Ծաղկաձորում կայացել են Հայաստանի լեռնադահուկային սպորտի մեծահասակների, երիտասարդների և պատանիների առաջնությունները:
Հայաստանի դահուկային սպորտի ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղար Գագիկ Սարգսյանը նշել է, որ հատկապես դիտարժան է անցել երիտասարդների և պատանիների մրցաշարը. «Շատ հետաքրքիր առաջնությունն էր, որը ցույց տվեց՝ բավականին խոստումնալից պատանիներ ունենք: Առանձնահատուկ ցանկանում եմ նշել Ապարանի ներկայացուցիչներին: Եթե ժամանակին մրցանակային տեղեր էին գրավում միայն Ծաղկաձորի և երբեմն Վանաձորի ներկայացուցիչները, ապա այսօր մրցանակակիրների թվում են նաև Ապարանի պատանի լեռնադահուկորդները: Փառք ու պատիվ բոլոր մարզիչներին և մարզիկներին, որոնք աշխատում են քրտնաջան և խիստ ու դժվար պայմաններում: Իրենց նվիրված աշխատանքով նրանք նպաստում են մարզաձևի զարգացմանը և ուժեղ մարզական հերթափոխ ունենալուն: Հետագայում պետք է հասնենք նրան, որ Ապարանում ևս մարզադպրոց լինի՝ լեռնադահուկային սպորտով, դահուկավազքով զբաղվելու համար»:
Ֆեդերացիայի գլխավոր քարտուղարի խոսքով՝ ի տարբերություն երիտասարդների և պատանիների առաջնության՝ մեծահասակների պայքարում անակնկալներ չեն գրանցվել. «Մեծահասակների առաջնությունում ամեն ինչ քիչ թե շատ սպասելի էր: Ունենք երկու ընդգծված առաջատար՝ Աշոտ Կարապետյանը և Հարություն Հարությունյանը: Ուրախալի են նաև Արսեն Ղազարյանի՝ մեր ավագ տարիքի լեռնադահուկորդի մասնակցությունը և տպավորիչ արդյունքների գրանցումը: Ցավոք, աղջիկների պայքարում մարզուհիների պակաս է զգացվում, բայց ունենք լավ հերթափոխ»:
Խոսելով առաջիկա ծրագրերի մասին՝ Գագիկ Սարգսյանն ընդգծել է, որ պետք է հնարավորինս լավ պատրաստվեն առաջիկա վարկանիշային մրցաշարերին. «Առաջիկայում մեր երկու առաջատար լեռնադահուկորդներն Իրանում կմասնակցեն վարկանիշային մրցաշարի: Նախաօլիմպիական տարի է, ուստի առավելագույնը պետք է անենք, որպեսզի մարզիկները կարողանան բարելավել իրենց վարկանիշային միավորները և ձմեռային Օլիմպիական խաղերին մասնակցելու իրավունք վաստակեն»:
Հայաստանի լեռնադահուկային սպորտի առաջնությունների մրցանակակիրները
Մեծահասակներ
24.02.2021
Հսկա ոլորավայրէջք, տղաներ
Հսկա ոլորավայրէջք, աղջիկներ
25.02.2021
Հսկա ոլորավայրէջք, տղաներ
Հսկա ոլորավայրէջք, աղջիկներ
26.02.2021
Ոլորավայրէջք, տղաներ
Ոլորավայրէջք, աղջիկներ
27.02.2021
Ոլորավայրէջք, տղաներ
Ոլորավայրէջք, աղջիկներ
Երիտասարդներ և պատանիներ
Ոլորավայրէջք, տղաներ (2003-2005 թթ. ծնված)
Ոլորավայրէջք, աղջիկներ (2003-2005 թթ. ծնված)
Ոլորավայրէջք, տղաներ (2006-2008 թթ. ծնված)
Ոլորավայրէջք, աղջիկներ (2006-2008 թթ. ծնված)
Հսկա ոլորավայրէջք, տղաներ (2003-2005 թթ. ծնված)
Հսկա ոլորավայրէջք, աղջիկներ (2003-2005 թթ. ծնված)
Հսկա ոլորավայրէջք, տղաներ (2006-2008 թթ. ծնված)
Հսկա ոլորավայրէջք, աղջիկներ (2006-2008 թթ. ծնված)
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ