ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով հաստատվել է թատերահամերգային գործունեություն իրականացնող պետական ոչ առևտրային կազմակերպությունների տարածքներում երրորդ անձանց ծառայությունների մատուցման կարգը:
Նորմատիվ իրավական ակտով սահմանվում է, թե թատերահամերգային գործունեություն իրականացնող կազմակերպություններն ինչ ընթացակարգով, որ դեպքերում, ինչ տեսակի ծառայությունների մատուցման նպատակով կարող են իրենց դահլիճները և այլ տարածքները տրամադրել երրորդ անձանց: Ըստ այդմ` երրորդ անձանց համար մատուցվող ծառայությունները պետք է համահունչ լինեն թատերահամերգային կազմակերպության կանոնադրական նպատակներին, չպետք է խաթարեն նրա բնականոն գործունեությունը կամ խախտեն խաղացանկը` որևէ կերպ խոչընդոտելով կազմակերպության ծրագրերի իրականացմանը։
Մեկ օրվա սակագնի հաշվարկման բանաձև
Իրավական ակտով սահմանվել է ծառայությունների մատուցման մեկ օրվա սակագնի հաշվարկման բանաձևը, որը կազմված է մի քանի բաղադրիչներից: Մասնավորապես հաշվի են առնված տարածքի ամսական վարձակալության գնահատված արժեքը` հիմնված համապատասխան որակավորում ունեցող անկախ գնահատողի եզրակացության վրա, տարածքի սարքավորումների օգտագործման արժեքը, որը որոշվում է դրանց հաշվեկշռային արժեքի 10 տոկոսը հարաբերելով տարվա օրերի թվի` 365-ի վրա, ինչպես նաև տարածքի պահպանման ծախսերը (կոմունալ և կապի վճարումներ, անվտանգության ծառայության և այլն): Առանձին բաղադրիչ է դիտարկվում նաև ծառայությունների մատուցման գործընթացում ընդգրկված աշխատողների ամսական հաշվարկային աշխատավարձի մեծությունը (դիցուք` դահլիճի մաքրության, լուսավորման համակարգի վրա աշխատող մասնագետների աշխատավարձը)։
Համաձայն կարգի` ՀՀ պետական բյուջեի միջոցներով ֆինանսավորվող և ԿԳՄՍ նախարարության միջնորդությամբ իրականացվող կրթամշակութային կամ թատերահամերգային միջոցառումների համար սահմանվում է 0,5-ից 1, իսկ այլ աղբյուրներից ֆինանսավորվող միջոցառումների համար` նվազագույնը 1,2 գործակիցները, որոնք կիրառվում են մեկ 1 օրվա սակագնի նկատմամբ:
Սակագները մինչև 2021 թվականի ապրիլի 1-ը կհաստատվեն թատերահամերգային գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունների ղեկավարների հրամաններով` համաձայնեցնելով նախարարության հետ: Մինչ այդ կգործի ծառայությունների մատուցման ՀՀ մշակույթի նախարարի 2017 թվականի մայիսի 2-ի N 246-Ա հրամանով սահմանված կարգը:
Պայմանագիր` ըստ օրինակելի ձևի
Ըստ կարգի` թատերահամերգային կազմակերպությունը երրորդ անձի հետ կնքում է պայմանագիր, որի համար պարտավոր է պատվիրատուից պահանջել միջոցառման սցենարը կամ ծրագիրը (այն համարվելու է ծառայությունների մատուցման պայմանագրի անբաժանելի մասը): Չեն կարող իրականացվել այնպիսի միջոցառումներ, որոնց ընթացքում կարող են խախտվել ՀՀ Սահմանադրության և իրավական այլ ակտերի պահանջները։ Կարգի հավելվածով հաստատվել է նաև պայմանագրի օրինակելի ձևը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ