սերունդ և ներկայիս սերնդին լավ փոխարինողներ ունենք: Մասնակիցների քանակը, բնականաբար, գոհացուցիչ չէ, բայց պետք է նկատենք, որ բոլորն ուժեղ են: Օրինակ՝ եթե այլ մարզաձևերում 20 մարզիկից ընտրում են 5-ին, մենք 7 հոգուց կարող եք ընտրել 5-6-ին: Այստեղ մեկ այլ խնդիր ունենք՝ պետք է հնարավորինս խուսափել վնասվածքներից»:
Նախատեսված էր, որ Հայաստանի առաջնությունից հետո՝ մարտի 10-13-ը, սպորտային մարմնամարզության տղամարդկանց հավաքականը Դոհայում պետք է մասնակցի աշխարհի գավաթի խաղարկության հերթական փուլին, սակայն այն հետաձգվել է դեռևս անորոշ ժամանակով: Հակոբ Սերոբյանը տեղեկացրել է, որ այժմ ծրագրում են մարտի 15-ից հետո ուսումնամարզական հավաք անցկացնել Վրաստանում՝ նախապատրաստվելով ապրիլին Բազելում կայանալիք Եվրոպայի առաջնությանը: Այդ ստուգատեսում Հայաստանը ներկայացնելու է 5 մարմնամարզիկ:
Հայաստանի սպորտային մարմնամարզության առաջնության տղամարդկանց բազմամարտում լավագույն արդյունքը գրանցել է Արթուր Դավթյանը (83.271), որը Հայաստանը ներկայացնելու է Տոկիոյում կայանալիք Օլիմպիական խաղերում: Երկրորդ մրցանակակիրը Գագիկ Խաչիկյանն է (78.604), իսկ լավագույն եռյակը եզրափակել է Արմեն Պետրոսյանը (75.6):
Արթուր Դավթյանը նշել է, որ այժմ լրջորեն պատրաստվում է մարզական կարևորագույն ստուգատեսին. «Հայաստանի առաջնությունն այս տարվա առաջին մրցումն էր: Մարզավիճակիցս դժգոհ չեմ: Այժմ գլխավոր նպատակն առաջիկա Եվրոպայի առաջնությանը և, բնականաբար, Օլիմպիական խաղերին հնարավորինս լավ պատրաստվելն է: Նախատեսված է հավաք Վրաստանում, ինչին կհաջորդի ապրիլին կայանալիք Եվրոպայի առաջնությունը: Եթե անգամ համավարակով պայմանավորված՝ մրցաշարերը կրկին հետաձգվեն, կաշխատենք մեր մարզումային ծրագրերից չշեղվել»:
Աղջիկների բազմամարտում Հայաստանի չեմպիոնուհու կոչումը նվաճել է Աննա Գրիգորյանը (48.8), երկրորդ տեղում Ինեսա Ջաղինյանն է (46.5), երրորդում՝ Մանե Պողոսյանը (44.0):
Առանձին գործիքների եզրափակիչներում մրցանակակիր են դարձել հետևյալ մարզիկ-մարզուհիները.
Առանձին գործիքներ, տղաներ
Ազատ վարժություն
Հենացատկ
Նժույգթափեր
Զուգափայտ
Օղակներ
Պտտաձող
Առանձին գործիքներ, աղջիկներ
Հենացատկ
Հավասարակշռության գերան
Զուգափայտ
Ազատ վարժություն
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ